Ryktebørsen

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Vi i Peaky stiller sterkt i personvernloven, så dette er ikke noe vi ønsker å dele.

Ps; Logger jeg noen gang på i fylla, er det store muligheter.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at TMT består av pappagutter som ikke eier vinnerinnstinkt
#JegGirOpp etter litt motgang
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Ryktes at TMT består av pappagutter som ikke eier vinnerinnstinkt
#JegGirOpp etter litt motgang
Avkreftes. Handler enkelt og greit om å ikke ha tid. Det er sommer liksom?? Folk har ferier og jeg personlig foretrekker å være ute i finværet og ha det fett enn å kaste bort sommern på å prøve å vinne i et jævla dataspill. Å dette er bare et irellevant spill, finns mye viktigere ting i livet enn tw og har ikke no med vinnerinnsinkt å gjøre. Tåpelig utsagn av deg.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Hadde håpet jeg skulle irritere på meg flere en godeste Simen :( God sommer folkens ;)
 

Dronemål

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Avkreftes. Handler enkelt og greit om å ikke ha tid. Det er sommer liksom?? Folk har ferier og jeg personlig foretrekker å være ute i finværet og ha det fett enn å kaste bort sommern på å prøve å vinne i et jævla dataspill. Å dette er bare et irellevant spill, finns mye viktigere ting i livet enn tw og har ikke no med vinnerinnsinkt å gjøre. Tåpelig utsagn av deg.

Burde du kanskje endre signaturen din fra SPILLER til SOMMERFERIE nå da?
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Du har vel to andre stykker på kontoen som kanskje kunne bidratt litt eller? Og kanskje kontovakt var en mulighet? Føler det blir litt dumt å legge skylda på ferie når man er tre stykker på kontoen. :)
 

Dinki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Ryktes at danskene timet noe perfekt for en gangs skyld


- Stammeutmelding
#hata
Si ifra hvis noen vil være med å plukke litt ^^
 
Topp