Ryktebørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Og fremdeles har jeg mange flere byer en deg :)
Sier vel mer om deg en om meg.

Finfin backstab av Lucky da. Kult å høre at han følte seg "mobbet". Aldri hørt om det selv før ugress nevnte det.
 

tobbid99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Og fremdeles har jeg mange flere byer en deg :)
Sier vel mer om deg en om meg.

Finfin backstab av Lucky da. Kult å høre at han følte seg "mobbet". Aldri hørt om det selv før ugress nevnte det.

Er det saltet som kommer ut:eek:
Når du mister byer til meg sier vel det mer om deg enn meg:p
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Hadde jeg hatt like mye hjelp av stammen som du, ville ikke du eksistert:rolleyes:

Du og dine to venner som du innadla har jo vært stacka i over en måned i strekk nå
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ryktes at Kristian fikk smake litt av sin egne metoder i natt, oh wait. Det er jo fakta. #Feelsbadman
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Etter det du skrev på forumet her om dagen vil jeg påstå at din allerede er rent over :)
 

kano-kari

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Og fremdeles har jeg mange flere byer en deg :)
Sier vel mer om deg en om meg.

Finfin backstab av Lucky da. Kult å høre at han følte seg "mobbet". Aldri hørt om det selv før ugress nevnte det.

Da burde du kanskje engasjere deg litt mer? mange i kiss som visste om det.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Kan gjerne sende deg samtalen jeg hadde med Jonas etter at han forlot chatten siden han følte seg mobbet. Tror du kommer til å innse at han er i trassalderen i tenårene, og at det ikke var noen som mobbet han.

Skjønner godt at folk ikke svarer når en som aldri prater skriver et randomt spørsmål midt inni en heftig diskusjon. Du var jo tross alt en av de som ikke svarte han.

Skal og sies at det spørsmålet han stilte burde du fortalt han flere uker i forveien, men var vel setup det og for å skape dårlig stemning som alt annet med deg.

Jeg har faktisk flere samtaler som du kan få om du virkelig vil, men sender de på skype da jeg ikke er ute etter å flaue noen ut.


Brann, om du virkelig mener det skal jeg la deg leve i troa.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Skal og sies at det spørsmålet han stilte burde du fortalt han flere uker i forveien, men var vel setup det og for å skape dårlig stemning som alt annet med deg.
Jeg ville i alle fall fortalt min dual at kontoen vår hadde vært mistenkt for spionasje etc etc. Men det gadd vel ikke du å fortelle han før du tok det opp i skypen for å skape kvalme? Merkelig hæ :)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Eg berre påpeikte at det ikkje var eg som sa eg blei mobba :p

Man ser jo hvor interessert du virkelig var i å løse dette problemet. Obvious bare en dårlig unnskyldning for å backstabbe sin egen stamme. Ryktene sier jo at du gjør slikt straks du ikke får viljen din.
 

tobbid99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Skjønner at de gjorde det jeg, hadde ikke orket å ha deg som leder;)

Edit, teit å skrive flere på rad:D: Backstabben var vel bare Karma som kom og bet deg i ræva:confused:
 
Topp