Ryktebørsen

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Om vi hadde tengt å bryte en iap med dere så hadde dere uansett hva vi planla kommet til å fått 48 timers forvarsel ellerno for å forberede dere. Pga gjensidig respekt. Viser bare hva dere har oppi topp låkket.

Aldså om vi hadde planer om å aksjonere mot dere Lørdag så hadde dere fått beskjed i morgen. Du kan ikke snakke deg rundt dette Kreiz.

Du har spioner i alle stammer. Du konfronterer ledelsen i det de er i planleggingsfasen av ting osv. Du spiller skittent og snakker deg vekk fra all skyld.
Det er spillere som deg som ødelegger spilleopplevelsen i TW.

Gleder meg til å se deg falle

"Jo større de er, jo hatere faller de. Quote meg. :)


Lykke til vidre
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Haha wow, not mine problem at deres medlemmer deler vekk slik info.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Så det du sier er at noen bare helt ut det blå sendte det til deg? Pfff, slike historier må du lengre ut på landet med
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Er ikke alle som er fan av sånn spillerstil det ble lagt opp til nei.
 

-sonic-

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Alle vet dette var planlagt, dere hadde støtte fra trs i deres byer klokka 8 i dag tidlig. Ikke spill offer når det var dere som skulle spille skittent, blir alt for dumt gutta.
 

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Vi hadde ikke noe deff fra TRS i byene. Det var vår egen deff din tulling. Har en del deff når ingen angriper på 2 måneder
 

-sonic-

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
hvordan gikk da trymy opp 70k i beseirede motstandere som støtte i dag? ikke drit deg ut
 

-sonic-

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
ingen i trs har gått opp i ODD, og nekter å tro troppene døde hos DK, så nå kan du slutte med grininga
 

Trymyboiii

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Var jo du som sa til kebaben att du nuker han da, så måtte sende litt :eek: Vil ikke bli banna fra kebabfestene hannes ass <3
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Sonic, gå å ta deg en kebab! Du sendte tog på icekebab, og siden vi kjenner hverandre og er gode venner tenkte vi, hvorfor ikke hjelpe litt til. Min fiendes fiende er min venn, right? Den var ikke prestacka eller noe. Alt var spontan stacking som kom etter at han fikk inc. I tillegg er det riktig som laks sier at mye var deres egen deff!

Seriøst. selv om vi ikke har ally med VL, kan dere ikke forvente at vi lar dere bare forsyne dere av byene deres. Såpass form strategi må du da forstå at vi har.....
 

-sonic-

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Jeg vet det var planlagt, og du vet det var planlagt med merging. så hvem er det du prøver å lure?
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Morsomt å se dette små-desperate forsøket på å ro seg i land som foregår her :rolleyes:
 
Topp