Faktabørsen

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Såvidt eg høyrte, så fikk vel Kristian motivasjon "tilbake" for og knuse meg? Så det argumentet går nok begge veia der.
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Virker som dere ikke forstår. Denne suksessfulle aksjonen skjedde dagen før LL stakk. Så er ikke rart det ikke kom flere. Da disse to overgangene med LL og Chaos var fryktelig demotiverende (Som gjorde de stor skade for oss, spesielt LL). Så er litt merkelig du kommer med en sånn uttalelse.

Men at ting var på rett vei for KISS den gangen. Er det ikke noe tvil om.

"[10.07.2017 18:02:24] Reisverket: jeg synes du skal leave jeg."

upload_2017-8-31_14-51-37.png

Veldig demotiverende, når flere av dere ville at LL skulle leave.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Litt søtt at ingen var "mann" nok til å sparke vedkommende, da :p. LL har nu vært en positiv faktor hos oss, så for min del var det bare supert at han kom over.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Den setningen der er jo tatt helt ut av kontekst, Petrus.
At vi over tid ville at LL skulle leave er et faktum, og han kan jo selv fortelle dere hvordan han oppførte seg over tid.
Før han nå stakk virka det som om ting hadde ordnet seg litt, og vi var alle innstilte på å spille med Sindre der vi samarbeidet. Dere kan jo få Sindre til å sende dere den siste private meldingen mellom meg og han, det gir kanskje et inntrykk av hva vi tenkte fremover.

Når man ser backstab etter backstab er hovedgrunnen til hvordan verdener ender er det klart man blir demotivert, Håkon. Trenger jeg nevne verdener som v29 der du plutselig bare forsvant? ;) Ikke vits å kaste stein i et glasshus.

Og lucky, hvilken motivasjon fikk jeg tilbake? Aksjonen jeg planla endte med 23 nye byer til oss, der vi ikke hadde brukt all skytskraften engang. Motivasjonen var til stede den.
 
Sist redigert:

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Var en aksjon som gikk galt så forsvant den motivasjonen Sindre

*Gjesp* husker du hva jeg bedriver mine dager til da?
Hadde faktisk fri når denne backstabben skjedde og var våken til langt utpå natt, men var vel snakk om 2 dager etter backstabben før jeg måtte på båten igjen.
Ellers lite å gjøre uten nett rundt Svalbard, og 12 timers arbeidsdager :confused:
 
Sist redigert:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
9243_thumb
Kreiz 12 0 156 0

God natt.
 
Topp