Faktabørsen

kano-kari

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Klarer ikke engang å adle byer selv om de hadde alle fordeler de kunne få xdddd nice bra jobba nesten like stolt av kreiz som jeg er av nato/shrigga som klarte å prestere dette
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Klarer ikke engang å adle byer selv om de hadde alle fordeler de kunne få xdddd nice bra jobba nesten like stolt av kreiz som jeg er av nato/shrigga som klarte å prestere dette

nå skal sant sies at jeg snipet med off og tapte så og si all offet i den byen :(

Så #prayformytroops
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Klarer ikke engang å adle byer selv om de hadde alle fordeler de kunne få xdddd nice bra jobba nesten like stolt av kreiz som jeg er av nato/shrigga som klarte å prestere dette

9f6d350c4573978656cd8fc5d5bce130.png

d0487e4df617e3363b9d75831d3c9fd0.png


-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at bobilen aldri har likt oss :(

dcbae21cab114b86172dc7c337c0ede0.png

Skillexzzz er en IRL bud som jeg har kjent i 18år, det var kun derfor jeg ville ha han med :p
Om jeg ikke kjente han IRL, så ville jeg valgt dere over han anyday :) Han er langt ifra pro, men IRL buds er viktigere enn IG buds :)

-A
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ting står dårlig til når man skryter av å bli preadlet/readlet :confused:
Skal jo sies at de er bare 8.5 ganger større en oss, så ikke rart de ikke kom igjennom.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Du er nå litt søt da. Klipper ut av kontekst. Preadlingen likte du ikke sant ? <3

Ja, preadlingen likte jeg, mista 2 nukes på det <3

Men igjen, vi adlet 2 byer, så de må du bygge opp igjen, så det var ikke helt waste :p

Slur hadde 2 vellykka nukes hos meg i dag, dumt jeg la meg kl 11.00 og sto opp kl 22.30...

Men verden er enda ung, rekner med angrep i kveld, så blir vell ikke noe søvn i natt heller :p

-A
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ja, preadlingen likte jeg, mista 2 nukes på det <3

Men igjen, vi adlet 2 byer, så de må du bygge opp igjen, så det var ikke helt waste :p

Slur hadde 2 vellykka nukes hos meg i dag, dumt jeg la meg kl 11.00 og sto opp kl 22.30...

Men verden er enda ung, rekner med angrep i kveld, så blir vell ikke noe søvn i natt heller :p

-A

Koster å bli aksjonert mot, helt klart. Når to spillere som er så mye større angriper, der nærmeste nabo backstabber er det jo kjempebra at vårt tap er «å bygge opp to byer» som allerede var nesten tom og måtte bygges opp uansett.
Håper du setter deg like store mål på neste aksjon, kan like det jeg.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Ja, preadlingen likte jeg, mista 2 nukes på det <3

Men igjen, vi adlet 2 byer, så de må du bygge opp igjen, så det var ikke helt waste :p

Slur hadde 2 vellykka nukes hos meg i dag, dumt jeg la meg kl 11.00 og sto opp kl 22.30...

Men verden er enda ung, rekner med angrep i kveld, så blir vell ikke noe søvn i natt heller :p

-A

Hva skjedde med dualen du skryter så av?
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Hallo! Alle har sine egne mål. Noen blir fornøyde med 10 byer adlet (beholdt), andre syntes 0 byer er bra. Slutt å døm ;)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Ja fy søren, nå ble dere hardt skadet. Håper dere overlever :S Jeg krysser iallfall fingrene
:p
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fikk drept mye tropper da, så aksjonen var langt ifra mislykket, men langt ifra godkjent :p

Men syntes det å ta ut 2 1/2 byer er bedre enn å ta ut null da :p

-A
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fikk drept mye tropper da, så aksjonen var langt ifra mislykket, men langt ifra godkjent :p

Men syntes det å ta ut 2 1/2 byer er bedre enn å ta ut null da :p

-A

ja du drepte 1500 øks og 900 lk samt 200 ram fra meg :( Savner det bare så du vet det. (snipe)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Vent hva??? Tar folk virkelig å timer in masse nukes og adel til 07:00:00 på en verden uten vakttårn? Er jo som å fortelle de hvor man angriper :p @bobil Hvem var det sin geniale plan? o_O
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Var planen det o_O Burde egentlig annonsert det her :p

PS: 521|500

Er neste, råder dere deffe den og :)

-A
 
Topp