Top 10 spillere

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Yes. tror jeg nevnte det i skype chaten idag. Men er syk så er-derfor jeg utsetter det til imorgen når jeg trolig er i bedre form :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
God bedring! Syk selv her :p

Ble natteravn i dag, hater det, hahaha :)

I morgen kl 08.00 er jeg rank 19 forhåpentligvis, så vente til da hunter <3

-A
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Kongemorder (Tømmer - Nivå 1)

Bekjemp en adelsmann i kamp.

Neste nivå: Bekjemp 25 adelsmenn!

21 / 25
21 / 25

Skal uansett ikke si at dere ikke har tapt adels hos meg tho.

Kongemorder (Bronse - Nivå 2)

Bekjemp 25 adelsmenn i kamp.

Neste nivå: Bekjemp 100 adelsmenn!

89 / 100
89 / 100

Du er flink❤️
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Har vært syk. Men her er den famøse topp 20 listen :D

1 Majorpain [~S~]
Her sitter det 3 stykker som sitter på mye av grunnen til at NATO ikke har falt endå. Jeg tror kanskje sommeren kan ta knekken på dem. Men ingen kan ta ifra dem hva dem alt har gjort. Første til 1 mill og 100 byer er bra jobbet. Utenom all BB-adlingen. Har det også tatt den god del fiendtlige byer. Men kun 800k i ODD tyder også på at MP ikke har møtt mye motstand på veien. Og har egentlig fått vokse i fred og ro. Håper og se dem svette lii mer seinere i gamet.

3 ODA: 2,46 Mill.
14 ODD: 876.053
3 ODT:5,53 Mill.

Som rank 1 forventer jeg litt høyere ODD en rank 14 selv om ODT er veldig grei.

2 Themis NO PLZ
Her sitter Pål og en til som jeg ikke aner hvem er. Sikkert hyggelig fyr. Anyway Pål har gjort en ekstremt god jobb mot NATO under aksjoner og utenfor. Og har vært en viktig drivkraft om ikke den viktigste drivkraften for NO PLZ stammen. Selv med mye adling av fiender har pål valgt en litt lettere rute atm med intern adling. Noe som må til innimellom når folk gir seg. Men det nye byene vil nok bli brukt flittig. Ellers er det vel ikke så mye å si det fleste vet alt hva Pål har å rutte med av erfaring osv.

2 ODA: 3,21 Mill.
3 ODD: 2,81 Mill.
1 ODT: 6,89 Mill.

Har tydelig hatt en vanskeligere vei opp en MP og har sloss mye mer for byene. Så får vi se hva som lønner seg i lengden.

3 Graffyz [~S~]
Dette er en konto jeg vet meget lite om. Men ut ifra hva jeg har sett tidligere er jeg overasket. spilleren her er typisk en som gir seg litt utovar i gamet ser han alltid høyt oppe på starten så depper han av ettervært. Men har valgt og følge med videre fra startfasen noe som er bra. håper og få se mye utav han utovar i spillet. Og ser ut som han alt har gjort en godkjent jobb mot jimmy selv om jimmy hadde gitt seg.

6 ODA: 1,92 Mill.
9 ODD: 1,44 Mill.
6 ODT: 3,85 Mill.

Ikke så gale for rank 3. Ser ut som du både har drevet å nuket en del og fått en del mot deg.


4 Master of None NO PLZ
Her sitter vetle og koser seg som en av lederne i NO PLZ. vetle har gjort det svært i fronten mot NATO. Han har også litt som MP tatt litt kv og hjulpet litt til på andre måter. han er også en spille det fleste alt vet hvilken kvaliteter han besitter. Og er overall en av det beste spillerne på v 35. og tror han vil climbe opp til 1 eller 2 plass ettervært. Ellers har han adlet en god del NATO byer. på siste siden av adlingsloggen er den nesten bare NATO byer fra benis og reven ^^

1 ODA: 3,46 Mill.
49 ODD:170.475
7 ODT: 3,79 Mill.

Tydelig ikke hatt så mange angrep mot seg og har levd svært ufarlig egentlig. Fått tatt mye område uten og måtte forsvare det så mye.

5 kua med lua NO PLZ
Her sitter aleks og flere? Uansett vet ikke alt for mye om dere egentlig :( men har hørt om dere litt før. Og ifølge det jeg vet har disse som sitter her veldig grei erfaring. Og er viktig for No plz som stamme da det står på hele tiden for stammen. Ellers kan jeg si at aleks er en hyggelig fyr av det jeg har sett ^_^

8 ODA: 1,48 Mill.
58 ODD: 123.559
17 ODT: 2,08 Mill.

Tror knapt nok Kua har sett en nuke mot seg i hele gamet. Var skremmende lite ODD generelt på topp 5 noe som er skuffende egentlig. Graffy og themis er det eneste som vet hvordan en nuke mot seg ser ut på topp 5.

6 etriuss14 NO PLZ
Spilt med etriuss på v 29 og vet hva han besitter. Vet også at fyren som kaller meg kong internadling var kongen selv på v 29 :p Så ikke snakk :D Anyway absolutt en fyr å se opp for som har mye erfaring i bakhånden. Ellers har han gjort sitt på v 35 tatt en del fiende byer i 2 bunker. Samt internadlet litt også.

4 ODA: 2,16 Mill.
29 ODD: 297.671
13 ODT: 2,54 Mill.

7 Iron Ore NO PLZ
Fyren jeg skal booste på OW <3 ellers vet jeg ikke mye om Anders. men kleppe sier på skype at han er hyggelig. Så da tror jeg på kleppe. Anyway Ser også ut som han har en del erfaring. Og håper på å få et sterkere inntrykk av han utovar i Verden.

11 ODA: 1,25 Mill.
5 ODD: 1,73 Mill.
8 ODT: 3,59 Mill.

Veldig greit ODD og ODA overall. Ser ut som du både han har sett en nuke og sendt nukes GJ.

8 konrax [~S~]
Tror det fleste hvor jeg står ang Iver. Og er vel pent lite positivt å si her så tror jeg lar det ligge der.

12 ODA: 1,19 Mill.
20 ODD: 568.991
18 ODT: 2,08 Mill.

9 Benis [~S~]
Holder vel på å bli nedadlet av NO plz. Vet ikke mye om kontoen utenom at han har brukt litt PP. Er litt aktiv på off-forumet og har gjort det helt greit på denne verden. Men etter pp missbruk kan man vel forvente litt mer? Eller?. Anyway nedadlet er du på vei til å bli så får vi se om du kan snu det.

7 ODA: 1,94 Mill.
1 ODD: 4,34 Mill.
2 ODT: 6,65 Mill.
Bra med ODD her. Er tydelig at du har fått en del mot deg. og er positivt overasket over hvor mye du har tatt ut. Spørsmålet er hvor mye lengre du kan holde deg?

10 Jolteon [~S~]
Her har vi frekkheten selv. Driver å spammer meg med fakes mens jeg prøver å lage topp 20 listen slik at jeg blir endå mer forsinket. Og undskylder seg med at han tror jeg er død :(. Men er en hyggelig fyr her så skal nok gå greit :D

9 ODA: 1,39 Mill.
19 ODD: 715.239
11 ODT: 2,57 Mill.

Føler jolton er 90% off så er overasket over at det ikke er mer ODA en det. Ellers har det ikke skjedd så mye spennende der.

11 Madsebby NO PLZ
Sier han begynte på v 27 siden en venn dro han inn. Og han da spilte under kalep. Ellers spiller han CS og Slay the spire (aldri hørt om) Og leker med sine edle deler. Utenom dette spiller han TW.

14 ODA: 877.606
70 ODD: 81.618
26 ODT: 1,16 Mill.
Lite ODA og lite ODD for en rank 11? Har hatt en rolig å trygg vei opp iallefall,

12 Bertrand Russel NO PLZ
Vet altså ingenting om deg. vet bare at du har gjort jobben din med adling av UF spillere og da spesielt Dan bilzerian. Ellers lite å si her også :/

16 ODA: 764.336
49 ODD: 184.015
27 ODT: 1,00 Mill.

Har lite ODA i forhold til hvor mange UF byer han har tatt. Var tydeligvis lett å ta ut Dan fra UF?

13 Lord Slur Virus
Siden denne listen er skrevet over 2 dager. Så er egentlig Lord slur nå topp 10 :p Men her må han nok tåle rank 13 for jeg orker ikke å stokke om nå. Ellers vil jeg si gz med topp 10 og at jeg ikke vet så meget om deg utenom at du har vært Virus viktigste spiller by fare.

24 ODA: 551.538
23 ODD: 435.750
25 ODT: 1,26 Mill.
Adlet en del freindlis atm. Men har også deltat i Dan adlingen. så litt med ODA kanskje? men tydelig at DAN ikke hadde mye def eller var dårlig til å forsvare seg.

14 Mr. Bobil Virus
Han er ikke lengre i Virus men Båt-is kunne ha skifta det lett men er lat (pls don't kill me) Men ja mye snakk rundt denne spilleren atm. Og brenner nok under føttene hans. Fått høre mye iløpet av dagen fra alle hold. Da jeg er en person for fakta og ikke for fine glansbilder å tomme ord. Men har fått grei oversikt nå. Tydelig en som liker drama og liker være sentral i det som skjer. Ellers har han fått en del virus byer rett før han gikk ut av virus. Funny how dat heppend.

43 ODA: 97.121
83 ODD: 48.642
53 ODT: 232.300
Har tydelig hatt en rolig verden. Adlet litt stamme venner og ellers mye grått og lette targets.

15 MayaChamp2k18 NO PLZ
Vet ikke mye om deg. Men ser at det har vært mye Gråby adling på deg. Du har også adlet en del småspillere også en enslig NATO by? Ser tydelig effekten av PP missbruk. På enkelte av folk på topp 20 og dette er ei et unntak desverre.

10 ODA: 1,32 Mill.
69 ODD: 90.738
23 ODT: 1,45 Mill.

Selv om grå adling har stått i fokus har du forsatt fått nuket en del og har tydelig hjulpet stammen offansivt. men for 1,3 mill ODA burde du hatt mer en et par spiller byer og iallefall mer en 1 fiende by adlet eller hva?

16 Lord Anonymous NO PLZ
Vet ikke så meget om deg. Utenom at du har hjulpet stammen en del offansivt og at du har adlet byer inni NATO land. Ellers har jeg ikke sett å hørt så mye ifra deg. Hører iallefall fra kleppe at du er en god spiller så får stole på han :D Adlet en del NATO byer selv om det har blitt en den gråby adling den siste tiden.

13 ODA: 1,17 Mill.
35 ODD: 252.380
22 ODT: 1,54 Mill.

Lav ODD og grei ODA. Ikke møtt så mye motstand defansivt på veien at det gjør noe selv om ODA'en er helt grei.

17 Ollivander UF
Vet lite om deg også desverre utenom at du ikke kan Rate spilleren over reglene er det vel lite å si her. Mistet en del byer til Rohan og har samt greid å adle seg selv flere ganger. Tyder på en spiller som endå har litt å lære om spillet generelt. Kanskje han lærer en del her på v 35?

27 ODA: 459.604
39 ODD: 231.658
32 ODT: 804.436
Tapt en del byer til rohan uten å ha beskyttet dem for mye tyder det på. Kanskje prøvd å snipe? Ikke vet jeg iallefall tyder det på at organisering av def her kunne vært bedre.

18 Tktobben BBZ
Vet ingenting om deg heller. Ser at du har adlet en del grått men har også tatt virus byer samt 2 Themis byer. Så noe har du utført på denne verden. Jeg tror du fort kan bli en joker vet lite om deg men du sitter nok med litt erfaring selv med all BB adlingen.

29 ODA: 408.045
106 ODD: 17.572
31 ODT: 822.232
Havner nok litt under radaren med tanke på krigen mellom NATO og NO plz. Og det merkes også tydelig på ODD spesielt.

19 Lucifer Morningstar Virus
Vet lite om deg også utenom at du kommer fra Rohan til Virus nå nylig. Ellers har du tapt et par byer til NO plz samt tatt 2 UF byer og internadlet/tat gråbyer for det meste utenom det. Så er vel ikke så meget mer å si.

20 ODA: 628.995
45 ODD: 198.954
29 ODT: 882.992
Lite ODD i forhold til motstanden du har møtt. Men ODA er veldig høy i forhold til all Internadlingen og BB adlingen som har vært gjort på denne kontoen.

20 a new world NO PLZ
Her har vi helen og kleppe <3 Er vel det jeg har fått best kontakt med da jeg spesielt kjenner kleppe godt fra før. Trivelig konto som er litt innestengt med front mot MP. Skal bli spennende å se planen dems fremovar. jeg tror dette er en konto som kan bli vanskelig for MP å knekke koden på. Vært litt BB og internadling her men har også greid å snappe fiende by fra Jolteon, benis og king bob.

26 ODA: 493.289
10 ODD: 1,43 Mill.
16 ODT: 2,26 Mill.

Med en front mot MP og størrelsen ta i betraktning har nok AnW sitt fokus vært å beskytte seg istedenfor å angripe noe som kommer inn når man ser forskjellen på ODA og ODD som er ca 1 mill i forskjell på.

(frapa hadde drept meg om jeg ikke tok med Hanzo) :D


Hanzo NO PLZ
Frapa jobber hardt her selv om mange ikke vet hvem han er. Har han en bred erfaring innenfor TW og har spilt flere verdner samt vunnet et par. Så selv om det er lite kjent navn har han prestasjoner å vise til. Ellers går no verdens gang her adlet en del BK byer egentlig bare 4 BB adlingen :eek: Ellers internadlet litt av sylv ikke så mye spennende egentlig.

25 ODA: 526.397
18 ODD: 743.155
24 ODT: 1,34 Mill.
Tydelig at vi har fått mer mot oss en vi har sendt ut. Noe som også kommer tydelig frem. Lite ODA i forhold til hvor mange spiller byer vi har adlet men er ikke noe vi får gjort noe med. Ellers er ODD helt greit. Og en godkjent ODT. Selv om den har stått stille i det siste.





Ps. Grunnet internett problemer som opsto blei listen litt utsatt etter malen og alt var satt opp. Så vet at ranken ikke stemmer helt men er uansett det samme spillerene det har bare byttet plass ^^. Samt var alt topp 8 ratet da så hadde blitt mye rot å begynt å flytte på folk.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Konge initiativ til liste, tror jeg kan si fra alle at vi setter pris på det :)

-A
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
"Tror det fleste hvor jeg står ang Iver. Og er vel pent lite positivt å si her så tror jeg lar det ligge der."

Er jeg så fæl? Dæven, ingen andre som har sagt noe sånt. Utdyp gjerne så jeg kan forbedre meg :) Alltid åpen for forbedring ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
"Tror det fleste hvor jeg står ang Iver. Og er vel pent lite positivt å si her så tror jeg lar det ligge der."

Er jeg så fæl? Dæven, ingen andre som har sagt noe sånt. Utdyp gjerne så jeg kan forbedre meg :) Alltid åpen for forbedring ;)


Tror du vet godt hva jeg sikter til tho ^^
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Tror du vet godt hva jeg sikter til tho ^^

At du truet med søksmål mener du? Eller altså, at du overlot kontoen på v29, han som tok den endra pw og du kommer til meg og griner, men ettersom jeg ikke kan gjøre noe med det blir du sur på meg og syns jeg er en forferdelig person. Vel, vet hva du sikter til, men skjønner det ikke...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Overlot ikke kontoen til noen sist jeg sjekket. ga meg og fikk info om at den skulle internadles noe jeg sa ja til. Og at ledelsen da fik styre med hvordan den blei internadlet litt sånn som sylc her på v 35 kan man si.

Griner? griner ingen steder synes ordet griner har blitt missbrukt så mye at det er komisk. Grine vil si at jeg klager på noen uten grunn. Men jeg har en grunn til å klage på det? Jeg mistet kontoen min jo? Er ikke det grunn nok?
 
Topp