Ryktebørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Må si jeg syntes det er pinglete når det er kun på nattestid og ikke dagtid Yoda klarer å adle... Normale personer sover tross alt en onsdag rundt kl 03.00 (jeg var selv våken fordi jeg våkna opp der og da i og med at jeg sovna kl 19.00) og for så igjen å være våken til 05.30 for å sende adel, uten å speide først...

Du har balls det skal du ha, gambler med å sende off, eller så får du intern info... Anyway, når er du klar til å være med på dagkrig? og ikke natteskrig?

-A
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Først så er pphoring forbudt og pinglete. også er rekkruterings horing pinglete. Også nattadling pinglete. Vil du ha kake eller noe sånt eller?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nei, hadde nok av det i går...

Uansett, jeg sier ikke at det er pinglete med PP horing, det er bare en fordel for spilleren som gjøre dette... Rekruteringshoring har jeg ingen ting med, ikke ud heller slik jeg forstår.. Nattadling har du gjor endel av, og ikke jeg, her er forskjellen på oss, jeg har ikke tid, du har... Så du utnytter dette, og det skjønner jeg :) Men når vil du prøve å dagsadle?

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Men du ska ha det, du er en godspiller som vet å vente til rett tidspunkt :)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Det har vi allerede avklart pr mld :) Så det viste jeg :O

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Klager ikke, syntes det er pinglete, men utrolig smart da :p

-A
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Må si jeg syntes det er pinglete når det er kun på nattestid og ikke dagtid Yoda klarer å adle... Normale personer sover tross alt en onsdag rundt kl 03.00 (jeg var selv våken fordi jeg våkna opp der og da i og med at jeg sovna kl 19.00) og for så igjen å være våken til 05.30 for å sende adel, uten å speide først...

Du har balls det skal du ha, gambler med å sende off, eller så får du intern info... Anyway, når er du klar til å være med på dagkrig? og ikke natteskrig?

-A

Gå inn uten speiderrapport midt på natta pleier å funke, hovedsaklig fordi når du begynner å speide byene til motstanderen kan han selv komme frem til at det kommer angrep snart.

Nattadling funker fett, det er usikkert hvilken natt det er på, motstanderen har mindre mulighet til å få støtte om han faktisk er på da, og det pleier som regel å gå veldig bra.

Hvorfor skal han angripe på dagtid når du har 4 stammer i ryggen til å støtte deg opp?
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Funfact, æ har kjempet for det meste alein og bobiln kommer med:

"Anyway, jeg har 4 hele stammer bak meg, ser ut som du får noen nukes på deg etter hvert, men det vet jeg ikke... Har bedt om nukehjelp før, men aldri skjedd noe før eller siden...

-A"
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Hvem er det så ikke adler på natta? Må da tenke taktisk.. vi adla jo 5 byer kl 7 inatt.. vi tenker lengre enn dere (nod)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Noen har ikke tid til nattadling, så det er vell grunnen for at dere ligger forran?

Noen jobber for å ikke havne i luksusfellen :*

Sier ikke det er feil å nattadle, bare litt pinglete mener jeg da :p

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ikke etter kl 07.00

Og ja, er nattbonus, men selv med 200% så tar du lett ut 1k spyd og 1k sverd selv om mur er i 20...

-A
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Noen har ikke tid til nattadling, så det er vell grunnen for at dere ligger forran?

Noen jobber for å ikke havne i luksusfellen :*

Sier ikke det er feil å nattadle, bare litt pinglete mener jeg da :p

-A

Det var da ufattelig dårlig motargument da? Vi går jo på skole og jobb selv, eneste forskjellen er at vi setter på en alarm, sender angrep og legger oss igjen. Lite arbeid, litt slitsomt å stå opp om natta, men det funker. Jobb eller skole, muligheten er der for alle.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Det er greit, men mente hovedsaklig Yoda her som har friår, da det er han jeg har mottatt kvelsadels fra :)

Dere andre vet jeg ikke, jeg selv har ikke muligheten, da jeg ikke klarer å såve igjen om jeg våkner...

-A
 
Topp