Faktatråden

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at Jato ble sur når jeg lagde sist faktabørs, så nå heter den faktratråd.

-A
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
giphy.gif
 

DeletedUser

Guest
TW.no er ikke det samme som det var for flere år siden. Ingen kjente fjes jo, fakenicks?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
TribalWars har ødelagt seg selv, og de aller fleste har etterhvert heller byttet til .net. Men tallene synker jo overalt og det er faktisk ganske rart at .no fortsatt består.
 

DeletedUser

Guest
TribalWars har ødelagt seg selv, og de aller fleste har etterhvert heller byttet til .net. Men tallene synker jo overalt og det er faktisk ganske rart at .no fortsatt består.
Kom nylig tilbake etter flere år avbrekk, vil si jeg savner "gode gamle dager" assa
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
TribalWars har ødelagt seg selv, og de aller fleste har etterhvert heller byttet til .net. Men tallene synker jo overalt og det er faktisk ganske rart at .no fortsatt består.
.no er ingen ting i forhold til .dk og den er fortsatt oppe. Handler vel om at de fortsatt får nok penger fra de ulike verdene og ikke om hvor mange spillere som spiller der.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Hva slags dritt er det dere ubrukelig administrerende har kastet over tw?
Dere ødelegger jo forumet helt.

Finn frem til layouten det var på forum i gamle dager. Dette nyeste tullet er håpløst.
Og slutt å foreta så enormt mange forandringer og små ting in game.

Skuffet over å se at tw ikke lenger er som det var
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Fakta er at de har fortsatt ikke endret oversettelsen på den øke forsvar på våpenskjold eventen.
Står fortsatt at den kan bare aktiveres en gang per sekund istede for hver runde :D
 

MursteinMannen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
TW.no er ikke det samme som det var for flere år siden. Ingen kjente fjes jo, fakenicks?

Savner gamle dager jeg og! Husker i de gode tidene på V1 som aldri sluttet. De store dugnadene mot IB og alliansen. Varte jo evigheter med søren det var kjekt.
 
Topp