Faktabørsen

kano-kari

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
ikke ta det så seriøst var bare en spøk fra hvordan enkelte reagerte på at vi ikke gratulerte MP
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Håpløst statement av deg Bobil, bakgrunnen for at jeg har måttet innadle er jo at jeg er tilnærmeste eneste nabo til flere som har slutta. Ikke sleng negativitet om min innadling da jeg er eneste som har front.

De 39 innadlingene har medført 39 færre fiendeadlinger og har derfor ikke vært noe ønske, men en nødvendighet av svake medspillere.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
De 39 innadlingene har medført 39 færre fiendeadlinger og har derfor ikke vært noe ønske, men en nødvendighet av svake medspillere.

Dette er helt korrekt Pål, og bra er det, sa aldri det var negativt eller ikke bra... Sier bare at den milionen ikke kom veldig vanskelig :)
Det er ikke din feil innadlingen skjedde :p

Ikke vær så sur da :p

Slur, grattis, godt jobba!

-A
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Dette er helt korrekt Pål, og bra er det, sa aldri det var negativt eller ikke bra... Sier bare at den milionen ikke kom veldig vanskelig :)
Det er ikke din feil innadlingen skjedde :p

Ikke vær så sur da :p

Slur, grattis, godt jobba!

-A

Om vi skal være helt ærlige tror jeg min million kom ganske mye vanskeligere enn MP sin, tatt i betraktning verdens historikk og kontoene sin situasjon til enhver tid.

Ikke at du klarer å se det men.

PS! Dette er ikke noe slag mot MP, bare et eksempel for å tydeliggjøre et poeng som burde vært tatt for gitt.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta:

Themis bryr seg mer om seg selv personlig og driter i en IAP for å gå på hevntokt, ser dere hvorfor jeg forlot, hvorfor jimmy slutta osv osv?

Themis kontoen er ego, den kontoen tror den er best i verden, men sorry mac, det er dere ikke... Eneste grunnen for kontoen har så stor suksess er egoismen, innadlinger, er bedre enn alle andre og masse mer...

Beklageligvis forlot jeg virus i dag, som jeg har vært med i flere uker nå, stortrivdes som det sang, frem til Themis ble for cocky... Husk det, det handler ikke kun om deg...

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kan også si til MoN som prøver å beskytte Pål dette:

Jeg var ALDRI spion for NATO! Just so u know... Så det du skriver på forumet er bare bull...

Viser jo hvor voksne folk er... Jeg sa 1 gang, og ærlig innrømte og beklaget for det at jeg ga info til Nato når jeg kødda med dem i starten om å joine dem at sylv hadde kv. Dette sa Themis til meg, og jeg beklagte, aldri sagt noe mer info som kunne hjulpet dem på noen som helst måte... Så det er bare piss...

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg var åpen og sa til dere hva jeg gjorde, hva vi snakte om, jeg sa til vetle at jeg kødda med MP for 2mnd siden at jeg skulle over til dem og hele pakken... Men etter Vetle sa det ikke var bra at jeg ga dem falske forhåpninger så slutta jeg med det...
Jeg sa også at sylv hadde kv, det var en glipp, noe jeg beklagte for til deg...

Aldri gitt noen annen info

-A
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
En ting må jeg spørre om, lar du meg få lov til å legge ut chat samtaler av deg? Siden du påstår du er uskyldig, så burde vel ikke det ha noe å si. Så klart legger jeg ikke ut ting som kan fornærme andre eller sette deg i et dårlig lyst hvor det ikke refererer til selve argumentet eller anklagelsen.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta:
1)Pål er den beste tw-spilleren her inne på v35 forum
2) Bobil er den verste tw-spilleren her inne på v35 forum
3) Jeg nyter å være ferdig med eksamenene mine
4) Hvis det er noen sitt ord som har mindre verdi enn luften vedkommende puster, så er det bobil.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nei, ikke første gang jeg havner i drama dessverre... Eller dessverre og dessverre, denne gangen er det dessverre for jeg prøvde å forlate på en rolig måte, skrev en fin post, men det gikk ikke i godt lag med No Plz/Virus ledelsen...

Jeg skjønner ikke hvorfor dere har ett så stort ønske om å vise meg som en spion, har nå sittet å snakket med MoN og sagt ærlig alt, det at jeg blir beskyldt for å gi info om Benis og Bob aksjonen stemmer ikke, ikke som jeg vet om ihvertfall.

Og jeg kan nevne for denne alliansen at jeg aldri har spionert eller gitt info med viten og vilje om å ødelegge for dere, jeg var medspiller til i dag. So to speak...

Ja jeg var kv på Jimmy, der har jeg fortalt MoN hvorfor og hvordan jeg gjorde ting, dette kan dere sikkert ta opp med han på PM, eller send meg en PM ig, så sender jeg samme svaret til dere.

Ellers så vil jeg si som jeg skrev og mange sikkert har fått med seg at jeg har dårlig tid, og det er hovedgrunnen for at jeg forlot stammen, min kjære dual vil da ha kontroll på byene en god del timer til og jeg kommer tilbake IG og svarer der :)

Lykke til med krigingen folkens.

Pål, ingen ting personlig mot deg som person, kun som spiller, håper det samme tilbake :) Lykke til.

-A
 
Topp