Ryktebørsen

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Ryktes at KISS sin fantastiske plan om å få hele 07 på sin side gikk utrolig bra :p

 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Det har du ikke i deg. Sorry to say. Når det kommer til å spørre "de som har sagt" det, trenger jeg noe mer spesifikt enn det.

Ryktes at Kristian er typen som finner på rykter for oppmerksomhetens skyld.
Dere fra DK har vel opplevd aksjoner mot meg før. Full styrke, alt døde :)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Kan du fortelle meg hvem denne spionen var? Diggo var allerede kasta ut, ikke det at han ga slik info men ser ikke hvem andre du sikter til.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Når LL backstabber, samt Chaos backstabber. Så furter dere om 07 ? Jeg personlig synes det er litt spesielt.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Nei furter ikke, bare konkluderer med at når vi "backstabber" så er hele verden gal. Men når noen backstabber for deres egen fordel så er alt greit.

#Når07ErKissSittMeatShield
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Nei furter ikke, bare konkluderer med at når vi "backstabber" så er hele verden gal. Men når noen backstabber for deres egen fordel så er alt greit.

#Når07ErKissSittMeatShield
Er vel mer aktivitet nå en når dere backstabba? Lurer på ditt syn rundt "så er hele verden gal"
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
07 snudde side da de ikke kunne tolerere deres uttalelser rundt dem, der dere sier at dere bare bruker dem, mens du backstabba fordi du ville ha en lett seier.
I mine øyne er det gode eksempler på hvorfor det ene skaper litt mer leven en det andre.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Liker hvordan jeg blir sett på som en skikkelig dirty backstabber, iom jeg var innom stammen deres i et par dager bare pga merge egnt :)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Liker hvordan du bare fulgte etter uten klage noe på mergen verken før eller etter den skjedde, samla info om naboene dine og bytta side og angrep de på verst tenkelig tidspunkt. Kall det hva du vil, jeg kaller det backstab.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Samlet info om naboene mine? Hva slags info kan jeg ha samlet? Jeg snakket jo knapt med dem, kjenner til og med eieren av den ene nabo kontoen min IRL. men var ikke dem som spilte på den kontoen her på v31. Så i utgangspunktet så ja var det en rimelig fair fight, utenom elementet av surprise.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Samlet info om naboene mine? Hva slags info kan jeg ha samlet? Jeg snakket jo knapt med dem, kjenner til og med eieren av den ene nabo kontoen min IRL. men var ikke dem som spilte på den kontoen her på v31. Så i utgangspunktet så ja var det en rimelig fair fight, utenom elementet av surprise.
Så som du sier hadde du the element of surprise, hvordan er ikke det en backstab? Du hadde selv sagt på stammechatten at du bare var der for å samle bonus. Dritten bruker oftest å komme ut nr. 2,ikke ut på forum.

Og hvilken info kunne du ha samlet? De har jo videresendt rapporter, du hadde delte kommandoer med de?????
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Liker hvordan jeg blir sett på som en skikkelig dirty backstabber, iom jeg var innom stammen deres i et par dager bare pga merge egnt :)

Altså Håkon, jeg digger deg. Men det for meg ikke til å unngå å poengtere at det er enda ansett som en "backstabb". Uansett hvor mye du vrir og vrenger på det ;)

Egentlig tenker jeg ikke så mye om det. Da gjort er gjort. Kommer nå ingen vei videre å fortsette å argumenter for og imot.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Er jo konstant Kreiz som drar det opp da :)

EDIT: Føler bare jeg må svare, ellers så dør tråden helt ut :eek:
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Kjekt med aktivitet, om det er drittslenging eller ei - motiverer i alle fall meg
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Stab er stab. Alltid.

636121699095044758251948611_sad-07.jpg
 
Topp