Intervju hankVH

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Intervju med de originale eiere:

Hvem er så Sylphia, og hva er dine tidligere erfaringer med TW?

Tja… Ei gammel nordlandsrøy. Første verden var v4, og siden har jeg vert kontinuerlig på en eller flere verdner. Har vært i vinnerstammen flere ganger, men bare en gang på rank1 og det var v13. De siste årene har jeg spilt dual, og kan ikke tenke meg noe annet nå. Med jobb og familie så begrenser det seg.

På v 21 startet jeg sammen med Spekter.
Og siden han var strategen blant oss så tenkte jeg nok at han kunne få svare på de tre neste spørsmålene.


Du har vært i litt forskjellige stammer på v21, hvorfor ble det så mye stamme hopping?
Gjerne fortell litt generelt om hvordan din tw v21 historie var.
Hvorfor sluttet du helt plutselig?


Svaret fra Spekter:
«Grunnen til den hyppige stamme hoppingen bar preg av at jeg fant meg aldri til rette noe sted. Jeg liker dårlig at en V blir satt allerede ved start, med to sider, slik denne utartet seg. Helt ærlig ville jeg lage hank kontoen til en vippe konto. Det har vært noen vanskelige valg, for det ligger ikke meg for rett og ikke være lojal. Jeg valgte å forlate skuta fordi tiden strakk ikke til, skal jeg spille noe er det 110% eller ikke noe. Lojale SYL, som har backet meg i alle situasjoner, selv om hu ha rynket på nesa i et par anledninger, var og er en meget bra dual, valgte da også å slutte. Vi valgte å gi kontoen til vår gode venn Robert. En temmelig perfekt vippe konto var levert Jeg vil avslutte med å takke for meg på tw, dette var min siste gang. Hatt det mye morro, skål!!»

Hvordan har det seg at Robert fikk tatt over kontoen? Kontaktet du han direkte, eller han deg?

Nå svarte Spekter litt på dette også.
Men vil legge til at vi har kjent Robert lenge, så det var ganske naturlig. Vi visste Robert ville ta hånd om kontoen og handle ut fra den på en måte som vi kunne stå inne for. Valget var å gå grå, eller gi den til noen, og da trengte vi ikke tenke veldig lenge.

Hvilken stamme tror du stikker av med seieren i v21?
Vet alt for lite om hva som skjer. Men jeg håper jo selvsagt at Robert vinner

Er det noen personer du vil si takk til?
Tja, det måtte jo i såfall være Robert som var villig til å adoptere ungen vår når vi ikke gadd mer :D

Og til slutt. Er du ferdig med TW, eller vil vi se deg på andre verdener også?
Nei, det tviler jeg på. Men akkurat nå, for første gang siden v4 åpna sommeren 2009, spiller jeg INGEN steder :D Ganske deilig i grunn!

Takk til Sylphida og Spekter som vil dele deres historie med oss.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Intervjuet med Robert, nåværende eier av hankVH

Hvorfor valgte du å begynne på v21?
v21 starta jeg egentlig bare for å spille en mnd før ferieturen, så ble det så jeg syntes det var litt gøy å være underdog imot Rastatown, så jeg fikk motivasjon av ham. Så da har dere årsaken til at jeg er her enda :p

Hva syntes du om innstillingene på v21?
v21 har helt på trynet innstillinger. Da tenkes selvfølgelig mest på 20sek +/-
[14.08.2015 16:49:18] Robert: Men jeg ser på det som en ny utfordring. Det er både bra og dårlig, og i den kalkulerte tw-hverdagen, er det litt befriende med disse tilfeldighetene.

Så du ser ikke på 20sek +/- "regelen" som ett problem? Var det vanskelig og tilpasse seg til noe nytt med denne "regelen"?
Det er både et problem og en velsignelse. Mye fordi jeg liker tilfeldighetene den skaper.

Du kom inn igjen på kontoen etter ferietur, var det da mye å sette seg inn i?
Det var jo en del nytt, men var et ganske enkelt system å sette seg inn i, så må takke spekter og sylphida for at det gikk smooth :)
Har jo hatt en god del større kontoer før, så var ikke den største utfordringen :p

Du har som du sier en del erfaring. Du har allerede vært i en del intervju før, men for de som ikke vet hvem du er, kan du ta ett kort sammendrag?
Veldig kort. v2 hvor jeg starta. Var over 10mio, men tapte for AriCa.
v7 endte med rank 10 eller noe.
v10 var LuriFAXXX med i toppen til jeg og Kenneth ga oss.
v12 vant jeg med Tvutt.
v14 med samme konto var i vinnerstammen, ikke min fortjeneste siste del.
v16 vant med Innocent.

Og hvem er Robert? En gladgutt på sørlandet eller...?
Hehe. Nei. Jeg er en glad-trønder bosatt i Lillehammer. Elsker å reise, bodde et år i Spania bl.a.
Fotballgal hvor Liverpool og Barcelona er heltene. Var jo i Barcelona jeg bodde også. Magisk å feire Champions League og La Liga-gull sammen med millioner av spinnville Catalanere :D

Du var under SHIP en god stund i v21, hvordan syntes du tiden din var der før du brøyt ut i 1814?
SHIP var en stamme som ble dannet mens jeg var i USA på ferie. Jeg likte tanken bak det, og var enig i at en allianse under ferre stammer, ville være mer slagkraftig. Men det er ingen ukjent sak at jeg ikke er noe fan av ORM, så jeg brukte dem til å lokke NV og OC til riktig side av krigen igjen. Vi var jo sammen i Ctrl. tidligere også.
Eneste grunn til at det tok litt tid å få denne stammen på plass, var at Jostein skulle på ferietur. Det sagt, så utnyttet han ikke forum for å dele med oss. Om han brukte det til kun egen vinning, får du nesten spørre ham om, men han kunne ha oppført seg mye verre ift dere i Aristo ang den overgangen.

Det går rykter om at 1814 ble laget av deg pga ORM og UC/NV... Men rykter er ikke alltid sanne... Laget du 1814 for å ikke være allierte med ORM, eller var det for at UC/NV skulle få muligheten til å komme over til en stamme som "ikke" var fiende med Aristo?
Som jeg skrev på forrige spm, så var det ikke noe hemmelighet at verken jeg, NV eller UC likte ORM. Så jeg benyttet dette til å få dem over til meg. Samtidig mente jeg da at ved å velge ut de mest aktive og de som antatt samarbeidet best i en mindre stamme, uten allierte, så ville vi være sterke nok til å slå hardt. Dessverre gikk ikke alt som planlagt, så vi tilpasser oss dagens situasjon for å komme best unna likevel. Vanskelig i en relativt jevn krig. Men v21 er interessant, noe som har gitt litt gnist i motivasjonen. Dessverre har jeg ikke like mye tid nå, som før, så om vi vinner, er jaggu et godt spm :)

Hehe. Det gikk også rykter om en allianse med ORM, selv om du laget stammen for å avslutte dette. Du har også skrevet på off forum at du har PA med de i ORM, om jeg ikke husker feil... Hvorfor godtok du, som leder, at ORM adlet byer fra spillerne dine i 1814?
Hehe, jeg har aldri hatt noe form for personlig avtale med ORM. Både Tiger og antivirus har blokkert meg for lenge siden, fordi jeg har vært sterkt kritisk til deres rolle og inaktivitet i krigen imot Aristo.

Er du virkelig diktator i 1814, eller finnes det en ledelse bak her?
Jeg er ikke like enerådende som jeg var på v12 og v16, men jeg er vel en selverklært diktator nå også :p

1814 har gjort det godt i verdenskrigen til nå. Er det noen spesielle samarbeidspartnere DU ønsker å gi en ekstra stor takk til?
Jeg synes Eliminator-Fredrik har gjort en god jobb, ikke bare på slagmarka, men hovedsakelig på andre måter. Marco skal også få kred for å ha vilje til å vinne. Så nå må vi bare få dette til å bli enda mer slagkraftig på kartet, så skal du få nok å gjøre, så det blir mindre intervjuer fremover :D

Du har også en dual med deg på Hank? Kan du fortelle litt hvem dette er?
Roger er en dreven fyr. Han var også en av dem som spilte på Tvutt på v14 sammen med meg.
De fleste som har vært her en stund, vet hvem dette er. Han er vel best kjent som K2 eller Bacardi Razz.
Jeg er ganske kresen på hvem jeg spiller med, så det er absolutt et kompliment ment at jeg tar ham inn :)

Du har en stor stamme, som ligger rett i ryggen på Aristo. Hvordan ser du for deg tiden fremover, la oss si... Om for eks. 2mnd. Hvordan vil v21 se ut da?
2mnd. MYE kan skje på 2mnd. Tipper en del har gitt seg og vi har fått enda et pakk med nye eiere på kontoer all over. Ikke bare hos oss, men dere også.
Jeg tror at vi har gjentatt føringen i krigen, men at vi fortsatt ligger bak i total poengsum. Det er en jevn krig, som sagt, som nok vil bli avgjort på aktivitet og hvem som bruker troppene sine smartest.

Hvem ser du på som din farligste motstander på v21? Hvem kan stoppe Hank?
Det vil jeg ikke si :D
Jeg vet styrkene og svakhetene på egen possisjon, men velger å ikke dele dette med offentligheten :p
Om jeg skal svare veldig overfladisk, så er det nok DON slask som må nevnes, selvfølgelig pga størrelsen og antall byer.
Eller, du kan si at jobben er min første "fiende" :)

Jeg vil gjerne avslutte med noen små spørsmål til.
Hvem vil du gi en ekstra takk til her på v21?

Rastatown, for å gå i fellene mine gang på gang under oppstarten.
Infection, for å ha stacka meg opp gang på gang da jeg ble forsøkt nuket i vest
Syrogen for å ha vært en stabil og herlig fyr fra dag 1.
Og hahaug for å holde meg på tå-hev

Er dette siste verden vi kommer til å se deg på, eller vil du fortsette med tw videre?
Jeg håper så absolutt jeg er ferdig nå. Tror jeg skal gi bort kontoene så noen kan bære arven videre :p

Hvordan vet vi at det er deg på en konto Robert? Har du noen "hemmelige" "moves" som du legger igjen etter deg?
Jeg har ingen hemmelige moves. Men jeg undervurderer aldri noen, og tror mye av min suksess ligger der.
Jeg kan prate tøft om at jeg er best og alle andre suger, men i spillet, så er jeg ikke slik. Mulig jeg tar noen kalkulerte sjanser, men ingen undervurdering.


Da sier jeg takk til spillerne på hankVH, lykke til videre på v21 til Robert og Roger.

-A
 

DeletedUser

Guest
Ikke spesielt mye respons ^^

Men jeg synes du gjorde et godt 1. intervju. Du holdt det til v21 og at du fikk med Sylph/Spekter i starten, gjorde det til et passende og ikke gjentagende intervju. Keep up the good work!
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Ikke spesielt mye respons ^^

Men jeg synes du gjorde et godt 1. intervju. Du holdt det til v21 og at du fikk med Sylph/Spekter i starten, gjorde det til et passende og ikke gjentagende intervju. Keep up the good work!


mange som gir tilbakemelding med possitivt rykte, jeg synes det er artig å lesse ting som dette.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Strålende journalistjobb som førstereisgutt, Tore. Og med en veldig god case (les intervjuobjekt). Kudos til dere begge!
 

Antivirus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Intervju med de originale eiere:

Hvem er så Sylphia, og hva er dine tidligere erfaringer med TW?

Tja… Ei gammel nordlandsrøy. Første verden var v4, og siden har jeg vert kontinuerlig på en eller flere verdner. Har vært i vinnerstammen flere ganger, men bare en gang på rank1 og det var v13. De siste årene har jeg spilt dual, og kan ikke tenke meg noe annet nå. Med jobb og familie så begrenser det seg.

På v 21 startet jeg sammen med Spekter.
Og siden han var strategen blant oss så tenkte jeg nok at han kunne få svare på de tre neste spørsmålene.


Du har vært i litt forskjellige stammer på v21, hvorfor ble det så mye stamme hopping?
Gjerne fortell litt generelt om hvordan din tw v21 historie var.
Hvorfor sluttet du helt plutselig?


Svaret fra Spekter:
«Grunnen til den hyppige stamme hoppingen bar preg av at jeg fant meg aldri til rette noe sted. Jeg liker dårlig at en V blir satt allerede ved start, med to sider, slik denne utartet seg. Helt ærlig ville jeg lage hank kontoen til en vippe konto. Det har vært noen vanskelige valg, for det ligger ikke meg for rett og ikke være lojal. Jeg valgte å forlate skuta fordi tiden strakk ikke til, skal jeg spille noe er det 110% eller ikke noe. Lojale SYL, som har backet meg i alle situasjoner, selv om hu ha rynket på nesa i et par anledninger, var og er en meget bra dual, valgte da også å slutte. Vi valgte å gi kontoen til vår gode venn Robert. En temmelig perfekt vippe konto var levert Jeg vil avslutte med å takke for meg på tw, dette var min siste gang. Hatt det mye morro, skål!!»

Hvordan har det seg at Robert fikk tatt over kontoen? Kontaktet du han direkte, eller han deg?

Nå svarte Spekter litt på dette også.
Men vil legge til at vi har kjent Robert lenge, så det var ganske naturlig. Vi visste Robert ville ta hånd om kontoen og handle ut fra den på en måte som vi kunne stå inne for. Valget var å gå grå, eller gi den til noen, og da trengte vi ikke tenke veldig lenge.

Hvilken stamme tror du stikker av med seieren i v21?
Vet alt for lite om hva som skjer. Men jeg håper jo selvsagt at Robert vinner

Er det noen personer du vil si takk til?
Tja, det måtte jo i såfall være Robert som var villig til å adoptere ungen vår når vi ikke gadd mer :D

Og til slutt. Er du ferdig med TW, eller vil vi se deg på andre verdener også?
Nei, det tviler jeg på. Men akkurat nå, for første gang siden v4 åpna sommeren 2009, spiller jeg INGEN steder :D Ganske deilig i grunn!

Takk til Sylphida og Spekter som vil dele deres historie med oss.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Intervjuet med Robert, nåværende eier av hankVH

Hvorfor valgte du å begynne på v21?
v21 starta jeg egentlig bare for å spille en mnd før ferieturen, så ble det så jeg syntes det var litt gøy å være underdog imot Rastatown, så jeg fikk motivasjon av ham. Så da har dere årsaken til at jeg er her enda :p

Hva syntes du om innstillingene på v21?
v21 har helt på trynet innstillinger. Da tenkes selvfølgelig mest på 20sek +/-
[14.08.2015 16:49:18] Robert: Men jeg ser på det som en ny utfordring. Det er både bra og dårlig, og i den kalkulerte tw-hverdagen, er det litt befriende med disse tilfeldighetene.

Så du ser ikke på 20sek +/- "regelen" som ett problem? Var det vanskelig og tilpasse seg til noe nytt med denne "regelen"?
Det er både et problem og en velsignelse. Mye fordi jeg liker tilfeldighetene den skaper.

Du kom inn igjen på kontoen etter ferietur, var det da mye å sette seg inn i?
Det var jo en del nytt, men var et ganske enkelt system å sette seg inn i, så må takke spekter og sylphida for at det gikk smooth :)
Har jo hatt en god del større kontoer før, så var ikke den største utfordringen :p

Du har som du sier en del erfaring. Du har allerede vært i en del intervju før, men for de som ikke vet hvem du er, kan du ta ett kort sammendrag?
Veldig kort. v2 hvor jeg starta. Var over 10mio, men tapte for AriCa.
v7 endte med rank 10 eller noe.
v10 var LuriFAXXX med i toppen til jeg og Kenneth ga oss.
v12 vant jeg med Tvutt.
v14 med samme konto var i vinnerstammen, ikke min fortjeneste siste del.
v16 vant med Innocent.

Og hvem er Robert? En gladgutt på sørlandet eller...?
Hehe. Nei. Jeg er en glad-trønder bosatt i Lillehammer. Elsker å reise, bodde et år i Spania bl.a.
Fotballgal hvor Liverpool og Barcelona er heltene. Var jo i Barcelona jeg bodde også. Magisk å feire Champions League og La Liga-gull sammen med millioner av spinnville Catalanere :D

Du var under SHIP en god stund i v21, hvordan syntes du tiden din var der før du brøyt ut i 1814?
SHIP var en stamme som ble dannet mens jeg var i USA på ferie. Jeg likte tanken bak det, og var enig i at en allianse under ferre stammer, ville være mer slagkraftig. Men det er ingen ukjent sak at jeg ikke er noe fan av ORM, så jeg brukte dem til å lokke NV og OC til riktig side av krigen igjen. Vi var jo sammen i Ctrl. tidligere også.
Eneste grunn til at det tok litt tid å få denne stammen på plass, var at Jostein skulle på ferietur. Det sagt, så utnyttet han ikke forum for å dele med oss. Om han brukte det til kun egen vinning, får du nesten spørre ham om, men han kunne ha oppført seg mye verre ift dere i Aristo ang den overgangen.

Det går rykter om at 1814 ble laget av deg pga ORM og UC/NV... Men rykter er ikke alltid sanne... Laget du 1814 for å ikke være allierte med ORM, eller var det for at UC/NV skulle få muligheten til å komme over til en stamme som "ikke" var fiende med Aristo?
Som jeg skrev på forrige spm, så var det ikke noe hemmelighet at verken jeg, NV eller UC likte ORM. Så jeg benyttet dette til å få dem over til meg. Samtidig mente jeg da at ved å velge ut de mest aktive og de som antatt samarbeidet best i en mindre stamme, uten allierte, så ville vi være sterke nok til å slå hardt. Dessverre gikk ikke alt som planlagt, så vi tilpasser oss dagens situasjon for å komme best unna likevel. Vanskelig i en relativt jevn krig. Men v21 er interessant, noe som har gitt litt gnist i motivasjonen. Dessverre har jeg ikke like mye tid nå, som før, så om vi vinner, er jaggu et godt spm :)

Hehe. Det gikk også rykter om en allianse med ORM, selv om du laget stammen for å avslutte dette. Du har også skrevet på off forum at du har PA med de i ORM, om jeg ikke husker feil... Hvorfor godtok du, som leder, at ORM adlet byer fra spillerne dine i 1814?
Hehe, jeg har aldri hatt noe form for personlig avtale med ORM. Både Tiger og antivirus har blokkert meg for lenge siden, fordi jeg har vært sterkt kritisk til deres rolle og inaktivitet i krigen imot Aristo.

Er du virkelig diktator i 1814, eller finnes det en ledelse bak her?
Jeg er ikke like enerådende som jeg var på v12 og v16, men jeg er vel en selverklært diktator nå også :p

1814 har gjort det godt i verdenskrigen til nå. Er det noen spesielle samarbeidspartnere DU ønsker å gi en ekstra stor takk til?
Jeg synes Eliminator-Fredrik har gjort en god jobb, ikke bare på slagmarka, men hovedsakelig på andre måter. Marco skal også få kred for å ha vilje til å vinne. Så nå må vi bare få dette til å bli enda mer slagkraftig på kartet, så skal du få nok å gjøre, så det blir mindre intervjuer fremover :D

Du har også en dual med deg på Hank? Kan du fortelle litt hvem dette er?
Roger er en dreven fyr. Han var også en av dem som spilte på Tvutt på v14 sammen med meg.
De fleste som har vært her en stund, vet hvem dette er. Han er vel best kjent som K2 eller Bacardi Razz.
Jeg er ganske kresen på hvem jeg spiller med, så det er absolutt et kompliment ment at jeg tar ham inn :)

Du har en stor stamme, som ligger rett i ryggen på Aristo. Hvordan ser du for deg tiden fremover, la oss si... Om for eks. 2mnd. Hvordan vil v21 se ut da?
2mnd. MYE kan skje på 2mnd. Tipper en del har gitt seg og vi har fått enda et pakk med nye eiere på kontoer all over. Ikke bare hos oss, men dere også.
Jeg tror at vi har gjentatt føringen i krigen, men at vi fortsatt ligger bak i total poengsum. Det er en jevn krig, som sagt, som nok vil bli avgjort på aktivitet og hvem som bruker troppene sine smartest.

Hvem ser du på som din farligste motstander på v21? Hvem kan stoppe Hank?
Det vil jeg ikke si :D
Jeg vet styrkene og svakhetene på egen possisjon, men velger å ikke dele dette med offentligheten :p
Om jeg skal svare veldig overfladisk, så er det nok DON slask som må nevnes, selvfølgelig pga størrelsen og antall byer.
Eller, du kan si at jobben er min første "fiende" :)

Jeg vil gjerne avslutte med noen små spørsmål til.
Hvem vil du gi en ekstra takk til her på v21?

Rastatown, for å gå i fellene mine gang på gang under oppstarten.
Infection, for å ha stacka meg opp gang på gang da jeg ble forsøkt nuket i vest
Syrogen for å ha vært en stabil og herlig fyr fra dag 1.
Og hahaug for å holde meg på tå-hev

Er dette siste verden vi kommer til å se deg på, eller vil du fortsette med tw videre?
Jeg håper så absolutt jeg er ferdig nå. Tror jeg skal gi bort kontoene så noen kan bære arven videre :p

Hvordan vet vi at det er deg på en konto Robert? Har du noen "hemmelige" "moves" som du legger igjen etter deg?
Jeg har ingen hemmelige moves. Men jeg undervurderer aldri noen, og tror mye av min suksess ligger der.
Jeg kan prate tøft om at jeg er best og alle andre suger, men i spillet, så er jeg ikke slik. Mulig jeg tar noen kalkulerte sjanser, men ingen undervurdering.


Da sier jeg takk til spillerne på hankVH, lykke til videre på v21 til Robert og Roger.

-A

_______________________________________________________________________________

WOW :)
Fint Intervju

Ja sådan kan jeg godt forstå du lægger det ud hankVH, men sådan var det jo ikke. ( vel )

Først sad du og skrev dumme grimme PM til mig uden at jeg eller andre i ORM havde haft kontakt til dig. Du valgte at kontakte og ikke noget pænt men alt det grimme du kunne finde på at skrive. Sig mig har du sprunget en sikring oppe på 1 sal He he he Griner

Da jeg så ikke gad finde mig mere i det, blokerede jeg dig og ikke før. hold dig til sandheden og stå fast ved hvad du siger og gør.

Men så valgte du blot at forsætte hos Tiger og skrive dumme grime PM til ham indtil han også blev træt af dig.
vi talte om i ORM at enten havde du roterende fis i kasketten eller også var du blot ude på ballade. men ballade kan man få uden grimme PM ( blot en oplysning ) :)

Så valgte i at dolke os i ryggen og ikke kun en gang. men en oplysning til dig Vi er her stadig :) smiler
Hvordan syntes du selv det går ???
lige inden i begik jeres forræderi og angreb på ORM, Havde ORM på det tidspunkt taget en del byer fra Aristo så det med at vi samarbejde med Aristo som du siger, så det jo mærkeligt at vi tog byer ? Så det gjore vi altså ikke :) Men i troede vi var nemme at plukke. ( He he men sådan gik det ikke )
Men igen har du vist hankVH husket helt forkert. Men ja det lyder bedre hvis du siger sådan. Men det ikke sandheden. ( Griner ALLE i ORM ) Men har du flere sjove historier så lad os høre. LOL

Og til jer som måske har glemt det er et spil, og et fint spil. man kan godt skrive ting som skal starte en krig osv uden man prøver at blæse det op til noget personligt. :)

Man kan også skrive PM til hinanden uden at kalde andre dumme og grimme ting.
Lad os alle få et godt og taktisk spil med dejlige kampe og gode indlæg samt PM ( blot et forslag ) :)

Så måske i skulle tænke lidt over hvad i skriver i PM ( blot en tanke smiler )

Alle ønskes de bedste hilsner fra ORM

God vind til alle Smiler
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nå har jeg ikke skrevet noe løgn her da, antivirus.
Men det er godt å se deg/dere her. Får litt mer liv på forum når dere ikke bare er en silent-partner.

Jeg liker ikke dere, dere liker ikke meg. Jeg danner ny stamme, selvsagt er det for å komme bort fra alt diplomati med ORM. Hadde du/dere sendt meg en PM for å finne ut hvordan stemningen lå ann, skulle jeg kanskje ha vært så ærlig å be deg dra til der pepper'n gror allerede da :)
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
WOW! For det første Hr. Antivirus. Flott at du kopierer inn hele intervjuet. Sånn i fall man ikke gidda å scrolle opp! Omtenksomt :)

For det andre... Nå rykka det i sende-angreps-fingeren :D Best å få på seg tvangstrøya igjen, før man gjør noe man angrer på :D
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Antivirus har som alle andre her rett til å fortelle sin side av saken, og spesielt der han og Orm er nevnt. Når det er sagt må jeg si at alle advarslene om hvor dårlige Orm er til å samarbeide, og hvor enveiskjørt de skal ha vært i allianser, og hvor mye de tar uten å gi - vel - alle disse påstandene er gjort til skamme allerede. Orm samarbeider utmerket. Orm oppfører seg pent og kommer med gode kontstruktive innspill i forum. Kort og godt en drømmealliert.

Så til deg, sylphida: Nå rykker det i sendedeff-fingeren min. ;P
 

DeletedUser

Guest
Joda, RV. At dem har vært en drøm for dere, er noe jeg har påstått lenge ;)
Litt ironisk at det er meg dem har stemplet som Aristo-elsker dog. Hvordan føler du akkurat det punktet? Er det meg eller dem som er pro-Aristo?
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Selvsagt skal han fortelle sin side. Det ville jeg aldri bestride. Skjønner bare ikke helt greien med å kopiere inn hele hovedinlegget, spesielt når det er så langt. Ser det hos flere, og har tenkt tanken før :)
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Bra intervju Abo!
Takk for fortellingene fra dere på hankVH.

Selvsagt skal han fortelle sin side. Det ville jeg aldri bestride. Skjønner bare ikke helt greien med å kopiere inn hele hovedinlegget, spesielt når det er så langt. Ser det hos flere, og har tenkt tanken før :)

Alltid plass til deg!
 
Topp