Topp 10 Spillere

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Regner med alle vet hvordan denne tråden fungere, så kjører bare på!
Kort liste med litt info om spillerne, iallfall de jeg vet.

Rank 1 Mr. Bobil
Spillere: Tore, Iver og Njål
Stamme: The Recruits
Poeng: 31.987

Kommentar: Ligger foreløpig på rank 1, med bare spiller adlinger. Men litt lav ODA til å ha adla så mange, så kan tenkes byene ikke var de vanskeligste akkurat. Har påstått at de skal bruke like mye pp som hele Invictus slått samme, så kan tenke meg det kommer en del gjenstander ut av nåværende event. Det er 3 på kontoen, iallfall som jeg vet om. Hoved eier er Tore, spilt med/mot han på tidligere verdener, alltid endt med at han backstabber før han gir seg (ned-adles) 1-2 uker etter. Kjent for skittent spille og tviler v39 er noe unntak. Han har ikke prestert noe bra siden før min tid, så blir interessant å se om han faktisk klarer noe her. Så har vi Iver, også kjent som Konrax. Har også spilt med/mot han et par ganger. Grei spiller, men kjent for å smiske litt mye, som kan bli litt irriterende. Siste spilleren på kontoen er Njål, kan vel så å si ingenting om denne spillere. Tror noen nevnte at han spilte på v2, men det betyr ikke akkurat så mye. Men med 3 stykk på kontoen og uendelig med pp, så kan jeg tenke meg de har et høyt aktivitets nivå og blir en tøff konto å knekke.
Rank 2 The Adversary
Spillere: Vetle
Stamme: Invictus
Poeng: 2
7.877
Kommentar: Her spiller jeg (Vetle) aleine. Sånn jeg liker det, dualer er for tryhards ;) Begynte med tw for ca. 18 måneder siden og alt vunnet 5 verdener (inkl. w96.net). Har ingen planer om å roe ned, så håper jeg kan føre både v39 og v38 som jeg også spiller på tw CV-en. Har bare spilleradlinger til nå, noe som er typisk min start-up stil. Ligger også på rank 1 ODA, med et godt forsprang på andre plassen. Var også første til 10k beseiret. Målet er å ta rank 1 snart, noe jeg burde klare. Men viktig å huske at poeng ikke er alt i starten, vil ikke kjøre på en smell så tidlig :D

Rank 3 Huncho
Spillere: Brage og Sindre
Stamme: Invictus
Poeng: 25.798
Kommentar: Her spiller hovedsakelig bare Brage, men med litt hjelpe av Sindre når det trengs. Brage er en helt ny, lovende spiller. Som kjapt har funnet seg til rette. Han spiller også på Lucky Luck på v38, sammen med Sindre. Sindre kom nylig inn som dual på Huncho etter han selv ga seg på v39 kontoen Top Cat/Dobil. Så langt har de adlet både grått og spillere, med en andreplass på ODA lista. Samt en grei plassering på ODS listen, så her spares ikke troppene!
Rank 4 Falkeblikket
Spillere:
Stamme: Top Gun
Poeng: 24.232
Kommentar: Kan dessverre ikke noe om denne kontoen. Hatt en tøff start virker det som, med å ha mista en ganske stor by og det kan reflekteres på ODDen.
Rank 5 mokkamann
Spillere:
Stamme: The Recruits
Poeng: 22.070
Kommentar: Vet heller ikke så mye om denne spillere, har spilt med/mot han på tidligere verdener. Men aldri hatt noe med hverandre å gjøre. Ser ikke ut som han har utrettet så mye før, så kanskje dette blir verdenen hans.
Rank 6 Kreiz
Spillere: Kristian, Thor og Andreas
Stamme: Invictus
Poeng: 20.884
Kommentar: En av de mest kjente kontoene på verden, med trioen fra v30, Kristian, Thor og Andreas. Var nok denne kontoen som var favoritten til mange for å ta rank 1 og holde den ut verden, men etter et par smell i starten havnet kontoen dessverre litt bak på. Men kjenner jeg disse riktig, så tar det ikke lenge før de er med på kampen om toppen. Vanskelig å beskrive de forskjellige på kontoen, når de har så å si spilt sammen alle verdene jeg har hatt noe med de å gjøre. Veldig flinke alle tre, med et perfekt konto vakt opplegg. Er garantert en av stor truslene på v39.
Rank 7 Epsilion
Spillere: Joakim
Stamme: Invictus
Poeng: 20.376
Kommentar: Her har vi Joakim, helt ny spiller han også. Tror v38 var hans første verden, har ikke gått helt stålene der i det siste. Men kan tenke meg at han tar med seg lærdom og erfaring videre. Blir nok en av stor kontoene på v39, iallfall med farmingen hans hittil. Blir en spennende konto å følge med på.
Rank 8 etriuss14
Spillere: Konrad, Mathias og Emil(?)
Stamme: Invictus
Poeng: 18.359
Kommentar: Også en av de mer kjente kontoene på .no, få som har så mange seiere under beltet som han her. En konto man aldri skal undervurdere. Har hatt litt tøff start etter de mistet hovedbyen ganske tidlig, men dette stopper ikke de. Hoved eier er Konrad, er vel han som har gjort det meste på kontoen på tidligere verdener. Hvor han nå har fått in 2 dualer, Mathias og Emil. Vet Emil er ganske ny og ble med på kontoen på v35 for å lære mer om spillet, vet ikke hvor aktiv han er nå for tiden. Kontoen ligger litt i fiende land oppe i nord, så blir en tøff kamp for denne kontoen, men hvis historien gjentar seg. Så burde det ikke være noe problem for disse gutta :p

9 Vaffelmann
Spillere: Rune og ?
Stamme: Invictus
Poeng: 17.904
Kommentar: Her spiller Rune og en dual jeg ikke vet navnet på. Er også en kjent konto i tw miljøet. Dessverre kjenner jeg de ikke så godt, siden de har spilt alle verdene jeg ikke har spilt. Så har ikke hatt så mye med hverandre å gjøre, men ryktes å være flinke spillere. Så glad de valgte vår stamme og ikke noen andre :) Ligger på en andreplass på ODD etter bobil. Så hatt en del motstand i starten, men virker som de har klart seg bra. Spannede å se utvikling, spesielt på grunn av posisjonen (midt i fiendeland).
10 MayaChamp2k18
Spillere:
Stamme: Invictus
Poeng: 17.307
Kommentar: Maya, vet ikke navnet på spilleren. Men tror han spiller solo og er fra Polen (bor i Norge?). Har spilt med han på et par verdener, alltid verdener hvor jeg spiller med etriuss14. Hvis jeg husker riktig så er de irl venner, så ikke rart de havner i samme stammer :)
 
Sist redigert:

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Hadde skrevet ODT 2 steder, hvor jeg mente å skrive ODA. Redigert nå.
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
For the record, så har vi ikke mistet hovedbyen vår og Emil spiller ikke på etriuss lenger, men bra liste! Flott initativ! får være såpass at jeg kommer med liste selv snart :)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Var jo gøy å lese en liste, så tenker å prøve meg på det samme;

PS: Glemte av "Posisjon:" etterhvert, men tror jeg har fått med det meste om de fleste kontoene.

1 Mr. Bobil T-Recr 39.271 7 5610
Intro:
Her spiller det 3 spillere som jeg vet om, og det er Tore (hovedeier), Konrax, og Njål. Bobil har spilt dette spillet lenge, og har mye erfaringer rundt det. Konrax startet her litt seint, men har rukket å bli et greit kjent navn her på .no, mens Njål mener jeg å ha hørt er "læregutten" til Tore.

Background information:

Bobil er et navn som ofte går igjen, men som jeg svært sjeldent har sett på rank 1. Bobil har fortalt meg at dette blir hans siste verden, og når jeg ser i hvor stor grad han satser her, så begynner jeg faktisk å tro på han. Bobil sa for litt siden at han kom til å bruke like mye pp på eventet som hele Invictus tilsammen, noe som jeg tviler på etter å ha sett eventet :p Bobil er i tillegg kjent for å spille skittent, og personlig tror jeg vi på kontoen har opplevd 3 backstabber fra han. Ene gangen var han naboen vår når han backstabba, der vi fikk masse angrep fra nabobyer i safen, men endte opp med å snipe/forsvare alt og noen uker senere var Bobil kontoen borte fra verdenen (funfact)

Posisjon:
Bobil ligger nå klart på en briljant 1. plass, noe som er sjeldent etter min hukommelse. Bobil har et cluster oppe i nord-øst, der han har fått etablert seg svært bra. Ryktes stammen deres har 5 allierte og 1 iap med TP som ligger i Nord-vest. Dette kan hindre videre vekst etterhvert, men jeg har en anelse om at en etter en alliert blir å forsvinne.

ODA:
Bobil har en fin 3.plass på ODA rankingen, der han har hatt et par lette adlinger, etterfulgt av en adling av det som er fienden.

ODD:
Bobil ligger på en solid 1. plass her der han har 100k drept, noe som tyder på at han har fått litt trykk mot seg i det siste. Virker å ha forsvart seg greit, men vi får se hvor lenge det varer.

Forventninger:
Jeg forventer å se Bobil på topp 5 en god stund fremover. Om motivasjonen er på topp blir dette en konto vi blir å se i topp 3 lenge. Bobil leder i tillegg t-rekr og har gjort det greit der da de ligger på en solid 2. plass. Det blir spennende å se fremover om han har det som skal til for å holde motivasjonen til stammen oppe, og om de klarer å dra dette i land tilslutt.

2 Huncho -I- 31.289 7 4470
Intro:
Her spiller da Brage, som er en veldig ny tw-spiller - men det hindrer han ikke i fra å suse opp på rankingen. Vet Sindre har kommet inn her nå i nyere tid. Brage er som sagt ganske fersk her på tw, men virker som en kar som sluker til seg mye informasjon, og minner meg om flere andre spillere som nå er blitt veldig store navn her på tw. Sky is the limit for han.

Background information:
Kontoen ligger på en solid 2. plass, der de har spilt kortene sine strategisk smart hele veien til nå. Som sagt er det to dyktige folk på denne kontoen, og det virker som om motivasjonen her er på topp for å nå en veldig høy ranking ved verdens ende.

Posisjon:
Huncho ligger fint nede i sør-øst, der de begynner å få grei kontroll på området. De har veldig mange gode adlingsmuligheter og blir heller ikke hindret av diplomatiet, som flere andre kommer til å slite med. Kontoen ligger perfekt til for videre vekst, der de kan forme clusteret slik de vil, og bygge seg den fronten de vil ha.

ODA:
Kontoen har en solid 2. plass her, og har drept hele 67.000 tropper, noe som er veldig bra, og reflekterer ranken.

ODD:
Kontoen ligger på 200EttEllerAnnet plass med bare 300 beseirede enheter. Noe man sjeldent får gjort noe med før fienden bestemmer seg for å teste ut

Forventninger:
Jeg forventer at denne kontoen adler fine byer, bygger seg et fint cluster og har en ganske grei front når den tid kommer. Jeg ser for meg kontoen kommer til å være topp 5 ved verdens ende så lenge motivasjonen holdes slik den er per dags dato.

3 The Adversary -I- 29.720 5 5944
Intro:
Vetle som spiller solo her, fordi dualer er overrated. En spiller som gjør det bra på hver verden han spiller, og alltid er i toppsiktet.

Background information:
Vetle er vel en spiller som ikke har vært her på .no alt for lenge, men sitter på mer kunnskap og forståelse en svært mange "veteraner". Han gir alltid mer en hva som er forventet etter min erfaring, og er en konto alle stammer ønsker å ha i sin stamme. Dette er nok en av de kontoene som er mest fryktet av motstanderne våre.

Posisjon:
TA ligger fint plassert nede i Sør-vest, at med meg. Han har gjort gode adlinger som har resultert i at hans videre vekst kan gå i mange forskjellige retninger. Kontoen ligger på rank 3. Ser for meg Sør-vest kommer til å bli svært dødelig om samarbeidet i mellom kontoene her er bra.

ODA:
Kontoen ligger på rank. 1 på ODA listen, noe som er svært sterkt og tyder på en offensiv spillerstil.

ODD:
Rank 200ettellerannet her. Ikke så mye å gjøre med det.

Forventninger:
Jeg forventer å se denne kontoen ha en jevn vekst hele verdenen, og holde seg på topp 3 lenge. Tror faktisk denne kontoen fort kan ende opp på toppen av pallen om han fortsetter slik han har gjort på alle verdenene jeg har sett til nå. Jeg tror han kommer til å ha en del front etterhvert, men at han får en del tid å bygge den stor og fin, slik han vil ha den.
4 Falkeblikket TP 28.319 4 7080
Intro:
Falken. En spiller jeg har spilt i samme stamme med før. Han var bunnsolid da, og en man alltid kunne stole på.

Background information:
Mener å huske at hovedspilleren på kontoen er natteaktiv, noe som er svært gunstig for resten av stammen. Kontoen har adlet en by fra fienden, mistet en by, og resten er to barbs og en innadling. Har hatt god vekst hele veien, og virker å gjøre stødige valg når det kommer til targets.

Posisjon:
Kontoen ligger i Nord-vest sammen med stammen. Kontoen ligger helt i front mot T-rekr spillere, som de har IAP med. Tror denne iap'en ikke holder så alt for lenge da den stenger mange muligheter for stammen. Kontoen har posisjonen til å suse opp på rank. 1 om ikke så alt for lenge, eller forsvinne helt fra kartet, om TP fikser litt på diplomatiet.

ODA:
Kontoen ligger helt nede på rank 22. på ODA listen, noe som tyder på at det har vært lette adlinger for kontoen. Går ut i fra de har en del off å bruke når de finner byer som passer.

ODD:
Kontoen ligger på rank 7. på ODD listen, noe som tyder på at det har vært litt trykk fra T-rekr før de fikk til en iap. Blir nok å ligge høyt her utover verdenen og.

Forventninger:
Sånn jeg husker hovedspilleren her så er dette en konto som holder seg på topp 10, men har potensialet til å oppnå rank. 1 med de rette taktiske valgene. Har en anelse om at han er solo, noe som gjør det litt vanskeligere å overleve med den fronten kontoen har.. Takk gud for nattbonus, kan man vel si.

5 Kreiz -I- 25.755 5 5151

Her spiller jeg, Thor, Andy og litt Kleppe. Har gjort en del dumme valg av typen som oftest fungerer på .no siden nivået er så lavt, men har backfiret en del denne verdenen. Men orker ikke kommentere så mye rundt egen konto, da det er kjedelig.
6 mokkamann T-Recr 23.441 4 5860
Intro:
Aner ikke hvem som spiller her, men tror de er glade i kaffe.

Background information:
Ser kontoen ligger i Nord-vest i lag og fronter en del mot Falken samt et par andre TP spillere. Ser han har adlet 3/3 spillerbyer, noe som er et godt tegn. Er den kontoen som snappet opp en by fra TP før iap'en kom, noe som tyder på at de vet hva de driver med.
Vanskelig å skrive mye uten kunnskap om spilleren.

ODA:
Kontoen ligger helt oppe på 4. plass på ODA listen, noe som tyder på at de har litt offensive tropper å rutte med. Mtp. at de har så mange byer rundt TP, gjør at jeg tror kontoen holder seg høyt her, om de ikke skal spille tribalhug for lenge.

ODD:

Ligger på rank 6. på odd listen, som viser at kontoen kan forsvare seg da de ikke har mistet noen byer.

Forventninger:

Om det ender med at de bryter med TP, så tror jeg denne kontoen kommer til å klatre enda høyere på rankingen, eller forsvinne derfra. Kontoen har alle tiders muligheter for å oppnå en av de to tingene. Ut i fra ODA og ODD har jeg mest troa på det første.

7 Epsilion -I- 22.398 4 5600
Intro:
Her spiller da Joakim solo. Joakim er en fersk spiller som hadde sin debut på verden 38. Kontoen er i en toppstamme på begge verdenene, og Joakim er en type som lærer fort, og virker som han allerede har fått slukt til seg mye informasjon.

Background information:

Joakim er som nevnt over veldig fersk, men det har jo ikke hindret han i å klatre seg høyt på rankingen her. Verdenen er relativt fersk fremdeles, så det blir spennende å se om han holder samme nivået hele veien. Ser for meg Joakim kommer til å nå langt om han fortsetter i dette tempoet. En som har imponert meg.
Kontoen er plassert i Nord-vest og er nabo med TA og meg. Han har over tid veldig greie muligheter for å vokse seg feit.

ODA:

Rank. 19 på ODA, noe som er fint. Kontoen har ikke møtt på allverden med motstand, noe som er det optimale early. Tror kontoen kommer til å klatre greit her fremover. Han har adlet seg to barbs og en spillerby.

ODD:

Drept 1000 tropper i forsvar, rundt rank 100 her. Ikke mye å gjøre med det.

Forventninger:

Jeg håper å se denne kontoen på topp 5 når verdenen ender, noe som er langt i fra umulig for han. Kontoen har en grei plassering, og kan vokse seg stor og feit om han holder samme nivået fremover som han har til nå.
8 Vaffelmann -I- 20.202 4 5051
Intro:
Her spiller da Rune og kanskje en til, det er jeg usikker på :S. Kontoen ligger fint plassert i Nord-Øst, og har hatt et veldig godt samarbeid med Huncho, som har resultert i at de begge er med i denne listen.

Background information:

Kontoen har gjort 3 sterke adlinger, og har fått etablert seg et greit cluster med store muligheter for videre ekspansjon. Rune har spilt på .no en god stund, og sitter på masse gode erfaringer.

ODA:

Kontoen har en (ergelig) rank. 5 på ODA listen, rett over Kreiz. De har adlet gode spillerbyer, og heller ikke alt for mye ODA noe som tyder på at de har adlet smart.

ODD:

Kontoen ligger på en rank. 3 ODD, noe som sier at de har hatt mye motstand, uten å miste byer.. Sterkt.

Forventninger:

Om kontoen fortsetter et godt samarbeid med Huncho tror jeg de blir å holde seg inne på denne listen her inn til verdensslutt. Dette er tross alt et spill der man er avhengig av å samarbeide for å vinne, noe de to kontoene har vist oss nytten av til nå.
9 etriuss14 -I- 19.879 4 4970
Intro:
Her spiller da Konrad og Mathias. Konrad &co har skapt et veldig kjent navn i .no miljøet over ganske kort tid, og er fort den, eller en av de kontoen med flest seiere her. Kontoen er proppfull av meritter fra tidligere verdener, og jeg føler de snakker for kontoen. Om jeg har forstått det rett har Mathias kommet inn for en verden eller to siden, og tror Etriuss lærte han opp svært fort da han også virker svært dyktig. Begge to har god spillerforståelse, og vet hva de skal gjøre for å klatre opp på topp 3 og bli der.

Background information:

Etriuss er en farlig konto som alle stammer vil ha i sin stamme. Han ligger omringet av T-rekr i Nord-øst med bare et stammemedlem i nærmeste nærhet, Marianne. Kontoen har hatt en ganske lik plassering før, noe som resulterte i at han stakk av med rank. 1 den verdenen. Farlig konto som jeg ganske sikkert vet at t-rekr frykter kan lage mye baluba for de.
Kontoen har til nå hatt det tøft oppe i Nord-Øst, men det tror jeg blir å snu etterhvert.

ODA:

Kontoen ligger på en solid 7. plass her, rett bak Kreiz (heldigvis). Ligger i et tøft miljø mot en toppstamme som har samarbeidet bra til nå. Blir nok å fortsette å få mye ODA utover verdenen.

ODD:

Kontoen ligger tøft til, noe som ikke speiles på ODD listen der han ligger på 79. plass. Tror dette sier sitt om hvor mye T-rekr frykter kontoen som ligger midt i deres land.

Forventninger:

Jeg forventer at denne kontoen holder en topp 10 plassering frem til ting begynner å løsne litt og stammene begynner å skyte litt mot hverandre :;) , men kan fort klatre til toppen om han klarer å løsne forsvaret deres før den tid.

10 MayaChamp2k18 -I- 18.859 5 3772
Intro:
Dette er en konto jeg ikke kan stort om

Background information:

Kontoen ligger plassert som nabo til Kreiz i Sør-vest, der han ligger mot rimmen bak oss på Kreiz.

ODA:

De ligger på en solid 9. plass på ODA listen, som reflekterer ranken deres greit. Kontoen har adlet et par -TP- byer, samt en fra GFN pluss en barb.

ODD:

260 plass med 26 beseirede elns. Ikke mye å gjøre med det :p

Forventninger:

Dette er en konto som ligger med rimmen, og som jeg forventer skal ha full kontroll ved rimmen. Tror kontoen klarer å holde seg på topp 10 med den rette motivasjonen, der de kan bli en deff fordeler til resten av stammen. Kontoen har litt å bevise, men ettersom de er IRL venner med Etri, tror jeg de får god veiledning her.



Merket jeg ble litt lei etterhvert
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fin liste Kristian, ganske objektivt med gjenspeiler innimellom hvem du heier på, helt innafor :p
Kanskje på tide at noen kommer med en skikkelig subjektiv liste også?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Bryter min egen stillhet litt og vil gjerne gi dere begge 2 som har skrevet liste en real skryt!

Dette er noe jeg setter veldig pris på, keep up the good work!

100pp sendt til begge 2 fra meg privat som en takk for flott liste og aktivitet da jeg er borte med fravær! :)

Respekt.

-A
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
1 Mr. Bobil T-Recr 47.933 7 6848

Her sitter det ettpar 3 karer med endel erfaring innabords, enkelte har vært her siden "tidenes morgen" mens andre har hoppet på litt sånn underveis.
Til tross for deltagelse på så mange verdner og 3 personer på kontoen, så er jeg redd denne kontoen faller litt gjennom, starter knallsterkt, men har ikke mye tro på at dette varer lenge.

Per dags dato så ligger gutta på en grei plass på odt, men dette virker mye som ODD de har fått fra å fått endel skudd imot seg, heller billig 1. Plass der da jeg forventer at toppkontoen sitter på mer ODA. Fått høre at PP blir brukt som sukker i grøten, så er spent på hva de har skaffet seg ut av eventet som de skulle bruke "mer pp enn hele invictus"

Konrax er nok spilleren som antageligvis sitter for mye av æren av hvor godt kontoen går (poengvis bare) men regner med at dette forfaller om Tore velger å rundlure eller spille slu igjen.

2 Falkeblikket TP 46.087 10 4609

Vet heller lite om de som spiller her da jeg aldri har spilt eller hørt om falkeblikket. Virker som de har hatt en knall start på verden, gleder meg til å se hva de har å by på

Har ett lite ess på falkeblikket !
3 Huncho -I- 43.584 8 5448

Her er sitter Brage har jeg blitt fortalt, en heller ny spiller, samt Sindre som kom inn i ettertid, sikkert på sin plass da huncho kom inn på LL på v38.
Vet at sindre vet å holde hode kaldt, men der de fleste faller gjennom er når presset kommer, en tøff front som krever mye aktivitet, angrep hele tiden, har Brage dette klart i boks? Gjennstår å se.
Poengene snakker for seg selv, her har noen hatt en knall start, ligger noe lavt på OD listene, men er vel kanskje ikke mye motstand å finne enda :)

Etter falkeblikket er dette kontoen med flest byer i atm, og med en fin front mot T-Recr. Tror de neste ukene blir veldig avgjørende for denne kontoen

Jeg venter på store ting hos dere
4 The Adversary -I- 42.701 7 6100

Så har vi vetle da, som har vist gang på gang at han er en ramm ODA spiller, meget agressiv start med 1. plass på ODA, det er det virkelig å sette respekt av. Dette er en konto jeg forventer ligger på topp 3 i slutten av verden. Her sitter det en luring som velger solo fram for alt, Duals er oppskrytt tydeligvis. Har ikke mange forventninger til denne brukeren da dette er en bruker som ikke pleier å skuffe men som regel imponere og overaske om ikke annet.

Si ifra når du vil spille blackout vetle, er lei av solos, duals er ikke oppskrytt
5 Kreiz -I- 32.411 5 6482

Kreiyzy 1, 2 og 3, Andy, Thor og Kristian, har hørt de har en 4. man, men han har jeg verken snakket med eller sett. Disse gutt kommer nok til å levere gull hele veien, de sier de jakter på 1. plass til samlingen sin, det skal bli artig å se om de klarer dette. De ligger greit ann på listene man har å gå av og rapportene jeg har lest, regner med at de eksploderer etterhvert, blir gøy å følge med på utviklingene her.

Mye rom for potensiale, lite aktuelt med fall.
6 MayaChamp2k18 -I- 29.349 7 4193

Her sitter en kompis av konrad, main på etriuss, det blir skrevet endel polske meldinger mellom kontoene våre, så i ny og ne oversetter jeg meldingene med google translate, bare for å føllge med at de ikke baksnakker meg. Vet maya er en rutingert spiller, forventer at han henger i topp 15 ut verden, har bare sett han på v35 hvor han lå ganske trygt hele veien og gjorde det helt greit.


7 etriuss14 -I- 28.756 7 4108

.NO sine 2 desidert beste spillere sitter på denne brukeren og chiller

8 Epsilion -I- 27.548 4 6887

Her sitter joakim som er ganske ny i spillet, men imponerer mest med framgang, håper han klarer å holde koken og ikke ramle av underveis, godt å se at han ikke har mistet moralen fra setbacket på v38.


9 -Coller -I- 25.673 5 5135

Da kom vi til kontoen som tvang meg til å lage denne listen, fordi han endelig har kommet på topp 10, en plass denne kontoen hører hjemme. 5 byer, ett kontinent for seg selv, samt en jævlig tykk pengbok, en dæsj erfaring gjør denne kontoen til en topp spiller på denne verden uten tvil. Regner med å se de lengere oppe på listene etterhvert, men det er en tidlig verden, vet ikke om de har bestemt seg for å satse enda ;)

all jokes aside er nok dette en velkjent konto som vi alle kan forvente mye ifra.
10 mokkamann T-Recr 24.951 4 6238

Vet såvidt hvem dette er, en konto som falt under press på v35 såvidt jeg husker. Aner ikke hvem som spiller her








Min liste er kortere enn den forrige, men jeg laster ned battlefront 2 og har alle planer om å sitter aktiv der noen dager, så venligst ikke angrip meg
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nice liste, vil bare tilføye at vi nå har henta enda en ressurs sterk spiller på kontoen, han signerer med -F lykke til da folkens.

-A
 
Topp