Topp 25 - Spillere

syrogen

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
alle kontoen jeg ikke veit om ligger trygt og fint i safezone ;) derfor jeg sier deffkonto, er vel ikke så mye annet å gjøre en å adle barbs\sende def til stammen og fake.
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
har mer enn safe sone hvis du hadde undersøkt kartet. Har vel 3 fronter jeg kan kjempe fra ;)
Men ja har mye i safesonen.
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Akkurat det samme med meg som med peter her. Har byer i safe-zone og byer på 3 fronter :p
 

DeletedUser

Guest
Nei men du skryter over at du har 3 fronter når alle er så små så det burde såvidt telles som en.
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Som sagt, jeg har aldri har sagt at jeg har STOR front. Grunnen til at jeg nevnte dette var pga. syrogen skreiv at jeg var en deff konto(med spørsmåls tegn). Kan heller aldri se for meg en kjedeligere verden, der man bare går for deff, da skjønner jeg ikke grunnen til at folk spiller i det hele tatt.
Usikker på hva du vil frem til egentlig, men bryr meg svært lite egentlig.
 

DeletedUser

Guest
Bare syntes at det er lit dumt at du skryter av at du har 3 fronter når det er lettere å adle fra deg enn det er å innadle UC og YH ;)
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Topp 20


1
Mr. Bobil


Artig kar som sitter her, Tore. Kontoen har vært rang 1 hele veien, og har fortsatt en enorm ledelse. Ha 3 millioner poeng, og lede med nesten en million til nestemann. Kontoen leder klart på vekst per dag, med så mye som 13,497 poeng per dag.* ODA rank 1, som han leder med over 10 millioner. Flaggskipet sammen med TigerKiller. (clapping)

Riktignok er det ikke Tore som skal ha all kreditt på denne kontoen.
Han vet nok selv mest om seg selv, så legger ved hans sin egen kommentar av sin konto.
1. DON slask
Jeg spiller selv på DON slask, så jeg skriver mer om DON, ikke om meg selv... DON har hatt en lett spaser tur opp til 1.plass i v21, og har vært der en god stund nå... Hvorfor klarer ingen å ødelegge DON? Hvorfor ligger han så godt pakket oppe i toppen? Jo... DON er en god spiller, jeg har vært på kontoen en stund nå, studert hans strategiske spillestil! Han blir omkalt som en PPhore... Nei, han er ikke det... Han er ett PPgeni! Han vet når og hvordan han skal bruke den PPen han har kjøpt, istedenfor å sløse den bort... DON fortjener denne 1.plassen mer enn noen andre ville jeg nå si, han har jobbet for den! Etter Royal + Jokke og CO forsvant stod kontoen falleferdig... Ingen var her... En måtte komme tilbake... Det var DON selv, avbrøyt det han hadde i v22 og kom tilbake for å vise at DON er verdig 1.plassen her på v21! Fikk flere medhjelpere igjennom tiden, men ville ikke si de gjorde så mye av seg på kontoen... DON, takk for muligheten til å bli med på din konto, og for at du stoler på meg at jeg klarer å hjelpe deg her! Kjenner ikke til din fortid i ctrl, så skal ikke uttale meg her!




2
Storebror

Eirik, Marius og Ole. En konto som har vokst seg god og sterk! Potensiale for å ta førsteplassen! Kontoen har nå kommet opp i 9,886 poeng per dag.* Veldig sterkt, selv om det er ett stykke opp til rang 1 i vekst rang. Jeg har veldig tro på denne kontoen. :) Kallenavnet mitt til Marius er Harry Potter, fordi han tryller så mye in-game. ODA rang 5!


3
TigerKiller

En konto jeg vet ekstremt lite om. Eneste jeg vet er at det sitter minst 1 danske her, men det føles som det er 4-5 stykker her. Aktiv hele døgnet rundt, huff, jeg sover ikke godt med front mot deg.. ODA rang 4!

4
Jehova

Are og Muto, vil du ha krig får du krig. Ekstremt hyggelige personer på denne kontoen, som har stor innflytelse og er veldig respektert, i alle fall i Deadly Delight. ODA rang 7,


5
Ignorance

Består vel egentlig bare av gråbyhoring og internadling. Men det er vel helt riktig å gjøre med tanke på din geografiske posisjon.


6
Oxcyder

Igjen en konto jeg vet lite om, fin posisjon, rang 6 poeng, og rang 6 oda. En vekst per dag på 7,287.*


7
ThoBre

Mye gråby adling. Veldig lav ODA og ODD i forhold til posisjon MEN har kun mistet 1 by!


8
Tirpitz

Sterk konto som har fått en stor front. Har vært ett stort bidrag i kampen mot Aristo diplomatisk.


9
hahaug

Rang 9, ODA og ODD rang 10. Bra og trygg front.


10
Broiler

Rang 10, rang 14 ODA, men en ganske lav ODD. Fått seg en skikkelig krigerfront nå!


11
Svindel og Bedrag

Oioioi, er vel kontoen på verden 21 som har tatt og gitt mest juling. Har vært veldig mange bra spillere på kontoen, og er en nytt blod her nå. Action, action, action!


12
Halnoe

En konto som har ligget veldig trygt og fått vokst seg stor på safe-zone adling. Etablert seg godt i front nå! Første verden til Mathias! :)


13
Reisverket

En konto som har ramlet på rang listen, og har vist seg mindre på slagmarken enn tidligere. Far av Aristo, som har preget v.21 mer enn noen annen.


14
TraTinV

Nok en konto som har ligget godt og lunt i safe-zone. Har kun ett lite cluster i front.


15
Elimin@tor

Egen konto.


16
kalep

Bra gutter som sitter her!!! Vet hvordan man skal ta imot juling, men, angriper dødelig og veldig strategisk! Sterk konto, ODD rang 4.


17
Donau

Safe-zone konto som har fått seg ett lite cluster i front.


18
erlend86

Safe-zone konto som har fått seg ett lite cluster i front.


19
wannabezz

Har preget v.21 mer enn deres rang forteller. Ganske høy ODD i forhold til rangering. Jeg er dog usikker på om det er deres forsvars egenskaper eller stack som har ført til en så høy ODD.


20
halmats

En konto med veldig stor front. Rang 14 ODD, rang 28 ODA. Vil du klare å holde deg i live med en så stor front?


* = Poeng per dag siden første erobring.
 
Sist redigert:

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Skjønte fint hva han mente. Men han er en tydeligvis så cocky og frekk at jeg føler for å slenge litt dritt tilbake ;) Dere plukka bare rester fra søpla når dere begynte å adle UC ^^
 

ThoBre

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Mye internadling?
Vell, vil ikke si at 8 av 176 er mye internadling.... Spesielt ikle sammenlignet med feks Storebror som har oppimot 60 innadlede byer av 220.
Når det gjelder ODD, vell at ingen tørr angripe meg er ikke min feil (giggle)
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Mye internadling?
Vell, vil ikke si at 8 av 176 er mye internadling.... Spesielt ikle sammenlignet med feks Storebror som har oppimot 60 innadlede byer av 220.
Når det gjelder ODD, vell at ingen tørr angripe meg er ikke min feil (giggle)

Jeg har sett helt feil på din twstats side, og feilen er rettet opp i.
 
Topp