Faktabørsen

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Vi har proddet tilbake det vi mistet allerede.

Fakta er at du kunne stått med 4-5 byer nå, hvor flere av dem kunne proddet tropper i 48 timer allerede. Det er ikke bare det reelle troppetapet som er dyrt, du må også se på alternativkostnaden. ;)
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
EID? Litt overdriv kanskje? 2 snipes? Den ene la vi opp til siden vi splittet, og kudos til dere - dere fikk inn AKKURAT nok deff.. Vi mistet 800 øks og 400 lk + 1 adels. Kan ikke akkurat si at det er å bli eid? Ja, dere fikk backtimet Joakim, men vi tok ut en hel spiller mens der mista en. Sånn jeg ser det var det vi som kom ut best av dette, og jeg synes absolutt ikke at vi ble eid. Vi visste at det var risikofylt med slike langdistanse-tog på starten - med tanke på sniping, men til slutt gikk dette veldig bra :)
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Fakta er at du kunne stått med 4-5 byer nå, hvor flere av dem kunne proddet tropper i 48 timer allerede. Det er ikke bare det reelle troppetapet som er dyrt, du må også se på alternativkostnaden. ;)

Det tror jeg går veldig bra du, å ta ut en spiller som leavet stammen vår for absolutt ingen grunn - det er verdt det. Du skal nok ikke bekymre deg over veksten vår heller ;)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at du kunne stått med 4-5 byer nå, hvor flere av dem kunne proddet tropper i 48 timer allerede. Det er ikke bare det reelle troppetapet som er dyrt, du må også se på alternativkostnaden. ;)


Det har du helt rett i, men det hadde blitt mye hardere å ta ut Simen og co. senere i runden når de hadde fått opp deff og flere byer. Spesiellt mtp at de, siden de adlet barbs, ville fått ett utrolig tett og sterkt cluster om noen dager.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
For å være helt ærlig så ble jeg rimelig gruseeid i runde 1 av denne adlingsprosessen. Jeg ble tross alt snipet og backtimet. Det var nesten litt flaut.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Sant sant, vi som stamme tapte utrolig mye der.. men vi visste ihvertfall verden at vi ikke godkjenner at folk leaver vårt kjære Ctrl.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Fakta er at joaking vinner hpen siden det var han som laget den. Legg opp hp niko du e for gammel for dette.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Bedre å ikke være gammel nok til å ha lappen og ikke ha den, enn å være gammel nok og ikke ha den. Det klart beste er dog å ikke være gammel nok og ha den.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Fakta er at joaking vinner hpen siden det var han som laget den. Legg opp hp niko du e for gammel for dette.

Hold deg til verdener du spiller på du Moa... hvis du hadde fulgt med så hadde du visst at jeg, Niko og Sig(tirsdagsfestjævelen) er i stamme med O store Joaking...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fakta er at joakim kicker meg ut av hp 18 skype chatten siden niko er grinete grunnet av en enkel by jeg adlet (yes)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at joakim kicker meg ut av hp 18 skype chatten siden niko er grinete grunnet av en enkel by jeg adlet (yes)

a) What?

b) Du kan adde deg selv igjen ved å trykke på linken.

c) Du ble kicket fordi du drev å addet folk som ble kicket selv, noe som er fullt forståelig.
 
Topp