Ufrivillig internadling - Quote fra FinalBarrage

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Under følger et åpent brev fra FinalBarrage, rettet mot Robb Stark, Kan Vi Ikke Være Venner og de det ellers måtte angå. Spilleren har spurt meg om å legge ut brevet på hans vegne.
- Jato Link
.

Så, kan starte med en kjapp oppsummering. Jeg ble natt til fredag, 29.01.16 ufrivillig internadlet der Robb Stark lurte meg til å sende ut alle troppene jeg hadde for å støtte en nyadlet by. Grunnen til dette skyldes at ledelsen ikke likte at jeg adlet grått, i tillegg til en konflikt som skjedde litt før det mellom meg og Kan Vi Ikke Være Venner hvor jeg blandt annet prøvde å støtte en by han skulle adle. Jeg kan forklare mer om dette senere, men først litt om meg.

Hva har jeg bidratt til i stammen?
Om du ser på meg som spiller, så er jeg tydelig blandt de mest aktive, jeg stiller alltid opp når folk trenger hjelp, jeg har snipet tog for flere spillere i stammen min og de allierte, støttet alle som har trengt hjelp hvor jeg har mistet 60k tropper i støtte og mer var ute, jeg har sendt masse ressurser til mindre spillere for å hjelpe dem i å vokse fort, og har prøvd å lære mindre erfarne spillere å snipe. Til tross for dette så velger ledelsen å internadle meg ufrivillig, uten varsel, og lure meg til å sende ut tropper på forhånd. De prøvde også å sjekke om jeg var online for å bekrete at jeg hadde lagt meg til å sove.

Konflikten mellom meg og Kan Vi Ikke Være Venner
Denne spilleren har adlet lite spillere, bare merget. han fikk en 3500by gratis som sin første da han merget med en spiller, og litt senere merget han med Simen hvor han fikk byer som utgjorde hva jeg tror er dobbelt så mye som han selv hadde. På den tiden hadde jeg hatt en veldig dorlig dag, og var frustrert. i tillegg så var jeg rett ut sjalu på at han skulle få så mange store fine byer uten noe motstand, i tillegg til at dette var byer jeg også var interessert i. Dette medførte at jeg uten å tenke meg om sendte støtte til en av byene han prøvde å adle for å hindre ham i å ta byene, og jeg hadde også planer om å adle en av dem til tross for at de var claima. Jeg vil også påpeke at jeg var IKKE klar over mergen! jeg trodde bare han sku prøve å adle spilleren! hadde jeg vist om mergen ville jeg handlet anderledes. Dette var da en idiotisk handling av meg, og jeg løy til å begynne med hvor jeg prøvde å si at det var "preadling" og jeg "passet på byen" og annet bullshit. Noen få dager senere tilstod jeg handlingene mine, og beklaget dypt. dette er noe jeg angrer sterkt på, og ville aldri gjort igjen. jeg var dum, sjalu, og forbanna. Feil kan alle gjøre, og jeg gjorde en heftig feil den kvelden.
En annen konflikt gjalt gråbyer. Jeg prøvde å adle en spiller, men forsøket var misslykket. deretter gikk jeg for to gråbyer, hvor en av dem lå ved siden av Kan Vi Ikke Være Venner, og diagonalt fra en av byene mine. Dette ble Kan Vi Ikke Være Venner ikke glad for, og klaget til ledelsen. Vi hadde en regel på adling av gråbyer hvor du fikk bare lov til å adle byer dersom du var alene om dem, og jeg var klar over disse reglene men tenkte ikke de var så strenge som de var. Etter jeg tok de to byene så ønsket ledelsen å kaste meg ut av stammen, og jeg hadde en lang diskusjon med Robb Stark hvor han var fast bestemt på at jeg skulle straffes. Det endte med at vi ingikk en avtale, så jeg kan snakke litt om den avtalen.

Avtalen
"Dersom det skjer noe tull hvor jeg kommer i en konflikt med en annen spiller, eller hvilket som helst form for regelbrudd, eller kommer i hvilken som helst form for konflikt med ledelsen, vil jeg sammarbeide i å la stammen internadle meg."
Dette var avtalen kopiert direkte. Denne avtalen ble brutt av Robb Stark når han bestemte seg for at jeg skulle ufrivillig internadles. Jeg hadde ikke adlet noen byer, og ikke funnet på noe dumt frem til da, så Robb hadde ingen rett til å gjøre som han gjorde. Jeg har i en lang periode prøvd å få tillatelse til å adle gråbyer nordøst fra meg, hvor Toniden sitter alene i fronten mot LF. Denne fronten er hun ikke alene i stand til å hjelpe, så jeg var desperat i å komme meg opp dit. Ja Robb kan si dette kan ha vert irriterende, men det å nekte meg å gjøre noe som rett ut ville ha reddet den fronten gjorde meg frustrert. Dagen før adlinga startet sa jeg til Robb at "jeg gir meg, skal ikke spørre mer". Utenom det har jeg ikke gjort NOE som på noen som helst måte ville ha irritert ledelsen, ikke som jeg vet om i vertfall.

Oppsummering
Så til tross for at jeg har vert en aktiv, og hjelpsom spiller som har gjort alt jeg kan for å hjelpe andre, så bestemmer de seg for å internadle meg på grunn av bagateller.. Den konflikten mellom meg og Kan Vi Ikke Være Venner var en idiotisk handling av meg, og jeg har angret og beklaget dette flere ganger. Gråbyadlinga, det vil jeg påstå var en bagatell.
Flere i stammen reagerte med raseri, og frustrasjon, og til alle dem, det setter jeg stor pris på!
 
Sist redigert:

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
FinalBarrage er en artig kar :) Flink spillteknisk, og en ressurs sosialt og troppemessig. Gråbyadlingen er et lite problem, men ikke større at det kan løses. Det som skjedde i natt var en feil, og kommer til å bli rettet opp på en eller annen måte. FinalB skal få "erstatning"
 

DeletedUser

Guest
Dette var bare en liten backstab, folkens!

nothing-to-see-here-1399982649.jpg
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Ikke noe vits å legge skylden på origin her nei.

Men mens jeg var i F/D, så forelå det en avtale mellom ledelsen og kan vi ikke være venner, som sa at så snart dem sa "kick final" så skulle ledelsen gjøre det og dem skulle få adle han.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Nei, men det gjorde det nå engang :p Grunnen var pga. oppførselen hans rundt byene HAB skulle ha, og da ble ledelsen i F/D lei av hvordan han opptrådte. (nei, jeg var ikke i ledelsen)
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Det var en ganske brutal internadling av Final da, stakkaren kommer til å få lojalitetsproblemer etterpå.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
brutal, feig, illojal, barnslig. Med mindre det kommer frem noe jeg ikke vet som kan sette dette i et annet lys, så står jeg for mine adjektiver :)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Han burde etter min mening bli kasta på hue og ræva ut allerede når han deffer opp byer andre i stammen prøver å adle, makan til tulling.
 
Topp