Top 10 Stammer

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Om folk føler for å lage lister etterhvert, så kjør på :) Kan slenge opp en selv om et par dager når verden har utviklet seg litt
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Liste:

Stammerangering
Poeng
#1
9595_thumb
Korea19.793

Best. Kulest navn. Lederen vår var første mann på mars i 2012 og har vunnet samtlige verdener som har vært på tw.no til nå(inkludert hp og casual)

#2
9583_thumb
Google63.999
Litt gode, litt søppel

#3
9591_thumb
Tarzan52.188
Mye søppel, litt gode.

#4
9575_thumb
HOT47.397
90% søppel, 120% tribalhugs

#5
9556_thumb
OSO38.908
33% pro, 66% søppel

#6
9569_thumb
-ANE-39.041
Tribalhugs, Trash

#7
9618_thumb
*WG*32.086
100% middelmådig

#8
9581_thumb
HOS27.161
Akademistammer, Really?

#9
coa_unknown.png
ANE-A26.289
Se over

#10
9640_thumb
YOLO26.806
Kult navn, adlet halve stammen før. Meh spillere
 

Mufasa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Jeg får vel nesten prøve meg på en sånn her liste selv. Liten disclaimer: v27 er den eneste .no serveren jeg har spilt aktivt på, så har ikke mye kjennskap til spillerne, så baserer det på det lille jeg har hørt og sett.

#1
9583_thumb
Google

Å HERRE JEEESUS for en søt gjeng. Her er det mye middelmådighet, men heldigvis har de meg der for å bære oss til seieren. Garantert rank 1 når alt er over

#2
9591_thumb
Tarzan
Den eneste jeg har hørt om her er Coller, men han virker veldig flink, spesielt i startup, så de har i hvertfall en solid spiller. Barikmo har også gjort en god jobb med farmingen hele verdenen. Sikkert en grei stamme, men ikke en jeg har de største forventningene til.

#3
9575_thumb
HOT
"If you can't beat them join them" Det tenker i hvertfall disse gutta som har inngått en form for "superallianse" med 25% av verden. Alle her er helt ukjente og jeg tror de fleste ser på disse som et enkelt mål.

#4
9556_thumb
OSO
Dæven, rank 1 spiller og greier. Adlet til og med en av våre (en pp farmer, men fortsatt tøft gjort). Har nok en gang ikke hørt om en eneste av dem, men jeg har troen på disse her.

#5
9569_thumb
-ANE-
SUUUUPERALLIANSE. Hvorfor krige når man kan ha allianse. De av dem rundt meg har i hvertfall ikke imponert, så regner med at hele stammen blir spist opp ganske raskt.

#6
9618_thumb
*WG*
Enda en stamme jeg ikke kjenner noe til, men de er i hvertfall ikke ANE eller HOT, så de får et par poeng i min bok.

#7
yahoo
Oioioi for et dreamteam. Hvis jeg husker riktig er Don Bosco både hyggelig og kompetent, keiser virker flink og jeg liker det at han driver med litt trash talking, radisson og jeg er bestevenner etter v27, og Vivaldi er en hyggelig type. Kul stamme, synd at de kommer til å bli rimmet så raskt ;)

#8
9581_thumb
HOS
HOT bare dårligere.

#9
coa_unknown.png
ANE-A
ANE bare dårligere.

#10
9640_thumb
YOLO
Mye små spillere med få tropper. Ligger rundt omkring ved oss og Yahoo, så de varer nok ikke så lenge.
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
#1
9583_thumb
Google

Her har vi en typisk Stryper-stamme. Policy: Rekrutter de med flest poeng i startfasen. Dessverre viser det seg at disse ikke kan krige, og det vil vi nok snart få se for alvor. Det er allikevel ikke altfor ille på grunn av Vaffelmann.

#2
9591_thumb
Tarzan
Hva er det toby driver med for tiden? Han har samlet sammen en stamme, så langt unna seg selv som mulig. Flere middelmådige spillere, men de har også noen gode.
#3
9575_thumb
HOT
Skuffende med understamme, og ikke gode medlemmer heller

#4
9556_thumb
OSO
Så er vi kommet til min stamme! Av disse er det vel bare Jaggy jeg har vært på lag med, så gleder meg med å bli kjent med de andre. Denne stammen går nok for en ganske grei seier, og det blir mye bra å se herfra framover.

#5
9569_thumb
-ANE-
Denne stammen ser vi nok lite til i spillets framtid. De er rett og slett ikke gode nok kanskje med unntak av zara.

#6
9618_thumb
*WG*
Utfordrerne våre i k45. Kjenner ikke igjen spillerne her, men tror ikke dette er en stamme som kommer til å gi oss problemer.
#7
yahoo
Man vet aldri hva Radisson kan få til. Litt få spillere, så kan gå dårlig om de havner i krig de første månedene.
#8
9581_thumb
HOS

#9
coa_unknown.png
ANE-A

#10
9640_thumb
YOLO
 

beetlejuice

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg får vel nesten prøve meg på en sånn her liste selv. Liten disclaimer: v27 er den eneste .no serveren jeg har spilt aktivt på, så har ikke mye kjennskap til spillerne, så baserer det på det lille jeg har hørt og sett.


#10
9640_thumb
YOLO
Mye små spillere med få tropper. Ligger rundt omkring ved oss og Yahoo, så de varer nok ikke så lenge.

Du er vel ikke han som laget en diss track på radisson?
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Har jeg det? lol, i såfall har ikke jeg fått info :p
Gudene vet. Alt jeg vet er at vi venter på neste HP verden og listen din, og en egenskap man finner hos Tw-teamet er treghet/utsetting. Dektektiv Tobias la sammen 2 og 2, og tenkte det var god sannsynlighet ;)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Hahahaha, The hate is real..
Nei, men venter bare på flere svar fra stammer jeg... sånn 3 av 10 som har svart :(
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Alt for dårlig initiativ av lederne i stammene når det kommer til meldingene jeg sendte ut, men so be it... Skal få opp en liste i morra satser jeg på ;)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
1 yahoo 294.377 - 294.377
Min stamme = Beste stamme. Dette er en svært enkel likning alle kan forstå :p
Neida, men her er hvertfall en fin gjeng som er aktive ig og på skype. Folk er motiverte og folk er ekstremt sosiale. Sier nå litt når vi begynner med hangman i skypechatten og har danne gruppe på snapchat :D
Lå lenge bak på rangen men føyk raskt opp da alle de planlagte medlemmene kom inn og adlingene begynte :D Mest gjennomsnittlig poeng per spiller noe som viser at hver enkeltspiller står sterkt. Har veldig god kontroll på K54. Fin ODA, men noen gratis adlinger også. Morro å se om vi holder førsteplassen over lengre tid :)

Melding fra Lord Toby (Tarzan): Masse flotte karer. Edgy af. glad i å la meg grinde event for dere. lett nest beste stamme. lys fremtid
Resten er ganske shit.


2 OSO 226.506 - 226.506
Old school gutta! En av stammene i nord som viser styrke og erfaring. vet ikke mye om mange av medlemmene her, men misstenker et pat fake nicks. Ligger på en sterk andreplass foreløpig, men er veldig mulig de begynenr å lukte på førsteplassen etterhvert. Er vel den stammen som har møtt best motstand offensivt og defensivt, og leder derfor OD rangen ganske klart. Veldig spennende å følge med på utviklingen til disse. Stå på videre :D

Melding fra Lord Toby (Tarzan): Har en cocky halveisleder ved navn Åsmumd the sheep. ganske shit. Lett å roaste på fellesforum. lite edgy folk her.

3 Tarzan 225.653 - 254.337
Som Lord Toby sier selv: Dank memes, edgy folk, litt talent, drøy god leder, oppholder motstamdere med memes så de ikke kan deffe under aksjoner. planer: adle alle ikke egdy folk og vinne ofc. v33 ganske kjedelig, men blir vel spicet opp etterhvert.

Er 1 av 2 stammer som prøve rå dominere nordområdene. Viser greie skills, men kanskje litt mye barbs? Lav ODA, så gleder meg til å se dere gå på andre stammer/spiller å virkelig måtte kjempe for byene dere adler :p Ser at den beryktede Coller ligger her også. Spennende å følge videre med på, men er vel ikke ofte han taper?
Likevel, her er stammen med flest byer så lang, men har vel noe å gjøre med at de er stammen med flest medlememer av top 10 stammer ;)

4 *WG* 130.781 - 136.683
Dette er en av de stammene jeg ikke har fulgt så mye med på, men som har fått seg en finfin 4. plass. Kjenner igjen noen av spillerne der, men mange jeg ikke kan huske og. Veldig usikker om jeg er positiv eller negativ til denne stammen sin fremtid, men fortsetter dere å snike dere oppover rangen kan det nok bli bra :D Holder koken oppe med OD, slik som OSO, så viser at de også møter motstand. Ryktes krig mellom WG og OSO????

5 TLE 118.508 - 118.508
Her har vi flyktningene fra HOT som prøver å slippe unna ved å bytte navn, eller så er det bare et passende navn til en passende situajson :p Neida, nok roast. Er faktisk en fin gjeng spillere sosialtt, men føler at flertallet her mangler litt på erfaring og ferdigheter. Ikke mye å skryte av egt. Dere får gjerne motbevise meg, men tror nok denne stammen blir å forsvinne fort.


6 Korea 112.568 - 112.568
Dette er vel den stammen jeg tror vil ha den mest overraskende utviklingen. Vet det er mange gode spillere her, med mye erfaring og ferdigheter, men samtidig ligger folkene her veldig tett, så blir spennende å se hvordan de tenker å løse det. Master of None var jo førstemann til 2 byer, men dabbet ganske kraftig av etter det. Kommer seg nok opp igjen etterhvert ;) Fin ODA mtp poeng, og byer nå, så viser at de er krige lystige :D


7 -ANE- 87.687 - 87.743
Ikke mye å skryte av om du spørr meg sett bort ifra ODD, men nå ser jo jeg på så høy ODD i starten at de er et ganske stort target. Har også mista et par byer, men for alt jeg vet kan det snu (Tviler :p)

8 YOLO 58.018 - 59.534
Hyggelig gjeng, spessielt lederen, men fyf som de er deffhorer og speiderhorer :p Her også: bare å bevise jeg tar feil, men tror nok også denne gjengen vil falle ganske fort dessverre.

Melding fra Spawn: Heisan.
dette var jo en ny vri på topp 10 stammer. så skal nå prøve å si litt.

Vi er en stamme hvor alle spiller solo. så kontra stammer med 2-3-4 duals, så blir vi alt for treg i starten. da er jo plassering alfa å omega for å "overleve". vi så jo tidlig at Google kom til å bli den "store" lederen blant stammene. det samme gjorde alle andre stammene som lå på topp 10. så da vi ble kontaktet av Yahoo om en ally for å ta ut Google, da så vi en mulighet til å kunne få Google ut av K54, og samtidig få et samarbeide framover med et knippe flinke å erfarne spillere.
slik gikk det jo selvfølgelig ikke. "mye vil ha mer" prinsippet slo inn i Yahoo. jeg burde vel ikke være overrasket. det er vel dette som er blitt tw nå. jeg synes tw var bedre før v15.

men anyhow, i disse dager går nå tiden med til å etablere nye allianser (en som forhåpentlig varer denne gangen)å bygge tropper.
kan jo ikke si annet enn at ambisjonene våre er å ha kontinent dominans i første omgang. så går vi for full verdens dominans. noe mindre enn det, vil være for tapere :)

Mvh

-S-


9 HOS 44.563 - 44.563
Detter vel understammen til HOT, nå TLE, så har ikke mye mer å si her.

10 ANE-A 40.776 - 40.776
Understammen til ANE. ikke mer å si enn det som er skrevet om ANE.



Litt subjektiv liste noen steder, men sånn må det være. Kanke ha en liste uten litt hate :p
 
Sist redigert:
Topp