Ryktebørsen

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Sant det, du har bare gitt info om når troppene til vedkommende tilfeldigvis var tilbake i byen slik at det bare var å gå rett inn og forsyne seg. Du er så uskylding du reis.
 

Exodus

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Viss du hadde vert ett snev av voksen så hadde du sagt sannheten ;)
Sannheten er at KISS hadde en løs kanon på dekk.
Det viste seg det at kanonen ikke greide å holde seg på plass.
Så valget falt på å kaste den over dekk, mye fordi kanonen kun skjøt kruttslam og ville vært ubrukelig i en krig.
Nå har skuta fått ett friskt pust i seilene, så nå bærer det videre på de 7 hav.
 

grodi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Ryktene sier at den andre siden av saken føler å ha blitt backstabbed av sin egen stamme uten å ha gjort noe spesielt galt. Ryktene sier også at flere KISS medlemmer kommer til å få samme behandling for å vere "løse kanoner".
 

Peter Parker

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bare tull det, Espen fikk flere advarsler før han ble hevet ut. Han selv som valgte å oppføre seg slik han gjorde selvom det bla sagt i fra til han opptil flere ganger.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ryktes at NOOB liker å leke med falske rykter :D Ryktes at de prøver å dekke over alle "missene" de har gått på....
 

grodi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Ryktet avkreftes og lurer på hvilke misser du hinter til? Ryktes at de i KISS som er sikra plass i fremtiden har gått i forsvarsmodus på forumet og prøver å skjule den kommende innadlingen av spillere.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Bare tull det, Espen fikk flere advarsler før han ble hevet ut. Han selv som valgte å oppføre seg slik han gjorde selvom det bla sagt i fra til han opptil flere ganger.

Gjorde jeg det? If i recall correctly, så ble det aldri gitt en eneste advarsel. Dette kan både kreiz og reisverket bekrefte. Er mye mer som kunne vært sagt i denne saken, men da sender vell sikkert bare rv en av modsa på meg og får meg banna igjen.
 

Exodus

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Ryktet avkreftes og lurer på hvilke misser du hinter til? Ryktes at de i KISS som er sikra plass i fremtiden har gått i forsvarsmodus på forumet og prøver å skjule den kommende innadlingen av spillere.

Hahahah. Propagandamaskineriet er igang.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Gjorde jeg det? If i recall correctly, så ble det aldri gitt en eneste advarsel. Dette kan både kreiz og reisverket bekrefte. Er mye mer som kunne vært sagt i denne saken, men da sender vell sikkert bare rv en av modsa på meg og får meg banna igjen.
Slapp av a. Jeg sender ingen etter deg. Jeg tror de fleste spillere skjønner at når de gjentatte ganger truer med å angripe en spiller i stammen og blokkere han når han i tillegg er en av lederne, vil risikere å bli stammeløs. Jeg tror ikke du er spesielt interessert i en offentlig skittentøyvask her, Brann. Greit, du fikk ikke noen melding som at "gjør dette igjen så blir du kicket", men ikke nekt for at jeg flere ganger gjorde deg oppmerksom på at det ikke var akseptabelt at du truet stammemedlemmer eller blokkerte en av lederne.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at en sannhet har mange sider, sann for noen og løgn for andre.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Synes ikke du skal være så kritisk til teamet, de hadde tross alt en skypechat åpen i nesten 24 timer!
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Som måtte stenge pga at Inno ikke syntes det var en god ide.

-A
 
Topp