Faktabørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Har ikke tro på AH? Du sikter til meg det vet jeg :) Siden du av en eller anen grunn alltid har hatet meg :) Anyway er rank 1 på v 29 ta det til etterretning :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Har trolig ikke like gode medlemmer som det DK og MM kan skilte med...
Bortsett fra den store feilen i sitatet over her:
Godt innlegg i en ellers ganske ensidig og forutsigbar diskusjon, og skulle gjerne hatt den som første post i en ny tråd.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Synes det er koselig med aktivitet på forum, ikke forlat oss, Kristian!

Venter tross alt fortsatt på de skypesamtalene :rolleyes:
 

l2pn4b

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
*Grabs Popcorn*

giphy.gif
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Vi i GTFO har vært i krig med DK helt siden alien forsøkte å adle Larsiex. Da NY plutselig dukket opp samarbeidet vi med VL for å senke utviklingen til NY. Det var først onsdag ettermiddag at vi allierte oss med MM. Det var rett etter at vi fikk kunnskap om alliansen mellom Nice og DK. Vi innså at en Nice-DK allianse ville føre til at vi ikke ville klare å adle noen DK-byer så da allierte vi oss med MM.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Har ikke tro på AH? Du sikter til meg det vet jeg :) Siden du av en eller anen grunn alltid har hatet meg :) Anyway er rank 1 på v 29 ta det til etterretning :)

Ja, jeg sikter nok til deg - Er ingen hemmelighet at vi to aldri har gått overens pga diverse :p Rank på V29 bryr jeg meg igrunn lite om. Jeg var en tur innom V27 der jeg gjorde minimalt, men utrolig skuffet over nivået. Det har faktisk bare blitt dårligere med årene som har gått, dessverre.

Bortsett fra den store feilen i sitatet over her:
Godt innlegg i en ellers ganske ensidig og forutsigbar diskusjon, og skulle gjerne hatt den som første post i en ny tråd.

Gjerne kom med et mer utfyllende svar så vi får diskutert - Etter hva jeg har fått med meg har dere en danske i Brum som skal ha et helt greit nivå og kanskje litt mer, ellers har dere deg selv som jeg vet er gode, og Rune på Vaffel som jeg vet kan om han har tid til det. Ellers er spillere som Don Jon og Etriuss helt nye for meg, fortsett fra at jeg har sett litt til Don her på forumet. At det er mindre gode spillere i stammen din vil jeg fortsatt tørre å påstå, men det er meget mulig du har lært dem noen triks, det forundrer meg ikke ;)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fakta er at "Sintere bønder" gjør meg sinna! Hva skal jeg med +75% forsvarsstyrke, nåe jeg ikke kan få milits engang? ;(
 
Topp