Intervju på v23

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Heisann!

Føler det er på tide med litt engasjement rundt intervju på v23. Jeg kan gjerne ta på meg oppgaven å intervjue spillere på v23. Det er bare å komme med forslag så skal det vurderes. Vil helst intervjue spillere som ikke har blitt intervjuet 100 ganger tidligere, feks Redswan. Er på utkikk etter å få intervjuet ihvertfall et par up and coming spillere på tribalwars, bli litt mer kjent med disse spillerne osv. jeg har vel lagd noen intervju på v14 så er bare å lese dem også hvis det er ønskelig.

Bare å komme med forslag enten her i denne tråden eller på pm. Intervjuene kommer basert på når jeg og den som intervjues har tilstrekkelig tid til å gjennomføre intervjuet. Verdenen er langt ifra over så det kommer forhåpentligvis masse intervju gjennom verdenen. Mulig jeg starter litt tidlig i verdenen, men verdenen har vært åpen en liten stund, og sidene i krigen er så si bestemt.

Mvh
dg44
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Lenge siden vi har sett et intervju med Zippy/Hønsebataljonen, om det har vært noen i det hele tatt av han, husker det ble vurdert på v18 uten at det ble noe. I tillegg så er jeg enig at det ville vært veldig morro med noen av de nye som har kommet til :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Lenge siden vi har sett et intervju med Zippy/Hønsebataljonen, om det har vært noen i det hele tatt av han, husker det ble vurdert på v18 uten at det ble noe. I tillegg så er jeg enig at det ville vært veldig morro med noen av de nye som har kommet til :)

Han lagde vel et intervju og intervjuet seg selv på v13. Men ellers har det ikke vært noe absolutt noe å vurdere
 

Bohic

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
En med Super LoL, Dual på Bohic, kanske vore på sin plats....
 
Sist redigert:

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Svein Erik (er det lov med navn?), som spiller på vara. Kanskje dere får høre litt om hans damehistorier.
 

DeletedUser

Guest
Intervju av meg igjen ville nok ikke vært spesielt interessant, nei. Det meste er vel sagt :D
 

DeletedUser

Guest
Litt flere O'er enn nødvendig. Men poenget var krystallklart, hehe
 
Topp