Faktabørsen

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Mye av det petrus sier er sant,det samme med vetle.

Nice var i denne perioden i midten av sommer da vetle gikk til dk, da hadde vi mange kontoer med inaktivtet og de fikk tatt den,da de kontoene vart borte fikk vi samlet en god gjeng som var aktive,og fikk det etterhvert på rett kjøl,og nå er det i andre svingen dk som har en down på periode men vi skal ikke avskrive de,vi har mange store kontoer vi ikke ikke har tatt og dette blir nok en god stund før vi kan kåre en vinner,plutselig blir det en utrbyter stamme,men ja jeg har gjort det samme som mange ,gått lei av tw,da er det heller ikke så jævlig artig og logge på kontoen for og tagge ,dogde,snipe,stacke hele røyla og blir fort at de gir opp og dær har vi vært flinke og fått mange byer,og det hjelper oss på god vei,men vi vet i begge stammen har vi kjempe spillere og vi kan få en fin verden framover med mye kriging!

Hvem vinner er vanskelig og si,men atm er det nice som gjør det best men det kan fort snu om noen går lei.

v30<3
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Må si jeg ble forvirret litt her. Hva var egentlig så barnslig ? Den statistikken eller.. ? Rollene er nå omvendt nå enn på sommeren. Om ordet "barnslig" skulle bli brukt her, så går den for så vidt begge veier. Nå og da.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Skjønner at det går nedover, men å si det er tullete å legge ut statistikker er du helt på bærtur, da burde du kanskje heller lage litt fine relevante statistikker for DK sin del, om de finnes.

Leser over at flere skriver her om at det er de beste kontoene som drar det her i land. Må da si meg sterkt uenig. For øyeblikket føler i alle fall jeg at det er aktivitet som spiller den største brikken her, uten tvil.
Vi har nemlig sett så mange ganger her på verden hvor lett det er å forsvare seg sammenlignet med å angripe. Det kreves ikke mastergrad i tw lengre for å forsvare seg, som mange kjedelig nok har nytt godt av.
Det derimot jeg mener er grunnen til at folk har falt til nå er rett og slett for laber aktivitet/motivasjon. Det er nå folk har begynt å kjenne melkesyra i fingra, og om de nok en gang skal gidde å logge inn for å tagge, snipe, stacke osv.
NICE gjorde store endringer for noen måneder siden som virkelig har betalt seg. Nå sitter vi på en kjempemotivert gjeng, der samarbeidet står høyt. Folk er aktive på skype og prater relevant og urelevant, noe som jeg alltid har ment at er en viktig ting om man skal ha en aktiv nok stamme, Nice ledes på en god måte av mine to kompanjonger på Kreiz og Etriuss.
Jeg forventa fallet på Konrax og Mats, men forventer og mer motstand fra DK i tiden som kommer fremover. Ting kommer til å spisse seg til, og det er da man skiller klinten fra hveten.

Det kommer som sagt ikke an på hvor høyt nivå det er på spillerne, om de ikke tar seg tiden til å bruke visdommen.

-K
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Nå er vel dette forumet her av en grunn, og det er propaganda. Forumene her på .No og generelt flere andre servere blir jo brukt til det samme, dog er det veldig lite drittkasting og nedrakking dere driver med i forhold til det man ser på .Net.

Det å legge ut statistikker når ting går bra for sin egen stamme er jo også noe som har blitt gjort helt siden vår første verden og vel så det, av flere grunner. Det hauser gjerne opp din egen stamme litt, samtidig så er det enklere å se visuelt at stammen er inne i en god flow med litt statistikk.Det gir gjerne en litt ekstra boost som gjør at folk orker å sende de få faksa ekstra. Samtidig som det fort har motsatt effekt for fiendestammen, og kan fort være med på å synke moralen.

Nå har ikke jeg vært på V30 så altfor lenge, og jeg har heller ikke vært så altfor delaktig i det Thor, Andy og Kristian gjør på Kreiz - Men jeg har logget inn et par ganger og jeg følger med i Skypechattene. Slik jeg ser det er det veldig lite som kan ta ifra Nice seieren slik moralen er nå om dagen. Det er tipptopp moral, folk samarbeider uten å nøle, blør for hverandre og stiller daglig opp for hverandre - Mektig imponert over gjengen her som har en del rutinerte spillere, men også en del mindre rutinerte spillere. Samtidig ser DK svake og hjelpesløse ut, det er litt gråbyadlinger her og der, og litt forflytting av tropper og noen små patetiske aksjoner uten suksess.Gleder meg til de gode spillerne i DK skal angripe ;)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Liker at du ikke tar stilling til hverken vetle eller mine stats TK, i tillegg til det faktum at Lucky nettopp adla ned en fiendekonto på 400k.
Men ja, cherry picking is fun :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Forøvrig ønsker jeg å komme med de faktiske statistikkene for den siste mnd, dere fikk North til å bli med i krig mot oss, da blir det feil å ikke ta dem med i statisikken. Det ser fortsatt dårlig ut for DK/DG, men ikke like ille som det dere skal ha det til med deres modifiserte stats.

Side 1:
Stammer: [DK], [DG]
Side 2:
Stammer: CREED, NICE, North

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 116
Side 2: 244
Forskjell: 128

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 946,731
Side 2: 2,168,503
Forskjell: 1,221,772

chart
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Liker at du ikke tar stilling til hverken vetle eller mine stats TK, i tillegg til det faktum at Lucky nettopp adla ned en fiendekonto på 400k.
Men ja, cherry picking is fun :)

Nå skal jeg være veldig ærlig og si at jeg har ikke peiling på hvor du spiller Niko, men jeg vet at du er en god spiller om du har tid og motivasjonen til det, så tviler ikke på dine stats :)

Ang. såkalte Vetle vil jeg tro det er Vetle.exe? Eneste jeg kan se nedover der er innadlinger samt et par readlings på Brum så ikke så mye å skryte om der.

Ser også at du påpeker Lucky, dog ser jeg ingen utfordring i å adle det han har gjort, tvert imot, men noen må gjøre den enkle jobben og ;)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Nå skal jeg være veldig ærlig og si at jeg har ikke peiling på hvor du spiller Niko, men jeg vet at du er en god spiller om du har tid og motivasjonen til det, så tviler ikke på dine stats :)

Spiller på Reek, kontoen med den beste fronten på v30


Ang. såkalte Vetle vil jeg tro det er Vetle.exe? Eneste jeg kan se nedover der er innadlinger samt et par readlings på Brum så ikke så mye å skryte om der.

Bla litt lenger tilbake så finner du veldig nydelige stats, kan heller gi deg en oppsummering:
Side 1:
Spillere: vetle.exe
Side 2:
Stammer: CREED, NICE

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 388
Side 2: 1,884
Forskjell: 1,496

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 93
Side 2: 10
Forskjell: 83

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,920,669
Side 2: 13,180,563
Forskjell: 10,259,894

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 861,825
Side 2: 92,828
Forskjell: 768,997

chart

Side 1:
Spillere: vetle.exe
Side 2:
Stammer: CREED, NICE

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 98
Side 2: 403
Forskjell: 305

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 14
Side 2: 1
Forskjell: 13

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 882,785
Side 2: 3,149,907
Forskjell: 2,267,122

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 101,400
Side 2: 9,986
Forskjell: 91,414

chart

Ser også at du påpeker Lucky, dog ser jeg ingen utfordring i å adle det han har gjort, tvert imot, men noen må gjøre den enkle jobben og ;)

Snakker om enkle adlinger men velger å se bort ifra at Matsr ble backstabbet av stryper? Smh


Bold ay
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Så du mener det Niko at 14-1 er respektable stats når en sitter på nesten 4 mill? Den var ny :p

EDIT: Greit å påpeke at de fleste av de er readlinger ifra Brum, som nevnt over.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Setter pris på at du har tatt tiden til å telle de. Er det for november?

EDIT: er vel bare 2 re-adlinger fra Brum, så kanskje holde deg til fakta når du bruker fakta...
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Nå skal jeg være veldig ærlig og si at jeg har ikke peiling på hvor du spiller Niko, men jeg vet at du er en god spiller om du har tid og motivasjonen til det, så tviler ikke på dine stats :)

Ang. såkalte Vetle vil jeg tro det er Vetle.exe? Eneste jeg kan se nedover der er innadlinger samt et par readlings på Brum så ikke så mye å skryte om der.

Ser også at du påpeker Lucky, dog ser jeg ingen utfordring i å adle det han har gjort, tvert imot, men noen må gjøre den enkle jobben og ;)
Der sa du det, noken må no gjere den lette jobben og :)

Det NICE har gjort 90% av krigen, tatt dei lette folka, Matsr innaktiv, Laksvatn, innaktiv og dårlig generelt. Konrax innaktiv. Hatt spion i DK siden sommeren. E det rart aksjonane våre går ræv når dåkke har en spion med delt erobingsplan? x) altså, nice skal ha credz osv.

Pluss så var det vel NICE som har prøvd å rekrutere folk ifra gamle Fr stammen over til nice, blant anna fikk dei nye- gamle spilleren på matsr til å skulle backstabbe og.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Der sa du det, noken må no gjere den lette jobben og :)

Det NICE har gjort 90% av krigen, tatt dei lette folka, Matsr innaktiv, Laksvatn, innaktiv og dårlig generelt. Konrax innaktiv. Hatt spion i DK siden sommeren. E det rart aksjonane våre går ræv når dåkke har en spion med delt erobingsplan? x) altså, nice skal ha credz osv.

Pluss så var det vel NICE som har prøvd å rekrutere folk ifra gamle Fr stammen over til nice, blant anna fikk dei nye- gamle spilleren på matsr til å skulle backstabbe og.

Vel, alt er ikke direkte sant. Verken Laks eller Konrax var innaktiv. Begge to var på når det startet, men dem fikk utrolig lite hjelp (Hovedsakelig Konrax). Det der med Mats. Var vel mer han som spurte oss, fremfor vi

Men ja. Generelt sett har begge sider spilt "skitten", men dette som har skjedd de siste dagene er en direkte konsekvens på backstabben i sommer. Skjer ikke uten grunn. Ihvertfall ikke fra meg.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Og hvis vi sier at det som skjedde i sommer var en konsekvens for at dere hadde en spion i DG fra dag 1. Med fake nick og utga seg for å være noen andre. Plantet før krigen.

Dette hjulet går jo bare rundt å rundt, med den tankegangen deres. Hvis ikke vi stopper det, så stopper ingen det.

De siste månedene har dere vært sykt desperate på å prøve å få over flere i DK, hold på å overtale vår eneste allianse. Dere fikk både GG og NORTH til å angrepe oss. Hatt spion i understammen vår igjen, samt planlagt at matsr123 skulle backstabbe oss. Heldigvis har vi funnet ut av mye av dette og stoppet dere, men dere bare forsetter og skylder alltid på at "vi" starta det.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Hva nå har skjedd før angår ikke meg. De folka er uansett ikke her nå. Irrelevant.

Tankegangen vår er vel logisk. Svar med samme mynt. Dere hadde gjort det samme i vår situasjon. Og ja, det "hjulet". Du får nå tro hva du vil.

Jeg begriper ikke hvorfor det å få med med GG og North skulle være noe negativt. Når situasjonen var sånn som den var. Er jo det taktisk smart. Hva skulle vi gjort ? Ikke gjort noe ?
 
Topp