Intervjuer v24

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Hei!

Jeg har allerede startet med ett intervju på v24, som kommer ila. en uke i allefall. Vet det er tidlig på verdnen, men hva har det å si? Bare flott å få intervjuer og synspunkter på verdnen tidlig og lengre ut i spillet. Da blir ikke intervjuene ensformige heller.

Så sleng ut kandidater til meg, så skal jeg prøve å få ordnet noen intervjuer igjennom v24.

Førstemann ute er Patrick på Bohic :)

- Odd
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
vil nominere simen(tk) etter mange års trofast ekteskap til dette spillet fortjener han litt ære!
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Kunne tenkt meg et intervju av Jon Snow. Hvis jeg ikke husker helt feil kriget jeg litt mot han på V18 den lille perioden jeg spilte der. Hvis det er samme spiller som spiller der nå ville det vært interessant å fått vite litt mer om han.

Et intervju med Birken kunne også vært interessant. En spiller som har vært i toppen på de siste verdene og en spiller som jeg vet svært lite om. Til tross for stort PP-bruk som man må ha for å ligge helt i toppen i starten nå til dags, antar jeg han innehar noen ferdigheter også. :)
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Er ikke hele poenget å intervjue spillere for hva de har oppnådd her på v24, og ikke forrige verdener?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Om det var poenget, måtte man ventet til verdnen var over, og da ville leserne blitt få.

Intervju handler jo generelt om personen du intervjuer og da kommer historien med. Etterhvert går man over på det som har skjedd på v24 og hva man håper/tror skal skje etc.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Synes det burde bli en blanding da, spillere som har hatt god historie før, burde ikke bli intervjuet bare pga. det, hvis de ligger langt bak her på v24. Blir kjedelig å lese et intervju om han ikke har noen god bakgrunnshistorie ja, det sier jeg meg enig i.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Jeg for min del, når jeg har intervjuet før, så har jeg intervjuet personer jeg har hadd kjennskap til gjennom flere verdner, men vet lite om. Og helst har jeg tatt spillere som gjør det bra på den verdnen vi er på akkurat nå.

Men det er en nominasjonstråd som dette av en grunn, man intervjuer folk som andre vil lese om.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Er ikke hele poenget å intervjue spillere for hva de har oppnådd her på v24, og ikke forrige verdener?

Jeg for min del har lyst å lese intervjuer om spillere jeg har sett før, men vet lite om og har lyst å vite mer om. Når det er sagt tror jeg folk er veldig forskjellig når det kommer til hva man liker å lese. Jeg tror ikke det er en fasit på hva som er meningen så lenge det er god underholdning, men da må man gjerne gjennom flere intervjuobjekter og akseptere at man ikke synes alle intervjuene er like interessante.
 

DeletedUser

Guest
Jeg nominerer THOSE GUYS, Mo og Moa!



[spoil]
ZjdXt3l.jpg
[/spoil]
 
Topp