Spørsmålsrunder

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Nei
Er v38 en artig verden ?

Vil da si så, men siden dette blir en lang verden. Så tviler jeg på at alle holder løpet ut. Men enn så lenge så har vi det vel artig? ;)

Hvordan er det å angripe andre spillere fra midt byene, er det normal reisetid da?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Tror det skal være normal reisetid om jeg har lest riktig.

Nei, jeg tror jeg heller vil jobbe meg opp som en spillmoderator eller lignende og ikke mer tw på meg da :p Tror det er best for alle :) Få en som brenner for spillet inn som spillmoderator og aktiv er jeg og av og til :O

Anyhow, viss jeg kommer inn på v38 av en eller annen grunn, har jeg da fritt innpass i de store stammene, eller får jeg nei fra noen?

-A
 

Skaret

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Push/Pull

Hvem av nåværende top 5 blir adlet bort først?
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
15 aktive stammer.

Kan jeg få en inv til en skype stammechatt? Kjeder meg på jobb...

-A
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Har jo adla flere av de Push folka jeg, men ingen som erklærer krig -_-

Har kommet sånn tilbud greie, hvor du kan kjøpe adels og res. Kommer vi til å se en stor poeng/by økning hos en del spillere? (fikk min på v35)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Det spørs hvor mange som har fått tilbud greiene, er ikke alle som får det likt, men til svaret ditt, så vil jeg påstå ja. Coller vil nok stige om han har fått det.

På papiret har RV en god del score, men holder det til å vinne v38? Eller er det too late?

-A
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Vi har fått det vi, men trenger ikke noe ekstra bonuser for å holde oss på topp ;)

På papiret har RV en god del score, men holder det til å vinne v38? Eller er det too late?

Vil tro at aktivitet kommer til å avgjøre v38 ikke poeng.


Har bobil fått inv til en skype chat enda?
 

-Coller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Tror ikke han har fått inv helt enda :(

Btw. vi har allerede stacka opp over 200% resspakker og masse andre bonuser fra forrige event som ikke er brukt enda, så har ikke noe behov for det tilbudet vi, blir snart 50 byer nå uten det tilbudet :D Siste jeg brukte penger på .no var vel V21.
Det tilbudet er vel egentlig bare negativt for oss, siden det gir andre spillere muligheten til å kjøpe seg bonuser i tillegg til at veksten vi nå får pga. vi nettopp fikk varehus til 30 i alle byer og har mange bonuser fra forrige event, kommer til å se ut som vi har brukt masse penger :D

Hvorfor er det fortsatt ingen som vrakplyndrer noe særlig? Det er jo OPOP :p
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Vrakplyndring er digg for oss som aldri farmer :D Ikke at jeg noen gang har brukt det eller kommer til å bruke det, da jeg som sagt til 40stk ikke spiller tw, fordi jeg er done :)

Anyhow, Herman, din løsning på å få alle varehus i 30 er noe jeg har fulgt masse med på å prøvd selv i flere verdener...
Dette er en genial måte, da det er daglig bonus, event og hele pakken 24/7 :p Så å få masse ress bonus når du kun trenger 4x 10% i fult varehus for å tilbakebetale ress, så er det smart, og jeg kan skrive under på at det virker... Har du i tillegg noe ress for å booste de bygningene du da har råd til, så vil du klatre raskt på tabellen..

Og John, med score mente jeg ikke score som i poeng i tribalwars. men som erfarighetspoeng :p

Hvorfor får jeg ikke inv til noen skype samtaler? Selv RV nekter, hahahahahahha..

-A
 
Topp