legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Liker att du enda lever i de boblene dine og du skal få kose deg der, bare moro å lese slik du prøver å trøste deg selv oppi det hele ^^,
Hva målet ditt er med å rekruttere av ODA og få lurt over så mange kontoer som mulig i annen stamme vet jeg ikke hva er annet enn å "beseire" men om du sier det ikke er sånn så får vi vell tro på det!

Lykke til videre uansett, ser dere begynner å trenge det mer fremover :hmm:

Det er så fascinerende å se hvordan dere blir så fornærmet av det jeg sier, hvertfall når dere mener å påpeke at jeg viet livet mitt for denne saken. Jeg har kost meg på FHS siden 22.August, mens min gode dual Benjamin har drete dere vinkelrett ut IG.
Det har vært artig å sett frustrasjonen, og måten dere har reagert.

Når jeg forøvrig har fått med meg alt dere har skrevet på ODA forum og i skype chatten deres er det også veldig underholdende.
For vær gang jeg logger inn på skype og ser at noen må ta over kontovaktene som Morten har i stammen så har jeg det kjekt. For er det en person det har vært kjekt å tulle med er det ingen andre enn godeste Morten. (kyss)
 

DeletedUser

Guest
Tror du må se på feil stats, hvor har Benjamin slått oss?

090727ec861d86d26f7c0b8bf9a6fa15.png


Går jo så fryktelig bra for dec. Er nesten stolt.


Men det med kvene du snakker om må du forklare litt bedre
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktes at Aurora-kontoen nyter godt av trofaste kontovaker og defleverandører mens andre ODA-spillere adler 3 K-gråbyer (rofl)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at du rebell drømmer.. Snakker om at ODA adler 3-k gråbyer? Hva gjør ikke Aurora? (giggle).
Er dere virkelig så feige at dere må adle grått, istedet for å adle fienden?
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Det ryktes at Aurora-kontoen nyter godt av trofaste kontovaker og defleverandører

Nyt det så godt dere kan, dere har da ikke stort utvalg av defleverandører heller :gjeip:

mens andre ODA-spillere adler 3 K-gråbyer (rofl)

Hvordan kan du si andre ODA-spillere, når det er kun jeg og du som koser oss med de små grå? :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktes at du rebell drømmer.. Snakker om at ODA adler 3-k gråbyer? Hva gjør ikke Aurora? (giggle).
Er dere virkelig så feige at dere må adle grått, istedet for å adle fienden?

Det ryktes at den feigeste av alle feige, kaller andre feige.

Det er av ekspertene man får høre det!
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
vel, du syter og klager mer enn de fleste kvinner gjør. alltid flink til å legge skylden på andre også. fei for egen dør, før du slenger ut beskyldninger i hytt og pine. ingen jeg har møtt her på tw har kommet med fler løgner enn deg, og ingen har vært feigere heller.
 

DeletedUser

Guest
vel, du syter og klager mer enn de fleste kvinner gjør. alltid flink til å legge skylden på andre også. fei for egen dør, før du slenger ut beskyldninger i hytt og pine. ingen jeg har møtt her på tw har kommet med fler løgner enn deg, og ingen har vært feigere heller.

(Lipssealed)
Stemmer ikke det,Badass :LOL:

Å finne en mer reflektert og nyansert venn,er tidkrevende,kanskje umulig ;)
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
vel, du syter og klager mer enn de fleste kvinner gjør. alltid flink til å legge skylden på andre også. fei for egen dør, før du slenger ut beskyldninger i hytt og pine. ingen jeg har møtt her på tw har kommet med fler løgner enn deg, og ingen har vært feigere heller.

Helt enig, og tror nok hver eneste person på tw's forum er enig bortsett fra rebell. Større løgnhals skal man lete lenge etter :hmm:
 

DeletedUser

Guest
vel, du syter og klager mer enn de fleste kvinner gjør. alltid flink til å legge skylden på andre også. fei for egen dør, før du slenger ut beskyldninger i hytt og pine. ingen jeg har møtt her på tw har kommet med fler løgner enn deg, og ingen har vært feigere heller.

Må være 1 for og beskrive 1.
 

DeletedUser

Guest
Helt enig, og tror nok hver eneste person på tw's forum er enig bortsett fra rebell. Større løgnhals skal man lete lenge etter :hmm:

Hva vet du egentlig om det?
Proppaganda er Proppaganda, og noe alle vet, så er all proppaganda basert på et subjektivt ståsted. At den andre siden oppfatter det fra et annet proppagandamessig ståsted, så kan man egentlig bare si at begge sider av en sak farer med hver sin løgn. Og en plass inmellom der, finnes sannheten.
Det dere gjør er egentlig gjør er Person Hetts, og Her.Starboy burde som Moderator være mye bedre enn alle andre. Noe han ikke er.

Etter mitt syn, burde han ha mistet sin posisjon som Moderator på bakgrunn av at han lar seg styre av personlige grunner til og være direkte usaklig og ufin mot en enkelt person / nick.

Men jeg må si dere er temmelig latterlige og smålige mennesker. Som overhode ikke ser utenfor dere selv.
 
Topp