topp 10 spillere

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Regner med alle vet hvordan denne tråden fungere, så kjører bare på!
Vet denne tråden burde ha vært laget for lenge siden, men tenkte det kunne være greit å få litt futt på v38 forumet igjen, så jeg lagde denne posten da.
Jeg kommer til å legge til en liste selv iløpet av helgen, men håper det blir flere som vil henge seg på.
Rangering - Navn - Stamme - Poeng
1: - -Coller - NTC - 743.093
2: - 6ix9ine - NTC - 410.903
3: - The Adversary - NTC - 326.265
4: - white - NTC - 316.790
5: - a new world - PUSH - 277.883
6: - etriuss14 - PUSH - 270.427
7: - Black Magic - NTC - 227.958
8: - mord142 - NTC - 208.891
9: - Rastatown - PUSH - 204.245
10: - Lucky luck - NTC - 192.096
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
1: -Coller: Her spiller Herman og John, og det er ingen overraskelse at disse ligger på rank 1.
De som spiller på denne kontoen her er rutinerte spillere, og er de beste spillerne i start-up på .no.
De har en tidens til å bli litt slappe når man kommer til end-game, men foreløbig så har de ikke vist annet enn muskler på v38.
-Coller stod for mesteparten av det som gjorde at Epsilion nesten ble rimmet også, og er nok den spilleren som PUSH frykter mest på v38.
2: - 6ix9ine - her spiller Ole, Sindre + (delvis meg).

3: - The Adversary - Vetle.. Er ikke så mye å si om denne spilleren annet enn at han er den beste solo spilleren på .no, og er en av de få spillerne som pleier å spille fra start til slutt på .no.
Han har ikke spilt tw like lenge som de fleste andre, men dette har ikke hatt så mye å si for spilleren, da han raskt har skaffet ett navn for seg selv.
jeg regner med at Vetle vil spille ut denne serveren til den blir ferdig, og regner med han vil fortsette med å ligge på 3.plass ut serveren.

4: - white - White er en spiller jeg personlig ikke har hatt noe særlig med erfaring med. Det virker som denne spilleren liker best å adle gråbyer, men hvem vet, dette kan bare ha vært en strategi som han har brukt for å komme seg sterk raskt.
Håper å se mer til denne spilleren og at han snart begynner å vise seg litt mer frem enn det han har gjort til nå:)

5: - a new world - Dette er en utrolig flink spiller og kansje den beste spilleren i PUSH. De siste 2 ukene har hun puttet stor press mot ASTRO, og har adlet veldig mye byer fra de.
Jeg har selv med denne spilleren fra v35, hvor vi var naboer og kriget gjennom hele verdenen. (noe jeg regner med vil skje her på v38 og)
6: - etriuss14 - er vist 3 spillere som spiller her nå? Orginale Etriuss, Mathias og ???.
Orginale Etriuss er vel den spilleren på .no som står for mest seier som rank 1, og er en flink spiller, men vet ikke om jeg vil gi like mye skryt til Mathias.
Mathias er en spiller som har fått ett ganske dårlig rykte på seg etter flere verdner, men ser ikke ut som dette stopper spilleren for å spille.
De gjør det veldig bra på både v38 og på v39 og er uten tvil en spiller å frykte, så jeg ser fram til å krige med dere videre på v38 :)

7: - Black Magic - Personlig har jeg ikke snakket mye med denne spilleren på v38, men det er en spiller som har imponert meg mye på v38.
Dette er en spiller man alltid kan stole på, og en spiller som gjør mye for stammen sin. :)
8: - mord142 - mord er en spiller jeg har spilt med på tidligere verdner, og kan nesten ikke si noe annet om denne spilleren enn at han er en flink og rutinert spiller på de fleste områder.
Denne spilleren har gått litt mer def enn han har hatt planer om på v38 til nå, noe som har ført til at PUSH gjerne ikke har fått kjenne like mye fra denne spilleren, men regner med at når han begynner å bite ifra seg så vil PUSH merke det.
9: - Rastatown - Enda en spiller fra PUSH som har gjort det veldig bra mot ASTRO de siste ukene. Kjenner ikke mye til denne spilleren, men regner med jeg vil få se mer til denne spilleren i fremtiden. Virker som en spiller som kan sitt.
10: - Lucky luck - Her spiller selveste Sindre og Huncho. Tror ikke jeg trenger å fortelle så mye om denne spilleren, da de fleste kjenner til sindre fra før og vet hvor flink denne spilleren er. Sindre er en av mine favoritt spillere, og det er alltid en glede å spille med denne karen.
Han har hatt en vansklig start på v38 og ble nesten rimmet, men har klart å komme sterkt tilbake.
Regner med at PUSH vil få merke mer til denne spilleren i fremtiden SPESIELT med tanke på at v37 snart er ferdig, som vil føre til at Sindre vil fokusere mer på v38 :)


vet listen min ikke er veldig bra og grunnen til dette er at jeg ikke spiller noe serlig TW.
Jeg er en maskot på 6ix9ine, og gjør dermed minimalt på den kontoen :)
Vet også at det har blitt noen forandringer på topp 10 listen de siste dagene og grunnen for at jeg ikke har gjort noe med dette, har med at jeg lagde listen på fredag.
 
Sist redigert:

mord142

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
8: - mord142 - "Denne spilleren har gått litt mer def enn han har hatt planer om på v38 til nå, noe som har ført til at PUSH gjerne ikke har fått kjenne like mye fra denne spilleren, men regner med at når han begynner å bite ifra seg så vil PUSH merke det."

Kan vel godt si jeg har gått "litt" mye deff...

-C
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
ingen flere som ville lage lister? virker nesten som at jeg prøvde å lage litte granne mer liv i v38 forumet ikke hadde noe effekt:(
 

Skaret

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Selvom jeg ikke kjenner dere så godt(ihvertfall ikke dere i ntc), så kan jeg prøve å lage en liten liste.
Hyller deg for å prøve å gjøre forumet litt mer aktivt :D
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Selvom jeg ikke kjenner dere så godt(ihvertfall ikke dere i ntc), så kan jeg prøve å lage en liten liste.
Hyller deg for å prøve å gjøre forumet litt mer aktivt :D

venter fortsatt på denne listen! :)
kommer den snart? ^^
 

Skaret

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
  1. -Coller: 1.406.641
    Hørt det sitter to stykker her. En som gjør alt av oppbygning av byer og en som sender støtte til fronten. Noen sier det er en liten "free-ride", men jeg sier at det er den beste comboen.
    Kan tydelig se en stor forskjell på spillerne her, ihvertfall i start-up fasen, da nr.1 har I skrivende stund; ~50% mer poeng enn nr.2. Óg det sier noe.
    Hørt rykter om at kontoen også gir opp lett hvis det blir noen vanskeligheter i stammen, så det er en fordel for PUSH.
    Blir morsomt å se fortsettelsen på denne kontoen, og om dette blir siste TWverden for denne kontoen eller om den blir med over til .net. Skulle sett hvordan du klarer deg med de store gutta :)
  2. 6ix9ine: 531.492
    2 and a half men?(Ole, Sindre og TrippleS)
    Da TrippleS skrev han var delvis aktiv, bruker han like mye tid på TW som oss andre, bare mer tid på det offentlige forumet, og det liker jeg veldig godt :)
    Solid konto, vet ikke så mye om enkeltindividene på kontoen, men en andreplass er ikke til å kimse av.
    Foreløpig en litt rolig start og er relativt safe, men har adlet mye bra rundt midten, spesielt Epsilion, da han ble knust på et par dager.
  3. The Adversary: 394.826
    Liker navnet ditt godt, Stephen King fan? :rolleyes:
    Eller Vetle som han blir kalt IRL, er en veldig solid spiller, da han bare har spilt TW i 18 måneder, så du får nok respekten til de fleste som kjenner til spillet godt fra før av.
    Har også hatt en relativt safe oppstart, men nå har Pushet seg frem til [ally]PUSH[/ally], så det blir nok en del kjør fremover nå!
    Håper du enten får deg en dual snart eller har tid til å spille, så kan vi i Sør-Øst faktisk få noe å gjøre, annet enn å ta gratisbyer fra Astro :confused:
  4. White: 361.747
    Gammel OBG-spiller, som ble rekruttert av NTC.
    Gjort en bra fight mot Reisverket og de oppi Nord-Vest, men tror det er en del PP-bruk her(noe jeg ikke har noe imot, bortsett fra at du stjelte mange medaljer fra meg for et par events siden:(). Hørt det er noen dansker på den kontoen? rett meg hvis jeg har feil, men det liker jeg å se.
    Dansker som prøver å ta over .no, da de savner sårt det gamle samarbeidet Norge og Danmark hadde for en del år siden. Kamelåså!
  5. a new world: 353.824
    Første PUSH spiller, wohoo!
    Her sitter det noen folk, litt usikker på hvor mange det er nå, men gud bedre de er aktive.
    Helen, Jostein og Mathias(de jeg har sett mest av), skal få stor ros, da de er med til å øke motivasjonen min ihvertfall :)
    Veldig viktig konto hvis PUSH skal ha en sjanse i denne verden.
    Støtter alltid alle og kommer med gode idèer, stå på!
  6. Black Magic: 308.734
    Trodde nesten det var den legendariske Magic Dude som hadde kommet tilbake.
    Vet forsåvidt ikke om det ikke er det, men tviler.
    Er usikker på fiendene i Nord-området, så kan ikke skrive altfor mye om personen(e) bak denne kontoen, men ser ihvertfall at h*n klarer seg ekstremt bra i toppen. At h*n fortsatt har så mye poeng og fortsatt klarer å adle Push byer, vet jeg ikke. Vet ikke om det sier mest om BM eller Push, men bra er det. Tror forsåvidt kontoen ikke holder så veldig mye lenger, da Astro-folkene snart er borte.
  7. Etriuss14: 306.744
    Et par veldig solide spillere på denne kontoen!
    En litt rolig kar, og en som er veldig på og sier det han mener. Er personlig fan av slike typer, men kan bli litt for mye av det gode innimellom? :eek:
    Etriuss er veggen til Push for øyeblikket, så hvis han ryker, blir det et åpent kjør for NTC.
    Han har klart seg veldig bra i fronten så langt, og jeg liker dedikasjonen og viljestyrken han gir på denne verden. I motsetning til andre som løper unna da det skjer noe, *kremt* *kremt*.
  8. Rastatown: 249.892
    Her sitter da jeg, alene, da dualen ikke hadde mer tid. Hvem trenger vel en dual? spesielt i eksamensperioden...
    Hvis du @IzYaBoi fortsatt trenger dual; så er det bare å si ifra.:cool:
  9. mord142: 246.348
    Lite kjennskap dessverre, men føler det er kappløp om åttende plassen for oss to, Følger med på topplistene hver dag for å se om denne kontoen tar meg igjen, da vi er mye frem og tilbake. Glad for at jeg leder, selvom det har vært noen barbaradlinger fra denne kontoen i det siste.
  10. Raz0r: 233.757
    Litt usikker på hvor mange det sitter her, men ihvertfall 2-3o_O
    Har delt front med denne kontoen mest og har likt det ganske godt i det siste, med litt fremgang på adlingene.
    Fin og trygg konto, som kan gjøre mye f***skap senere i spillet.
Ble litt sloppy på slutten der, da det er litt sent og sånt.
Mulig jeg endrer litt når jeg har tid.

Håper flere kan lage lister, da det er alltid morsomt å lese om hva folk synes om kontoene til "de beste i verden":oops:
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Hyggelig lesestoff, og godt å høre at vi motiverer da er jo halve jobben vår gjort :) Når det gjelder dualer tror jeg du har bommet litt, Mathias spiller på etri og ikke hos oss. Kanskje Herman du tenker på?
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Finfin liste, Skaret! Hyggelig at noen holder aktivitetsnivået oppe før det hele avsluttes.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Sku bare pipe inn og si at Coller har besøkt .net før ja :)

(hysj hysj, kanskje har han et eventyr der nu og?)
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Det er vel ikke noen andre som ønsker å prøve seg på å lage en liste? :)

Er alltid koselig å lese om topp hva andre mener, så hadde vært fint om flere kunne lage lister.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Men Tore da, hater du oss så mye? Synes det bare er posetive kommentarer her jeg :O
 
Topp