Faktabørsen

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Blir vel strengt tatt din sak, når du sloss for stammen som er opprettet nettopp på bakgrunn av en personlig vendetta. Da stiller du deg støttende, enten du vil eller ei. Greit å tenke over det man gjør. Tar man et valg om å joine, så tar du også et valg av målsettinga for stammen.. Når da Power er opprettet for å vise sin uenighet i et valg, gjort av ODA`s stammemedlemmer, så er du en del av den samme uenighet. Har sett Legendens måte å rekruttere på, og det kommer da tydelig fram at dette er en personlig vendetta.
Power er bygget på "hat"-konseptet, noe som også gjennomsyrer kommentarer fra enkelte medlemmer. Det går for langt, når det blir slik at et spill får folk til å endre seg fra hyggelige medspillere, til nærmest skadefro, hatefulle motspillere.. og det av en grunn som er så fjern at jeg den dag i dag har problemer med å skjønne hvordan det går an.. men ja.. nok om det.

Hvorfor er det så mange spillere som har problemer med å lage et nytt spørsmål?

Hm, nåja, jeg bryr meg lite om hva som skjedde i ODA, jeg har alltid vært fiende av ODA på v18, derfor er det kanskje litt naturlig att jeg ble med i Power
 

DeletedUser

Guest
Jeg har vært 100% innaktiv. Hatt kv lenge nå. Grunnen er at jeg har vært ekstremt opptatt med reise, skole og verv.

Men for å være ærlig, så mener jeg at vi allerede har vunnet. Den siste biten nå er å adle ned gamle ODA medlemmer, noe jeg misliker. All ære til de siste fiendene som kriger til siste by btw.

Mulig jeg må steppe opp litt nå da. Dette tar for lang tid. Nå har jeg nok adels til å ta en en stor posjon av store spillere. Så... Here I come ;)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Fakta er, at spillere som Legenden, whoopen og aurora, har fått meg til å innse at dette blir min siste verden. Spillestilen til enkelte er tatt videre forbi det som er normalt. For er ikke slik jeg ønsker å spille spillet. Folk kan prøve i all evighet, å overbevise meg om at det er en del av spillet. For nei, det synes jeg ikke. Dere viser bare hvem spillere man kan stole på, eller ikke. Dere viser hvor barnslig man kan bli, og at følelsene tar overhånd. Hevngjerrighet og latterliggjøring av "fienden" er blitt et mål. Man fjerner "venner" på skype, og baktaler tidligere stammefrender. Er ikke dette bare et spill??

Etter min mening, er det et spill, hvor lojalitet, samarbeide og samhold skal telle. HVor stammen sammen, skal jobbe for verdensherredømme. Hadde man spilt ærlig, og med kun gode hensikter om å få et godt spill ut av dette, så ville det faktisk vært gøy. Det som skjer på v18 nå, det er bare trist og vemodig, når man tenker på hvor langt enkelte spillere tar ut "hatet" sitt.

Lykke til videre IRL alle sammen!
 

DeletedUser

Guest
Ehh,hvor vil du ?
Woopen og Legenden er forlengst historie her på V18.

Så hva er problemet ditt iht min acc ?

Fakta er at det er gøy å spille TW (rofl)
 
Topp