Ri ut stormen

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
:rolleyes::rolleyes:
Simen, en stammeleder sin jobb er å gjøre det han kan for at alle i stammen er fornøyde og at dem kommer så langt som mulig.

Kan du forklare meg hva min spillerstil er ? Fordi alt jeg og mine duals har gjort er å være aktive opp imot 24/7 og kjempet hele veien på v34 så vet ikke helt hva du vil frem til?


1. Intern adle medlemmer, så hive adlet person inn på en eksiterende konto
2. Rekruttere nye medlemmer fra sine egne under stammer. M.T.K & JFF. (Majorpain bekreftet han spiller for dere)
3. Dere hadde -ST- som bitchene deres takket være Helèn.
4. Jeg sa jeg ville gå imot dere tidlig pga. dere kom til å kjede dere med overkjør.
5. Dere rekrutterer nå fra fiende stammen.

punkt 1. Du sa det fra starten "join M.T.K. vi merger oss sammen på slutten av verden" lulz.
punkt 2. / Sløyf denne 50% ang Major.
punkt 3. :mad:
punkt 4. :oops:
punkt 5. Themis. Vet ikke om det er flere du/dere har samtaler med. tviler ikke. lovnad om merging er vel det du tilbyr.
punkt 6. BONUS. Fordi "jeg" ga ultimatum om Johnern.

Mente leder stil. ikke spille stil.:( Den er veldig veldig feig :rolleyes: Men det virker som dere i Berm er fornøyde med å spille med masse pp, så overkjør. Det har dere bevist lenge nå. Men dere klarer ikke helt se det selv.:oops:
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Tja, skal vi sammenligne pp-bruken mellom Berm og alle andre stammer, så har dere nok brukt klart mest pp
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
kanskje jeg allerede har gjort det?

Og do i care :) Bare sier at dette er jo helt latterlig, ikke rart dere ikke yter mer motstand enn dere gjør
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
At sau1 har mer enn 1 by er utrolig spør du meg.

Du har mange byer, så vidt mer ODa enn meg. Fått mye gratis byer. Fordi du boostet deg opp early å snowballer. Eller skills som du kaller det. Ingen bryr seg om hvor lite eller hvor mye tropper allierte har. Kanskje tenke litt før du kommer med "premiumpoeng>tropper" utsagn. Ingen har respekt for pp-hor ;)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
kanskje jeg allerede har gjort det?

Og do i care :) Bare sier at dette er jo helt latterlig, ikke rart dere ikke yter mer motstand enn dere gjør

Om du har gjort det, burde du ikke si stammen din har tropper i byene sine, for det jo klart piss? ikke sant?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Vi har nuket alle vi har adlet :) At de vi har adlet ikke har fokusert tropper er ikke mitt problem. Vi har til og med fått noen gratis, pga folk har hatt tropper på vrak:)

Thats the big secret!

+ Moralen har ødelagt mulighetene for å nuke noen hardt, uten å miste nesten alt og drepe mye tropper:)
 
Topp