Faktabørsen

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fakta er at Nice trenger hjelp fra mindre stammer å fake, ettersom de ikke gidder selv (Eller kanskje ikke har tropper??)
Fakta er også at de er veldig glade i å fake med sverd :p
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Må helt ærlig si jeg er imponert over mengden fakes nice m.m. Sender. Vi er ikke inne på et utrolig høyt tall slik det var på de gamle verdnene, men 900 inkommende er absolutt respektabelt gjort.

Gi dere selv en klapp på skulderen! Dere fortjener det.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Gikk kanskje ikke helt som planlagt og måte dermed lage litt annen vri på slutten, enn hva jeg hadde håpet. Men betyr jo ikke at vi ikke kan ha litt gøy med det også :p Vet det er litt rart å lage en video der vi failer, men hey it's only a game :D

Bytt tittel til: "When im nice" +}
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Synes aksjonen var veldig bra jeg, var utrolig nære på mange ganger, og til slutt endte jeg jo med å miste 2 byer(selv om jeg og nerd 1 klarte å ta en fra king bob til gjengjeld).

Alt i alt vil jeg vel si det kanskje var litt mye tropper for payoffen, men slik går det noenganger :) Synd jeg hadde bursdagsselskap både 18. og 19. og ikke kunne forsvare meg så aktivt som jeg hadde håpet, men shit happens.
 

l2pn4b

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Gikk kanskje ikke helt som planlagt og måte dermed lage litt annen vri på slutten, enn hva jeg hadde håpet. Men betyr jo ikke at vi ikke kan ha litt gøy med det også :p Vet det er litt rart å lage en video der vi failer, men hey it's only a game :D

God humor xD elsker dette opslag
 

kano-kari

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Gikk kanskje ikke helt som planlagt og måte dermed lage litt annen vri på slutten, enn hva jeg hadde håpet. Men betyr jo ikke at vi ikke kan ha litt gøy med det også :p Vet det er litt rart å lage en video der vi failer, men hey it's only a game :D
hahahah denne var gøy
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nico, kan jeg spørre deg om en ting, bare sånn for å ha spurt? :)

Hvor mange angrep var du oppe i på det meste? :p

-A
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
1017 er jo latterlig dårlig av motstanderne i såfall...


Det spørs jo, tror ikke det mange som orker å fake nå som autotagger er en greie, og her på v30 har vi jo vakttårn også som avslører fakes i stor grad. Er uansett en trend at folk orker minder og mindre å fake, 1k incs er jo ikke i nærheten av de 50k jeg hadde på det meste på .de.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Fakta er at eg endelig kom over Kreiz på v30, og som Morten sa på skype, så kom han til og slutte dersom det skjedde. Hadde eg giddet og scrollet opp i skypechatten så kunne eg ha bevist det, men eg er slik ein god gut at folk stola vel på orda mine?



c7c59fdef24b5adc48db150f5337787a.png
 

kano-kari

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Fakta er at Nice ikke klarer noe selv, så de må bli ally med nest største stammen for å ha en sjanse til å vinne v30. Trodde bedre om dere MM.
 
Topp