Stjerner i øyna?

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Noe kleint å skrive tre ganger i sin egen tråd på rappen, men jeg er cocky nok til å gjøre det.




Tja, gidder du å spise ordene dine bobil, eller skal jeg gjøre det for deg?

Sheit kreiz, why?

-A
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Hadde ikke Roxor backtima meg først ville jeg tatt begge, men den backtimen der gjorde det veldig mye lettere for raz al ghul og Kalou å samarbeide mot å ta meg. Creds til de to der da, var mer aktive en forventet, der kalou hadde en grei backtime på adelsangrepet mitt mtp. at han sikkert er rusten. Roxor og gjorde som forventet, når jeg i ettertid fikk vite hvem som spiller der.
 

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Trodde du var bleieskiftarbeider om dagen jeg, Mr? :)

Jeg multitasker ;) Men ja, det her er mest for gøy, så får vi se hvor langt det holder. Men gøy er det når enkelte er litt store i kjeften og sender en del upassende PMer og deretter blir adlet...
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
HeLLoWeeN:
TW har vell egentlig alltid vært et aktivitetsspill der den som ofrer mest og har best venner, les: kontovakter, er de som går seirende ut 4 av 5 ganger. Den ene gangen man taper der man er mer aktiv enn motstanderen er naturligvis hvor jeg er motstander.

dg44: Har allerede funnet v27 jeg kompis, nå mangler jeg bare å vinne den :)
Morsomt at det fortsatt er folk som spiller, særlig gøy er det å finne igjen folk man husker fra tidligere.

Har allerede fått et par stammerequests. Merkelig at såpass mange er intressert i en gammel traver som de vet nada om.
Du får ha "lykke til" du også, selv om jeg fortsatt ikke tror at det hjelper voldsomt.


HG V7 <3 Robert, Kenneth og meg i ledelsen.. du ble knust ;)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Knust og knust... Dere hadde enkelt å greit en bedre og mer aktiv stamme. Når vi gikk tom for tropper til slutt gav Simon på Malfurion seg, og etter det ble det en grei overkjøring, ja. Det skal sies at jeg på den tiden var 15 år og hadde ikke mulighet til å være like aktiv som det jeg er nå. Dessuten så har jeg aldri hørt om nicket GIG90 før, så noe særlig delaktig mot oss kan du ikke ha vært. Men for all del, gratulerer med V7.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Siden man bare får tullesvar i spørsmålstråden tar jeg meg den frihet og spør i min egen tråd. Hvilke ledelsessystemer brukes det i de forskjellige stammene? Da tenker jeg mest på HBT, Tlou og SDS naturligvis, men dersom det er representanter fra andre stammer her på forumet også, så er jeg intressert i det også.

Gjerne nevn hvilke nicks som har hvilke oppgaver?
 

misosi

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ja, vi har ingenting vi skulle ha sagt. Hjelp oss alle andre på verden! :(
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Sikkert fordi Kalou var i Noble, og de var det vinnerne av v7 (snipe) som adlet bort. De lå jo i sørøst, mens HG var i nordvest.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Takk for at du bringer opp denne tråden Marius, så slipper jeg å gjøre det selv! Vil takke til alle som bet på mitt skuespill på starten av verden. Noen av dere har forhåpentligvis fått et litt bedre inntykk av meg etter disse månedene på v27. :)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Takk for at du bringer opp denne tråden Marius, så slipper jeg å gjøre det selv! Vil takke til alle som bet på mitt skuespill på starten av verden. Noen av dere har forhåpentligvis fått et litt bedre inntykk av meg etter disse månedene på v27. :)

Nei.
 
Topp