Faktabørsen

DeletedUser

Guest
fakta er at jeg er best (nerd)

Fakta at jeg er best
smoke.gif


6293171.jpg
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Noup,Æ e bæst,hæftig ubestridt sålangt påV18 mtp ODT :p
Men dog så er jeg definitivt best mtp ODT


Beseirede motstandere ODT

Som angriper Som forsvarer Total
Rangering Navn Stamme Beseiret
1 Aurora AriCa 1.221,77 Mill.
2 Xandor. ODA 872,83 Mill.
3 Mount And Blade 1 ODA 778,58 Mill.
4 Jon Snow. ODA 620,67 Mill.
5 RaM77 ODA 491,77 Mill.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Velle,tror jo folk flest er ærlige,lizzm... :)

God helg :)

Her skal vinterferien nytes til fulle (kyss)

Ærlig er en ting, men man kan oppfatte hva ironi er.

Vinterferie ? Er det ikke en uke til ? ^^ Forøvrig så er det 6 mnd siden jeg sluttet på Skandyzz. Kriget var strengt talt slutt da. Helt utrolig at den enda ikke er over.

Har ofte tenkt hvordan v18 hadde sett ut om Bacardi ikke forlot OIM til fordel for ODA. Man kan gi mye credzz til MD, Xandor, Jon snow osv.... men det var hovedårsaken at det hele snudde. Det kan jeg personlig skrive under for. Da dette gikk virkelig ut over meg på slutten.

Er såklart flere eksempler, men velger å ta meg som et eksempel nå. Da det er jeg som skriver.
 
Sist redigert:

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
He,he,kan ikke si at ODA som fiende har overbevist meg om at de er dyktige i sin form for krigføring :p

Da jeg var i ODA,og "disse du nå opphøyer" på min daverende fiendeside,og de du opphøyer som er på min fiendeside,så drister jeg meg ut på usikker is og vil tørre å påstå at ikke en døyt av noen som helst av dere ( all inclusive) er verdig noe som helst form for skryt,foruten MaB1,som faktisk er den enseste gjennom de siste 6 månedene som faktisk kontinuerlig har guffa på :)

Ingen andre i ODA vil noensinne få denne form for cred fra meg,enn Mab1
Nyt helga og vitnerfereien,om den kommer nå,eller i samkjøring m/påskeferien :p
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
He,he,kan ikke si at ODA som fiende har overbevist meg om at de er dyktige i sin form for krigføring :p

Da jeg var i ODA,og "disse du nå opphøyer" på min daverende fiendeside,og de du opphøyer som er på min fiendeside,så drister jeg meg ut på usikker is og vil tørre å påstå at ikke en døyt av noen som helst av dere ( all inclusive) er verdig noe som helst form for skryt,foruten MaB1,som faktisk er den enseste gjennom de siste 6 månedene som faktisk kontinuerlig har guffa på :)

Ingen andre i ODA vil noensinne få denne form for cred fra meg,enn Mab1
Nyt helga og vitnerfereien,om den kommer nå,eller i samkjøring m/påskeferien :p

Nåvel.. all cred til MAB, for hans innsats! ..men at du sier det kun er ham som har guffa på, da prater du tull. Vi er nå flere som står på hver dag. Selv om ikke alle angriper deg, så driver vi på. For å ta meg selv nå, som jeg har best oversikt over, så angriper jeg hele tiden. Du vet vel at du ikke er alene i AriCa? Det er en til der, som snart er borte. Noen må ta seg av den jobben også. Ikke alle som kan prioritere deg hele tia.. så viktig er du ikke :p
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Noup (Lipssealed)
MaB er den eneste av dere som har holdt trykket oppe konstant,og all kred til han for det (star)

Den andre i stammen min har hatt minimalt med tid og det er det dere feiginger har satsa på,det vet du så inderlig godt,ram .................
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Noup (Lipssealed)
MaB er den eneste av dere som har holdt trykket oppe konstant,og all kred til han for det (star)

Få fortjener enkelte også credz. Som for eksempel WSS, han sto imot. Tok forsåvidt byer fra han i hver aksjon, men det gikk alt for treig. Tanke på hva som skjedde på andre fronter. Så det skal WSS ha credz for. Han sto imot et enorm trykk fra oss. Da Skandyzz var en av de som hadde mest nukes... og som også timet inn alt på en dag. Så jeg er imponert.

MD fortjener også en del skryt. Jeg kjempet ikke så mye imot han personlig, men jeg så hva han gjorde mot HB og graffy. Dem fikk seg et støkk.

Jeg kan selvfølgelig nevne flere, men jeg er for lat, hehe ^^
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Noup (Lipssealed)
MaB er den eneste av dere som har holdt trykket oppe konstant,og all kred til han for det (star)

Den andre i stammen min har hatt minimalt med tid og det er det dere feiginger har satsa på,det vet du så inderlig godt,ram .................

Poenget er at vi må adle alle røde, og da er det jo mest naturlig å angripe den man har størst front til, synes du ikke? Enkel logikk. At du gir all cred til MAB, det må du gjerne gjøre, men vi andre vet at vi står på hele tia vi og.. så får du nå mene hva du vil.. men er ikke bare MAB som står på.

..og hvis du vil prate om at hvalen ikke gjør motstand, fordi han ikke har tid.. så vil jeg vel ikke akkurat skryte av din aktivitet heller. Du flytter jo bare på tropper..
 
Sist redigert:

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Få fortjener enkelte også credz. Som for eksempel WSS, han sto imot. Tok forsåvidt byer fra han i hver aksjon, men det gikk alt for treig. Tanke på hva som skjedde på andre fronter. Så det skal WSS ha credz for. Han sto imot et enorm trykk fra oss. Da Skandyzz var en av de som hadde mest nukes... og som også timet inn alt på en dag. Så jeg er imponert.

MD fortjener også en del skryt. Jeg kjempet ikke så mye imot han personlig, men jeg så hva han gjorde mot HB og graffy. Dem fikk seg et støkk.

Jeg kan selvfølgelig nevne flere, men jeg er for lat, hehe ^^

He,he,jeg er ikke imponert over MD,bare frustrert over at jeg glemte meg ut mtp en selvfølgelig form for strategi ;)

Jeg er stolt over å ha spillt solo i over et halt år mot ODA som hele veien bortforklarer mangel på egne skills ;)

Kun MaB som fortjener de skillsa i mine øyne,da han siden beg av aug har kjørt ut utalluge nukesrunder,uten å slakke i det hele tatt,slik de andre har gjort :p
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Poenget er at vi må adle alle røde, og da er det jo mest naturlig å angripe den man har størst front til, synes du ikke? Enkel logikk. At du gir all cred til MAB, det må du gjerne gjøre, men vi andre vet at vi står på hele tia vi og.. så får du nå mene hva du vil.. men er ikke bare MAB som står på.

..og hvis du vil prate om at hvalen ikke gjør motstand, fordi han ikke har tid.. så vil jeg vel ikke akkurat skryte av din aktivitet heller. Du flytter jo bare på tropper..

MaB lå milevis unna meg i aug,det vet også du :)
Han er den eneste som har jobba konstant ,og fortjener kred for sin innsats :)
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
så vil jeg vel ikke akkurat skryte av din aktivitet heller. Du flytter jo bare på tropper..
Vel,det at jeg flytter tropper bare........... har gjort at slappingene i ODA har tatt TW-ferie :p Ha,ha

MaB er den eneste som ikke har feiga ut et eneste sekund,i motsetning til dere andre :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
MaB lå milevis unna meg i aug,det vet også du :)
Han er den eneste som har jobba konstant ,og fortjener kred for sin innsats :)

Jeg lå ikke noe nærmere jeg.. fordi vi starta å adle oss i samme området, samtidig.. følg med, eller hold deg unna å kommentere noe du ikke har oversikt over..

For ikke å glemme hvem som tok deg ut i nord...men det har du vel glemt
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Jeg lå ikke noe nærmere jeg.. fordi vi starta å adle oss i samme området, samtidig.. følg med, eller hold deg unna å kommentere noe du ikke har oversikt over..

For ikke å glemme hvem som tok deg ut i nord...men det har du vel glemt

Slutt å tull,vi var da naboer i nordøst,jo :)
Men din innsats m/99% faking kan ikke sammenlignes med MaB sitt ukuelige pågangsmot uten at dere brukte de innaktive kontoene for å hjelpe han,men kun til dere selv innad i "ledelsen" ;) Tygg på den,heller ,du :p
 
Topp