Spørsmålrunde

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Må nesten være Øl3 , ikke bare fordi de er i familie med masse øl, men ser jo et par gamle travere her som kan om de får lyst.

Beste kontinent om man prøver en late start?
 

Redvalley87

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Både og, for 20:1 .... blir vanskelig å "utrydd" en spiller med det, men... posetive e vell at det blir "vanskelig" å "utrydd" en spiller...

Va tenker dere om NB?
 
Sist redigert:

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Aner ikke.

Er det vanskelig å komme tilbake til spillet etter å ikke ha spilt på 8 år?
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Nå starta jeg med TW for over 10 år siden, og har vært innom litt fra tid til annen, men har man en vinnerskalle så vil jeg si at det er nada problem :).Alt handler om å belære seg selv.

Hva mener du/dere om størrelsen på V37? Positivt/negativt?:)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Det må man vel ha innside info for å gjette :p

Hvordan løser «Øl» at bare 1/3 av deres spillere evt kan vinne?
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Sålenge danskene e der, så har dei null sjans, dei danskene e så rare og spela så domt heile tida, at om dei ska belage og høyre på alt det dei kjem opp med, så går det nok jævlig fort i grusen med dei.

EDIT: Trur dykk eg kjem til å få nytt flagg?

896ba0f154bed0215ddfd8be416ee285.png
 
Sist redigert:

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Mykje liv her, ro ned spamminga kara, siden spørsmålet mitt starta ein så stor debatt og mykje liv her, tenkte eg det var nødvendig og på sin plass at eg bekrefta eller avbekrefta det.
Eg fekk nytt flagg folkens, tjohei.
Eg vil gjerne takke alle ifrå Navi,FBS og Task force som hjalp med med å gjøre ditta til ein realitet, uten dykk hadde eg måtte slakta mine eigne adelsmenn for flagg. Så takk til dykk for det.

195ef28187cc91450a43129304d50c3c.png
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hehe, du glemte å inkludere den delen av memen der du har stacks fra halve stammen din.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Hehe, du glemte å inkludere den delen av memen der du har stacks fra halve stammen din.
Det at dykk velge å angripe byer som åpenbart kjem til å ha strategisk plassert deffansive tropper i seg, e jo ikkje min feil? Når dykk kunne ha brukt nuksa på andre bya? :p
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Har NaVi fortsatt troa på v37?
Helt klart. De faktiske aksjonene vi har hatt har vært vellykkede, de mer ukoordinerte angrepene har gjort det de skulle - drepe tropper.
Det er jo nå ting begynner å skje, spennende tider.

Hvem er din personlige favorittspiller på v37 (den du respekterer mest, gjerne om så en fra egen stamme)?
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Hva... å sende 37 nukes i døden? Drepte tropper til folk som bygger det opp på 2-3 dager da det kommer fra flere forskjellige byer... dere må minst bruke 6-7 dager for å få tilbake de nukesa og bruke mye mer ressurser. Det der kalles en setback Torq.


Over til spørsmålet. MajorPain, klart de triveligste og mest hardtarbeidende gutta jeg har spilt med på leeenge. Aktiviteten til 4 kontoer i døgna uten problem og i tillegg ferdigheter som dekker alle områder. Så synd at de nå er møkklei etter mye sliting i lang tid. De fortjener virkelig en ordentlig pause. Håper de kommer tilbake for fullt en gang igjen!

Når merger Navi seg med resten av verden?
 
Sist redigert:
Topp