Spørsmålsrunde

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Vi som har fått oss en så flott og ny Moderator! Men å ha kontroll på kaos forum klarer han inne
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Vi som har fått oss en så flott og ny Moderator! Men å ha kontroll på kaos forum klarer han inne

Jeg har ikke lov, etter deres ønske å moderere v39 forumet :D Jeg er kun spiller her, så ikke klandre meg for dette.

Jeg har rapportert alle de lovbrudda jeg har sett og informert CM og andre Mods, så det er deres egen feil, ikke min :) Jeg har gjort det jeg skal gjøre jeg :)

-A
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Jeg har ikke lov, etter deres ønske å moderere v39 forumet :D Jeg er kun spiller her, så ikke klandre meg for dette.

Jeg har rapportert alle de lovbrudda jeg har sett og informert CM og andre Mods, så det er deres egen feil, ikke min :) Jeg har gjort det jeg skal gjøre jeg :)

-A
Virker som noen er på furtebenken, tøft liv? Kanskje vurdert å endre på noen fritidsaktiviteter og kanskje ikke skylde alt på andre. "...etter deres ønske å moderere v39 forumet", hvis du legit mener vi har sagt dette og nå følger vårt ønske, ikke bare en bitter moderator som synes synd på segselv. Så har jeg enda et, ikke være moderator på noen av verdene på forumet, gjerne ikke IG heller.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Så hva tror dere stillingen bli? Blir det Remi eller klarer Carlsen å vinne med sort? :D
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ble remi i dag gitt :/ Ærlig tror jeg Carlsen så vidt redder seg til sluttspill og vinner på mirakuløst vis der :p
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Litt sånn som T-recr kommer til å gjøre her på V39 :D

Hvordan ratio tror dere -I- har med offbyer:deffbyer? Ref. til OD stats ;)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ble remi i dag gitt :/ Ærlig tror jeg Carlsen så vidt redder seg til sluttspill og vinner på mirakuløst vis der :p

Carlsen vinner ikke på mirakuløst vis om han vinner i sluttspill, han er jo verdens soleklart beste i hurtigsjakk, til forskjell fra langsjakk hvor han og Cuarana er ganske likt ranket.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Litt sånn som T-recr kommer til å gjøre her på V39 :D

Hvordan ratio tror dere -I- har med offbyer:deffbyer? Ref. til OD stats ;)
No clue, vet iallfall at jeg bare har def.

Er det noen vits i å spille .no lengre? Prestasjonene går jo i søppla...
 

Huncho

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Nei.

Må jo være det enkleste i hele verden å få ført over prestasjoner. 15 år med norsk TW historie som bare forsvinner.

Hvorfor får vi ikke beholde prestasjonene våre?
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Hvor mye deff tror dere T-Recr har igjen med ref til -I- og T-Recr sin OD stats?

Happy? Slutt å lek så innmari.

Wow, det gikk jo fort, fra at tråden hadde en koselig tone fyllt av "banter", til en skikkelig gretten tone :(
T-Recr har nok deff til å stå imot ;)

Lang tid tar det før Konrax sier takk og farvel til tw og alt hatet som har kommet i det siste? (Kan fortelle at det blir å skje før v39 er ferdig)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp