Faktabørsen

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Fakta er at isbil oppretter forum for bestilling av is gjennom hele sommeren! Send meg en pm så kan vi opprette ett bestillingsskjema med DIN stamme


#irrelavant
 

Madsebby

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Fakta er at v35 er så og si ferdig. Når 8 av de i topp 10 er i samme stamme så ser det ganske mørkt ut :(
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
merkelig at vi har klart å adle 2 byer fra deg da?

Er ikke merkelig når jeg ikke er på frapa var på for den ene byen ja men JEG personlig var ikke på. frapa derimot sa han ikke hadde tid til å snipe og sendte def som ikke holdt tho :/
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hvordan er det i rest my case? Har fysisk bevis på at jeg ikke har vært på når dere sendte tog så for meg går det fint liksom
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Hvordan er det i rest my case? Har fysisk bevis på at jeg ikke har vært på når dere sendte tog så for meg går det fint liksom

DU motsier deg selv.
Først sier du ''hvorfor snipe når man har nok tropper til å stacke''
også sier du etterpå '' tapte bare de byene siden det ble sendte for lite tropper til byen''
Kanskje du burde lære deg og snipe/snipe litt oftere slik at dere ikke taper byer?

I rest my case.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
DU motsier deg selv.
Først sier du ''hvorfor snipe når man har nok tropper til å stacke''
også sier du etterpå '' tapte bare de byene siden det ble sendte for lite tropper til byen''
Kanskje du burde lære deg og snipe/snipe litt oftere slik at dere ikke taper byer?

I rest my case.


Hvordan kan jeg snipe når jeg ikke er på?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
vær så snill og forklar meg er lytter øre. Viss du kan snipe uten og fysisk være på kontoen skal jeg gi deg full cred for det men jeg kan ikke.

og du leser mellom fingeren stacker siden jeg ikke ser vitsen med at off troppene dine skal overleve når det kan taes ut. og har endå ikke sett vits med å snipe når jeg har fysisk vært på.

Jeg nevte også FRAPA og ikke NICEHUNTER var på engang der det blei sendt def til 003 om vi skal være pinlig nøyaktig og han ikke hadde tid til å snipe grunnet Jobb.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
vær så snill og forklar meg er lytter øre. Viss du kan snipe uten og fysisk være på kontoen skal jeg gi deg full cred for det men jeg kan ikke.

og du leser mellom fingeren stacker siden jeg ikke ser vitsen med at off troppene dine skal overleve når det kan taes ut. og har endå ikke sett vits med å snipe når jeg har fysisk vært på.

Jeg nevte også FRAPA og ikke NICEHUNTER var på engang der det blei sendt def til 003 om vi skal være pinlig nøyaktig og han ikke hadde tid til å snipe grunnet Jobb.

Alt jeg leser, er unnskyldninger fra din side og jeg bryr meg helt ærlig ikke.
Men det som jeg iriterer meg på, er hvordan du sitter å skryter over at du har tatt ut 1 nuke fra oss på MajorPain og 1-2 1/4 nukes av 6ix9ine.
Du ser ikke akkurat at jeg sitter her og skryter over at jeg har drept over 40 nukes siste 2 dagene gjør du?
Og grunnen for at jeg ikke gjør det, er siden det ikke er noe stor bragd.

Og jeg ser spessielt ingen grunn for å sitte å skryte da det eneste du har gjort har vært å flytte litt def tropper fra en plass til en annen.
Hvis du hadde gjort noe som var imponerende, KJØR på og skryt om det. Men til dags dato, så har du verken snipet, eller readlet.
NVM, dere prøvde jo å readle ene byen vi tok fra dere. Men der igjen gjorde dere en STOR feil. sendte 8 nukes på 1 by for readling, hvor bare den ann siste hadde RAM eller KATA. Men du skal vel skylde på FRAPA for dette og?

Hvis det er slik at FRAPA ikke har all kunskap innen dette spillet, og ikke kan forsvare seg eller angripe skikkelig. Så blir det DIN jobb til å lære dualen din opp i dette (hvis du kan det). Og derfor vil alt som blir gjort på din konto (uansett om det er deg, eller din dual) gå ut over deg/dere på kontoen.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Frapa var jo personen som var på når nuksne blei sendt uten ram og katas -_- hadde det vært meg hadde jeg tatt på meg skylden for det ja men nå er det slik at jeg ikke var på, Tok også opp det med frapa ^^
 
Topp