Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er, at spillere som Legenden, whoopen og aurora, har fått meg til å innse at dette blir min siste verden. Spillestilen til enkelte er tatt videre forbi det som er normalt. For er ikke slik jeg ønsker å spille spillet. Folk kan prøve i all evighet, å overbevise meg om at det er en del av spillet. For nei, det synes jeg ikke. Dere viser bare hvem spillere man kan stole på, eller ikke. Dere viser hvor barnslig man kan bli, og at følelsene tar overhånd. Hevngjerrighet og latterliggjøring av "fienden" er blitt et mål. Man fjerner "venner" på skype, og baktaler tidligere stammefrender. Er ikke dette bare et spill??

Etter min mening, er det et spill, hvor lojalitet, samarbeide og samhold skal telle. HVor stammen sammen, skal jobbe for verdensherredømme. Hadde man spilt ærlig, og med kun gode hensikter om å få et godt spill ut av dette, så ville det faktisk vært gøy. Det som skjer på v18 nå, det er bare trist og vemodig, når man tenker på hvor langt enkelte spillere tar ut "hatet" sitt.

Lykke til videre IRL alle sammen!

Hvis du tenker på den gangen kontoen Ram77 truet Aurora med og kaste kontoen ut av ODA hvis jeg spilte på den. Så er jeg veldig enig med deg i det du skriver. '
Det er jo i aller høysete grad Mobbing, følelser som tar overhånd. Nesten så man skulle tro at man hadde en form for hysterisk ønske om å kontrollere mennesker og spillere til grensen av vanvidd.
I min del av den voksne verden kaller vi det Kontroll Freaks, de som blir sure og bruker trussler som virkemiddel for å Lede stammer.

Min Mening er at V18 har vist at ODA Ledelse, kaster ut spillere for og fremme sin egen Agenda og gevinst. Se nå bare på TW-Stats, hvem som Leder. Det er de som dolket gamle Stammefrender i Ryggen.
Jeg vil Anbefale alle som har litt form for Æresfølelse igjen, og de som forakter foræderi og ALDRI stole på noen av de som pr i dag spiller i ODA, V18. Før eller siden vil de dolke deg i ryggen for og fremme sin egen vekst. For selv og sitte bak førersetet av misunnelse for at andre spillere faktisk var heldigere plassert.

Jeg Mener, hvis Verden 18 skulle vært avsluttet nå. Så burde de stenge serveren uten at noen seierherre ble utropet. For makan til foræderske spillere har jeg aldri møtt.

Var morro, så lenge det varte. Og man hadde en felles fiende, Men da det det ble tomt for fiender. Så gikk ODA ledelse løs på egene spillere, for og kaste de ut, og så adle dem.

Fantastisk ærefull må jeg si. Tar av meg hatten for at dere beviste for meg, at det ikke verdt penga og spille med en haug spillere som ikke vet forskjell på skit og pannekaker.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du tenker på den gangen kontoen Ram77 truet Aurora med og kaste kontoen ut av ODA hvis jeg spilte på den. Så er jeg veldig enig med deg i det du skriver. '
Det er jo i aller høysete grad Mobbing, følelser som tar overhånd. Nesten så man skulle tro at man hadde en form for hysterisk ønske om å kontrollere mennesker og spillere til grensen av vanvidd.
I min del av den voksne verden kaller vi det Kontroll Freaks, de som blir sure og bruker trussler som virkemiddel for å Lede stammer.

Min Mening er at V18 har vist at ODA Ledelse, kaster ut spillere for og fremme sin egen Agenda og gevinst. Se nå bare på TW-Stats, hvem som Leder. Det er de som dolket gamle Stammefrender i Ryggen.
Jeg vil Anbefale alle som har litt form for Æresfølelse igjen, og de som forakter foræderi og ALDRI stole på noen av de som pr i dag spiller i ODA, V18. Før eller siden vil de dolke deg i ryggen for og fremme sin egen vekst. For selv og sitte bak førersetet av misunnelse for at andre spillere faktisk var heldigere plassert.

Jeg Mener, hvis Verden 18 skulle vært avsluttet nå. Så burde de stenge serveren uten at noen seierherre ble utropet. For makan til foræderske spillere har jeg aldri møtt.

Var morro, så lenge det varte. Og man hadde en felles fiende, Men da det det ble tomt for fiender. Så gikk ODA ledelse løs på egene spillere, for og kaste de ut, og så adle dem.

Fantastisk ærefull må jeg si. Tar av meg hatten for at dere beviste for meg, at det ikke verdt penga og spille med en haug spillere som ikke vet forskjell på skit og pannekaker.

Var vell bare whoopen som ble kicket etter endel personangrep resten leavet pga det, etter hva jeg kan huske
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hvis du tenker på den gangen kontoen Ram77 truet Aurora med og kaste kontoen ut av ODA hvis jeg spilte på den. Så er jeg veldig enig med deg i det du skriver. '
Det er jo i aller høysete grad Mobbing, følelser som tar overhånd. Nesten så man skulle tro at man hadde en form for hysterisk ønske om å kontrollere mennesker og spillere til grensen av vanvidd.
I min del av den voksne verden kaller vi det Kontroll Freaks, de som blir sure og bruker trussler som virkemiddel for å Lede stammer.

Min Mening er at V18 har vist at ODA Ledelse, kaster ut spillere for og fremme sin egen Agenda og gevinst. Se nå bare på TW-Stats, hvem som Leder. Det er de som dolket gamle Stammefrender i Ryggen.
Jeg vil Anbefale alle som har litt form for Æresfølelse igjen, og de som forakter foræderi og ALDRI stole på noen av de som pr i dag spiller i ODA, V18. Før eller siden vil de dolke deg i ryggen for og fremme sin egen vekst. For selv og sitte bak førersetet av misunnelse for at andre spillere faktisk var heldigere plassert.

Jeg Mener, hvis Verden 18 skulle vært avsluttet nå. Så burde de stenge serveren uten at noen seierherre ble utropet. For makan til foræderske spillere har jeg aldri møtt.

Var morro, så lenge det varte. Og man hadde en felles fiende, Men da det det ble tomt for fiender. Så gikk ODA ledelse løs på egene spillere, for og kaste de ut, og så adle dem.

Fantastisk ærefull må jeg si. Tar av meg hatten for at dere beviste for meg, at det ikke verdt penga og spille med en haug spillere som ikke vet forskjell på skit og pannekaker.

Jeg akter ikke å bruke kvelden på å kvervulere med deg. Du sitter tydeligvis ikke på nok informasjon som kunne forklart hvorfor ting ble som de ble ..men, skal komme med litt, slik at du blir oppdatert på de faktiske fakta

Dine kommentarer er fortsatt like bak mål, som de pleier ser jeg. Spilleren ble kicket etter en avstemming, foretatt av hele stammen. Avstemmingen ble ønsket av stammemedlemmer. Det var ikke ledelsen som sto bak dette. Det var ikke for egen vinning, men på bakgrunn av all kvalmen han laget + at han gikk til personangrep på en spiller IRL. I etterkant gikk han også til verbalt angrep på meg, nok til at jeg kan anmelde ham.

At jeg leder, det er fordi jeg har jobbet for det. Aurora kunne valgt å holde seg i stammen, så ville det kanskje sett anerledes ut enn den gjør pr i dag. Det får man da aldri vite, fordi valgene ble tatt som de ble tatt.

At ODA gikk løs på egne spillere?? Hvor har du det fra?? *Rister på hodet*
Det var rett og slett LEgenden som backstabbet stammen, fordi han ikke taklet å tape 3 avstemminger, som han fikk "truet" til seg, og hvor alle gikk i disfavør av det Legenden ønsket. Så startet backstabbinga, hvor Legenden aka Decrepitus tok med seg flere ut av stammen.

Jeg avslutter med å s at jeg føler meg verdig den plasseringen jeg har, og velger å "overhøre" din surmaga kritikk, som kun viser hvor dårlig informert du er.
 

DeletedUser

Guest
Jeg akter ikke å bruke kvelden på å kvervulere med deg. Du sitter tydeligvis ikke på nok informasjon som kunne forklart hvorfor ting ble som de ble ..men, skal komme med litt, slik at du blir oppdatert på de faktiske fakta

Dine kommentarer er fortsatt like bak mål, som de pleier ser jeg. Spilleren ble kicket etter en avstemming, foretatt av hele stammen. Avstemmingen ble ønsket av stammemedlemmer. Det var ikke ledelsen som sto bak dette. Det var ikke for egen vinning, men på bakgrunn av all kvalmen han laget + at han gikk til personangrep på en spiller IRL. I etterkant gikk han også til verbalt angrep på meg, nok til at jeg kan anmelde ham.

At jeg leder, det er fordi jeg har jobbet for det. Aurora kunne valgt å holde seg i stammen, så ville det kanskje sett anerledes ut enn den gjør pr i dag. Det får man da aldri vite, fordi valgene ble tatt som de ble tatt.

At ODA gikk løs på egne spillere?? Hvor har du det fra?? *Rister på hodet*
Det var rett og slett LEgenden som backstabbet stammen, fordi han ikke taklet å tape 3 avstemminger, som han fikk "truet" til seg, og hvor alle gikk i disfavør av det Legenden ønsket. Så startet backstabbinga, hvor Legenden aka Decrepitus tok med seg flere ut av stammen.

Jeg avslutter med å s at jeg føler meg verdig den plasseringen jeg har, og velger å "overhøre" din surmaga kritikk, som kun viser hvor dårlig informert du er.

Benekter du denne trusselen du kom med til Rebell om og kaste ut kontoen fra ODA, dersom jeg spilte på den?

Jeg ser jeg traff en trigger hos deg, du ikke her besvart.
Du liker og skylde på andre, for alt som gikk galt, slik jeg oppfatter det.

OG NEI, du er ikke en verdig LEDER av V18. Du kanibaliserer en konto du tidligere truet med utkastelse dersom spillere du ikke liker spilte på den.

Jeg sitter inne med Fakta, og vel så det.

Dette er jo en FAKTABØRS, så løgneren og den missforståtte selvrettferdige, er det jeg nå siterer.
Etter mitt skjønn så er det bare Humbug du kommer med som liksom skal være sannheter.
og jeg har ingenting imot å kverrulere med deg. Det har vi gjort før, og det gjør jeg gjerne igjen "untill the end of time."

FOR DU SITTER IKKE MED FACITEN, DU KJENNER IKKE FAKTA OM MOBBING.

DERE MOBBET WOOPEN UT AV ODA; NOE VI ANDRE REAGERTE PÅ.

Så skal dere kaste stein i glasshus, så pass på og ikke sitt i det da.
 

DeletedUser

Guest
Var vell bare whoopen som ble kicket etter endel personangrep resten leavet pga det, etter hva jeg kan huske

Woopen ble etter mitt skjønn MOBBET ut av stammen. Og dere som satt og så på, og tillot dette er ikke noe bedre enn det dere beskylder han for å ha gjort.

Dere burde stått sammen, som en samlet enhet løpet ut. Og vist hele TW verden, at dere kunne regjære inne i egen stamme med Ære og stolthet.
Ingen Ære i det som ble gjort.

Stemminga var fikset første gangen, og det ble satt nye kriterier andre gangen. Noe vi ikke var enig i.
Andre gangen var stemmeangivelsen 50/50, noe som ikke ga flertall til utkastelse. Dette betød at Woopen egentlig burde kommet tilbake i stammen.
Dermed fikk dere enda lang tid på og bli ferdig med verden 18.

Og det var det jeg advarte dere imot.

Det fantes ingen løsning som tekket alle. Men og MOBBE ut en spiller som spilte med dere i lang tid før det kom personer som hadde et personlig HAT til Woopen inn i stammen. Som brukte all sin energi på å få han kicket. Det bidro dere som støttet dem til.

Personangrep?

Jeg vil påstå at det er nettopp det dere gjør, når dere legger skylda på andre på hvorfor det ikke det går deres vei.
 
Sist redigert av en moderator:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Benekter du denne trusselen du kom med til Rebell om og kaste ut kontoen fra ODA, dersom jeg spilte på den?
Har aldri benektet at jeg sa det. Er bare det, at det ikke var en trussel, men fakta. Hvorfor? JO, fordi du selv kom med trusler om å ødelegge for ODA dersom du bare kom deg inn på kontoen igjen. Demrer det noe nå???? At det var deg som kom med trusler, som gjorde at vi tok våre forholdsregler????? Forventer ikke at du husker egne trusler, for du er mer opptatt av å beskylde andre for det du sjøl gjør.

Woopen ble etter mitt skjønn MOBBET ut av stammen. Og dere som satt og så på, og tillot dette er ikke noe bedre enn det dere beskylder han for å ha gjort.

Dere burde stått sammen, som en samlet enhet løpet ut. Og vist hele TW verden, at dere kunne regjære inne i egen stamme med Ære og stolthet.
Ingen Ære i det som ble gjort.

Stemminga var fikset første gangen, og det ble satt nye kriterier andre gangen. Noe vi ikke var enig i.
Andre gangen var stemmeangivelsen 60/50, noe som ikke ga flertall til utkastelse. Dette betød at Woopen egentlig burde kommet tilbake i stammen.
Dermed fikk dere enda lang tid på og bli ferdig med verden 18.

Og det var det jeg advarte dere imot.

Det fantes ingen løsning som tekket alle. Men og MOBBE ut en spiller som spilte med dere i lang tid før det kom personer som hadde et personlig HAT til Woopen inn i stammen. Som brukte all sin energi på å få han kicket. Det bidro dere som støttet dem til.

Personangrep?

Jeg vil påstå at det er nettopp det dere gjør, når dere legger skylda på andre på hvorfor det ikke det går deres vei.

Du har dine merkelige meninger om saker og ting du Rottenikken. Whoopen ble på ingen måte mobbet ut av stammen. I forkant av avstemmingen, så hadde jeg diverse samtaler med whoopen, hvor jeg ba ham skjerpe seg. Det var ikke bare en ting med whoopen, men flere ting som stammemedlemmer reagerte på. Er man i en stamme, så må man faktisk innrette seg deretter. Det at han ble ønsket ut av stammen, var pga hans egen oppførsel, som var under pari til tider. At han ble kicket, var en konsekvens av egen oppførsel + at avstemmingene talte sitt tydelige språk. Det er utrolig at du får det til å bli mobbing. Var det noen som mobbet, så var det vel whoopen.

Vi burde stått løpet ut sammen ja, men det var ikke ledelsen som ikke ville stå sammen, det var utbryterne som valgte å gå ut. Det er utbryterne som tok det skritt, og ikke ledelsen. Du har en egen evne til å snu det hele tvert om du, og få det som er rett til å bli galt osv.

Avstemmingene hadde jeg lite å gjøre med, den var det andre som styret med, men avstemming nr 2 ble avsluttet pga den heller ikke var satt opp riktig. Her tok hertugen tak, og satte opp en 3. avstemming, som også gikk i disfavør av whoopen.

Jeg sitter inne med Fakta, og vel så det.

Dette er jo en FAKTABØRS, så løgneren og den missforståtte selvrettferdige, er det jeg nå siterer.
Etter mitt skjønn så er det bare Humbug du kommer med som liksom skal være sannheter.
og jeg har ingenting imot å kverrulere med deg. Det har vi gjort før, og det gjør jeg gjerne igjen "untill the end of time."

FOR DU SITTER IKKE MED FACITEN, DU KJENNER IKKE FAKTA OM MOBBING.

DERE MOBBET WOOPEN UT AV ODA; NOE VI ANDRE REAGERTE PÅ.

Så skal dere kaste stein i glasshus, så pass på og ikke sitt i det da.

Nei, du sitter så absolutt ikke inne med fakta, det beviser dine svar her. Jeg sitter og lurer på hvordan du får det til å bli så motsatt av hva fakta er, og enda tro på det sjøl. Det forundrer meg.
Humbug er det deg som kommer med.

Nå avslutter jeg med det jeg begynte med å si i kveld, at det er fakta at whoopen, Decrepitus og aurora er årsaken til at jeg ikke ønsker spille mer tw. Tenk at dere prøver å ta fra meg mine egne fakta (rofl). Virkelig flott jobba dere! Som om dere har noe dere skulle sagt i den saken (rofl)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Skype beviset, om trusler og utfrysing,.

Utklippet er hentet fra Aurora sin skype, og samtalen var med Ram77.

Regner med dette er det som det siktes til, angående mobbing og utfrysing av enkeltspillere og person forfølgelse og HAT diskriminering og lignende.

Det som er veldig sikkert, er at Ram77, ikke overhode liker at noen motsier henne. Hvilket jeg gjør. Jeg motsier henne hver eneste gang. Kanskje fordi det er litt artig, eller kanskje fordi det hun sier er ofte selvimotsigende.

Det som er saken, er at Vedkommende som sitter på den kontoen. IKKE FORTJENER EN LEDELSE. Egentlig burde kontoen vært BANNET for den Utfrysningskulturen vedkommende står inne for.

Men det er ikke opp til meg.

DØM SJØL. Er dette en Leder Verdig?

Opp til hver enkelt, tenk sjøl.

Klart mine motstandere, Jeg forstår at dere støtter denne uttalelsen. Null problem med det. Men ville DU SELV LIKT OG BLI BEHANDLET SLIK?

Er ikke dette personangrep, er ikke dette Utfrysing?

Er dette en grei måte og være Leder på?

Man forventer ikke og vinne alle hjerter, men og bli behandlet slik etter og ha spilt på kontoen og hjulpet ODA, i tykt og tynt. I kriger og fronter, angrep og strattegier. Det hadde jeg aldri forventet meg.

Selvsagt er jeg lei meg for dette. Jeg ble rett og slett såret, og følte et veldig ubehag av at vedkommende følte det var viktig og gå bak ryggen min, og ta kontakt med Rebell for og få meg fjernet fra Kontoen.

Så nå vet dere ALLE, at Rebell ikke ønsket og la seg Diktere på denne Måten, av en etter mitt skjønn Uskikket Leder.

Så det er nok ikke riktig at jeg ikke sitter med ALLE FAKTA. jeg sitter Med masse bevis og mye FAKTA.

Prøv bare og beskylde meg flere ganger for og ikke ha lagret det jeg mente er relevant for det som faktisk skjedde i den tiden det skjedde.

Klok av skade, fra V14, da vi ble dolket av DEG Ram77, og Felmlyst, AKA, Kenneth. Så har vi nå tatt vare på ALT, for å vise alle hvilke personlige agendaer vi mener dere hele tiden har hatt, og alltid har,

INGEN ÆREFULL SEIER FOR DERE PÅ V18. Det er min mening.
dd717704c497e2c1c4f490ab5a4e7346.png


Som dere ser: Mener Ram77 her at hun snakker for ALLE. Og etter det jeg vet, så gjorde hun ikke det på akkurat det tidspunktet.

Og hvis det i så fall var ALLE, så beviser dette at det var ALLE som står igjen i ODA, som står bak MOBBE kulturen som jeg etter mitt skjønn ser fortsatt finnes i ODA.

De som eventuelt ønsker og melde seg ut av ODA, på grunn av disse bevisene. Er hjertlig velkommen til og joine Ny Front for og vise Forakt for denne Kulturen.

Takk for at Dere leser dette innlegget.

Vi sees.

May the force be with you all. And make te best choise with honor.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fakta er at du kom med en trussel,Ram77.

Trusselen var at du kicka accen min om jeg ikke kasta Rotta mi...

Har aldri kasta han ;)

Det at du "omskriver" det til fakta,er kjempemorsomt (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Har aldri benektet at jeg sa det. Er bare det, at det ikke var en trussel, men fakta. Hvorfor? JO, fordi du selv kom med trusler om å ødelegge for ODA dersom du bare kom deg inn på kontoen igjen. Demrer det noe nå???? At det var deg som kom med trusler, som gjorde at vi tok våre forholdsregler????? Forventer ikke at du husker egne trusler, for du er mer opptatt av å beskylde andre for det du sjøl gjør.



Du har dine merkelige meninger om saker og ting du Rottenikken. Whoopen ble på ingen måte mobbet ut av stammen. I forkant av avstemmingen, så hadde jeg diverse samtaler med whoopen, hvor jeg ba ham skjerpe seg. Det var ikke bare en ting med whoopen, men flere ting som stammemedlemmer reagerte på. Er man i en stamme, så må man faktisk innrette seg deretter. Det at han ble ønsket ut av stammen, var pga hans egen oppførsel, som var under pari til tider. At han ble kicket, var en konsekvens av egen oppførsel + at avstemmingene talte sitt tydelige språk. Det er utrolig at du får det til å bli mobbing. Var det noen som mobbet, så var det vel whoopen.

Vi burde stått løpet ut sammen ja, men det var ikke ledelsen som ikke ville stå sammen, det var utbryterne som valgte å gå ut. Det er utbryterne som tok det skritt, og ikke ledelsen. Du har en egen evne til å snu det hele tvert om du, og få det som er rett til å bli galt osv.

Avstemmingene hadde jeg lite å gjøre med, den var det andre som styret med, men avstemming nr 2 ble avsluttet pga den heller ikke var satt opp riktig. Her tok hertugen tak, og satte opp en 3. avstemming, som også gikk i disfavør av whoopen.



Nei, du sitter så absolutt ikke inne med fakta, det beviser dine svar her. Jeg sitter og lurer på hvordan du får det til å bli så motsatt av hva fakta er, og enda tro på det sjøl. Det forundrer meg.
Humbug er det deg som kommer med.

Nå avslutter jeg med det jeg begynte med å si i kveld, at det er fakta at whoopen, Decrepitus og aurora er årsaken til at jeg ikke ønsker spille mer tw. Tenk at dere prøver å ta fra meg mine egne fakta (rofl). Virkelig flott jobba dere! Som om dere har noe dere skulle sagt i den saken (rofl)

Se forrige innlegg.

BEVIST.

Jeg har forøvrig aldri truet med noenting som helst. Jeg kom med en reel uttalelse om at det ville ødelegge ODA, og jeg fikk rett. Hvordan du tolker det, er faktisk ditt problem. Og du er akkurat her som jeg sier.
sier imot deg selv.

Men bare RO videre.

Folk klarer og lese mellom linjene.

DU LIKER IKKE OG BLI UTFORDRET OG MOTSAGT. hehe... Veldig artig og se at du stadig beviser dette.

God Jul.!

DESSUTEN ble Hertuggen presset av Dere, han sa selv til meg at dersom Woopen fikk bli, ville dere forlate stammen.
Ny Trussel.

Og Magic Dude, hadde ikke Guts nok til og stå imot presset, som dere presset han med.

Han ble forledet inn i den leia, dere ønsket. Og jeg syntes faktisk synd på han den gangen. Men han tok sitt valg, bassert på de trusslene som var overhengedne da.

Han seir jo selv her, at han ikke synes det er greit og angripe gamle stammefrender. Da synes jeg han bør la det være. Det er min mening.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg har vært 100% innaktiv. Hatt kv lenge nå. Grunnen er at jeg har vært ekstremt opptatt med reise, skole og verv.

Men for å være ærlig, så mener jeg at vi allerede har vunnet. Den siste biten nå er å adle ned gamle ODA medlemmer, noe jeg misliker. All ære til de siste fiendene som kriger til siste by btw.

Mulig jeg må steppe opp litt nå da. Dette tar for lang tid. Nå har jeg nok adels til å ta en en stor posjon av store spillere. Så... Here I come ;)


Uthevet skrift:

Så hvorfor gjøre det da, hvis du missliker det?

Jeg ville aldri gjort det. Ære står over en uverdig seier.

God Jul, min venn.

Som jeg sa til deg, sist. Husk at de gjerningene man gjør, vil danne et Ekko for all evighet. Unngå ringvirkningene. Godt råd, fra en gammel mann.
 

DeletedUser

Guest
Hold nå kjeft og slutt og grin. Dere tapte, dere sugde. Sånn er det bare.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det er noen som lever i eventyrland (rofl)

Vinn V18 før du kan påberope deg seieren (rofl)
 

DeletedUser

Guest
Hold nå kjeft og slutt og grin. Dere tapte, dere sugde. Sånn er det bare.

Fantasiløst innspill. Fullt av HAT, og mye formaninger. I tillegg, så er det ikke sånn er det bare. 100% er 100%, og så langt ser det ut som dere har mye igjen. Kanskje til og med må dere holde på til neste sommer.

Hvem vet?

Sikkert ikke alle som er enig i disse helt utrolig useriøse og voldsomme utbruddene som her en av ODA-Lederne klarer og kvæle ut av seg.

Spør meg selv, og leserne. Er det greit at det kommer slike utspill her?
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det er noen som lever i eventyrland (rofl)

Vinn V18 før du kan påberope deg seieren (rofl)

Uansett hva du gjør, så vinner vi. Vi har ikke vunnet ,men vi vinner. Uansett hva du gjør. De lille adlinga de med din og zara sin forlenger krigen litt. Thats it.

Hvis du tror du skal vinne over meg eller noen andre i en utholdenskrig, tar du forferdelig feil.
 

DeletedUser

Guest
Uansett hva du gjør, så vinner vi. Vi har ikke vunnet ,men vi vinner. Uansett hva du gjør. De lille adlinga de med din og zara sin forlenger krigen litt. Thats it.

Hvis du tror du skal vinne over meg eller noen andre i en utholdenskrig, tar du forferdelig feil.

Fnis.... Og hva vinner du?

Dårlige karrakterer, fordi du må sitte oppe om natta?

Du vinner Poeng, og det poenget at DERE ER MOBBERE, og beviser hvor ubehøvlet og arrogante dere er?

Joda, Bare vinn. Men så da? Hvem skal dere HATE etterpå? Flere stammemedlemmer?
Andre plasser på tribalWars, gjøre det en gang til, dolke en stammefrende i ryggen?

Det er det dere kan? Eller?
 
Sist redigert av en moderator:
Topp