Ryktebørsen

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Den som er i en stamme og ikke benytter seg av støtte er en komplett idiot. Selvsagt bees det om støtte, samme som at man gir støtte. Det er logisk og god krigføring.

Ta gjerne neste aksjon mot meg, men skal jeg ta det som en bekreftelse på at denne aksjonen er over? :(o_O
var ikke så stor aksjon akkurat. ville no heller kalle det oss sende ettpar nukes som lå og kjedet seg på deg :)
Jeg likte ikke å være RANK 1 OD-T, så tenkte vi skulle gi den til deg ;)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Var det uten utbytte dette da? Mulig ikke dere ser det, men jeg ser masse utbytte av det her som jeg skal ta med meg videre ;) Og nei, jeg blir ikke å fortelle dere hva jeg blir å utnytte fra denne nukinga :p
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Interessant at de sier de ikke har noe imot å kaste bort nukes. Med tanke på at hver aksjon er uhyrlig viktig for hver stamme, om man har tenkt å vinne. Siden det tar så lang tid å bygge nukes opp igjen, med speed 1. Samt at de ligger dårlige an og størrelses messing under. Må si meg sterkt imot valget å kaste bort nukes. Den som tok det valget innad i NATO ville ikke jeg hatt i stammen min!

Når det kommer til hva dere påstår dere har "tjent" (masse utbytte), så er det eneste jeg kan tenke meg at dere har. Er å ha drept def av oss. Sannsynligvis så er infoen dere har fått ganske ubrukelig, med tanke på at dere ikke fikk noen av byene og derfor tviler jeg dere vil klare det neste gang dere skal kaste bort nukes. Vi er større og har bedre posisjoner enn dere, så deffet vi mistet burde ikke være på noen som helst måte være skadene for oss langsiktig.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ville fokusert på å holde stammen samlet før jeg hadde fokusert på utbytte av å gå i veggen :rolleyes:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktene som jeg satte ut? @Kreiz kan svare på det.

Ryktes at jeg stiller meg uforstående til å booste mur om du uansett har planer om å miste byen :confused::confused::eek:o_O
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Haha er jo bare tull. Stortrives på v36 med Pål, der vi bare hadde det gøy en kveld da tre i fra Peaky kriget om DR og folk fant på... lure løsninger for å ta den.
 
Topp