Besvart Er det noen igjen her fra starten av TW?

DeletedUser

Guest
V1, v2 etc. Ser bl.a. Reisverket fortsatt er her og noen til, men det er vel videreførte kontoer? Er det noen som fortsatt spiller her som var med helt fra starten av TW? Nysgjerrig :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hehe, ok, kjenner da igjen flere her :)

Så hvordan har TW utviklet seg med tiden? Eksempelvis hvor raskt kan man sende adelstog på nå? Scripting blitt lov med tiden? Nye momenter som gjør spillet mer utfordrende?

Hmmm...ser topplisten består av dualkontoer, og skryter av det...det må til for å kunne hevde seg nå?

Joa,men det er avslutning nå hvert øyeblikk :) (party)
Hehe, det har du sikkert sagt noen ganger før også :)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Hmmm...ser topplisten består av dualkontoer, og skryter av det...det må til for å kunne hevde seg nå?
nope, går helt greit å komme seg oppover uten dualer også ^^
skills holder koken like greit som dårlige spillere som gjemmer seg bak dualer ;)
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Så hvordan har TW utviklet seg med tiden? Eksempelvis hvor raskt kan man sende adelstog på nå? Scripting blitt lov med tiden? Nye momenter som gjør spillet mer utfordrende?

Spørs litt på verden, men på verden 23 var adelstog nede i 1-2 ms.
 

DeletedUser

Guest
Næsj,egentlig ikke ...
Men er vel slutta,holder kun accen "akitv" med pålogg innimellom,så fienden får adle seg ferdige ,sånn at de kan føle seg store (giggle)

BTW,så vet jeg ikke hvem du er :hmm:

Jeg hadde nye nick og stammekonsepter for hver ny verden: Evil i V1, Torquemada (Domini), Tore Hund (Action), Dobermann (Outlaw), Sadomaster (Pain), Fakenick (Prey). Også noen morsomme som Der Fuhrer (Det 3. Riket), men der ble det totalbann fra TW etter kort tid, hehe :)

Så adelstog på 1-2ms lar seg også snipe nå?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Er og her jeg., og spiller stadig aktivt. Spiller stadig på gammelmåten.....en konto en spiller og alltid samme nick.
 
Topp