Den fantastiske spilleren Eru Iluvatar

DeletedUser

Guest
3jeunami82lekw her! Jeg vil bare ta min tid til å fortelle dere hvor fantastisk og hjelpsom Eru Iluvatar brukeren er og har vært! For noen dager siden ble jeg angrepet av en spiller som ville ha knust meg, hadde det ikke vært for Eru Iluvatar. Jeg spurte om hjelp og hjelpen kom! Nå er ikke denne spilleren et problem for meg eller mine medspillere noe lengre. På alle de verdene jeg har spilt her på Tribal Wars, så har jeg truffet mange spillere, men denne brukeren er virkelig helt SUPREME! Tusen takk for hjelpen Eru Iluvatar, du er (clapping)(clapping)fantastisk(clapping)(clapping)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Tja

[16:51:54] Henrik | Eru Iluvatar | Kamikaze: 3jeunami82lekw
[16:51:58] Henrik | Eru Iluvatar | Kamikaze: Hvem f er det?: P

Til å vere så "aktiv" som du påstår du er så er du ikkje veldig godt informert om nabolaget til kontoen.

Aldri sagt at jeg er aktiv, bare at jeg faktisk er på kontoen i blant - i motsetning til deg. Bedre å være ærlig enn å ta ære for og late som om man vet om noe man ikke har noe med å gjøre i det hele tatt.
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Aldri sagt at jeg er aktiv, bare at jeg faktisk er på kontoen i blant - i motsetning til deg. Bedre å være ærlig enn å ta ære for og late som om man vet om noe man ikke har noe med å gjøre i det hele tatt.

Du har rett, har ikkje vore på sia søndags kveld :crybaby:

Forøvrig er det bedre å holde stilt enn å uttale seg om noke ein ikkje veit noke om, korleis du kunne vete at eg ikkje visste om dette her er nemlig utanfor mi forståing - eg blei informert om dette av Andy før eg posta :)

Ha en fortsatt fin kveld Henrik (giggle)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Du har rett, har ikkje vore på sia søndags kveld :crybaby:

Forøvrig er det bedre å holde stilt enn å uttale seg om noke ein ikkje veit noke om, korleis du kunne vete at eg ikkje visste om dette her er nemlig utanfor mi forståing - eg blei informert om dette av Andy før eg posta :)

Ha en fortsatt fin kveld Henrik (giggle)

Du er kanskje på, men du gjør tilnærmet null. Jeg har også deltatt på en verden der jeg kun logget inn for å sjekke rangeringen jevnlig. Uansett hva du påstår, er fakta at etter at jeg kom inn på kontoen er du den som har gjort minst. Andy og jeg har ikke vært enormt innlogget, men mer enn deg, og i tillegg har vi bidratt for å forsvare våre interesser via diskusjon. Du har sikkert hørt om saken, men som du selv skriver er det ikke du som står bak den, så å ta creds for den er jo bare latterlig. For det er kind of det du gjør i det første svaret ditt her. Blir som om jeg skulle ta på meg æren for alle kontoen sine DR. Jeg har farmet i ny og ne, men ikke i nærheten av like mye som noen av de andre. ;)
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Du er kanskje på, men du gjør tilnærmet null. Jeg har også deltatt på en verden der jeg kun logget inn for å sjekke rangeringen jevnlig. Uansett hva du påstår, er fakta at etter at jeg kom inn på kontoen er du den som har gjort minst. Andy og jeg har ikke vært enormt innlogget, men mer enn deg, og i tillegg har vi bidratt for å forsvare våre interesser via diskusjon.

Der er nok vi to heilt ulike. Eg logga aldri på for å "sjekke rankingen." Til det har vi TWstats. :) Sist eg va på sendte eg tog, dodga i nokre tima og farma.

Eg logga berre på om eg skal sjekke noke fordi dåkke andre ikkje er på for å gjere det, eller for å gjere noko anna spelrelatert, som dei tinga over. Til gjengjeld logga eg ytterst sjelden på :mehe:

At eg har vore den minst aktive etter at du kom inn nekta eg ikkje for, gjekk lei før den tid. Om du ikkje snart får det inn i haudet ditt så skal du sjå at eg kjem til å bli småfurten!

Du har sikkert hørt om saken, men som du selv skriver er det ikke du som står bak den, så å ta creds for den er jo bare latterlig. For det er kind of det du gjør i det første svaret ditt her. Blir som om jeg skulle ta på meg æren for alle kontoen sine DR. Jeg har farmet i ny og ne, men ikke i nærheten av like mye som noen av de andre. ;)

Interessant tankegang. Fem av Erus spelarar har kommentert her, og alle, unntatt du har svart på liknande måte som eg har, eller ihvertfall med samme meining bak orda. Realiteten er at det er en Eru spelar som står bak det her, og den eine er Adrian. Eg antar at du meina at det er like latterlig at Andy, Moa og Mo tar æra for ditta og då, eller? (happy)


For øvrig ganske sikker på at eg har lagt ned fleire tima med farming på kontoen enn deg :mehe:
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Der er nok vi to heilt ulike. Eg logga aldri på for å "sjekke rankingen." Til det har vi TWstats. :) Sist eg va på sendte eg tog, dodga i nokre tima og farma.

Eg logga berre på om eg skal sjekke noke fordi dåkke andre ikkje er på for å gjere det, eller for å gjere noko anna spelrelatert, som dei tinga over. Til gjengjeld logga eg ytterst sjelden på :mehe:

At eg har vore den minst aktive etter at du kom inn nekta eg ikkje for, gjekk lei før den tid. Om du ikkje snart får det inn i haudet ditt så skal du sjå at eg kjem til å bli småfurten!



Interessant tankegang. Fem av Erus spelarar har kommentert her, og alle, unntatt du har svart på liknande måte som eg har, eller ihvertfall med samme meining bak orda. Realiteten er at det er en Eru spelar som står bak det her, og den eine er Adrian. Eg antar at du meina at det er like latterlig at Andy, Moa og Mo tar æra for ditta og då, eller? (happy)


For øvrig ganske sikker på at eg har lagt ned fleire tima med farming på kontoen enn deg :mehe:

Det var et eksempel, da er vi iallefall enige i at du har gjort klart minst siste månedene. Og tankegangen er logisk den. For de andre bidrar generelt på kontoen, du er, som vi ble enige om, såvidt på. Jeg mener at de som spiller mye og bidrar aktivt er en del av en enhet, og dermed kan se på de andre på kontoen sine handlinger som sine egne. Det vil si at dersom vi har en aksjon mot oss i et år, sniper et par tusen tog, dodger mange titusener med angrep, kan alle som har deltatt aktivt stå bak at de har forsvart seg bra, snipet og dodget mye - selv om noen selvfølgelig har snipet mindre enn andre - siden de er en del av enheten. Men problemet her er at du gjør såpass lite at jeg mener at du i det siste ikke har vært en del av denne enheten (du er en del av teamet selvfølgelig)/ikke har gjort nok til å kunne ta creds for det som blir gjort. Blir som om Jostein skulle ta æren for Chaosisalex' prestasjoner fra midgame og ut på v20. :?
 
Sist redigert:
Topp