Faktabørsen

Huncho

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Ja, nei, jeg må si at du ikke legger frem de sterkeste argumentene her Tore.. ?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Definition of backstabbing
: betrayal by someone falsely believed to be a friend.

Så når du er en spion og bytter side så backstabber du jo, sorry to say men det er en grunn til at du er blant .nos mest mislikte aktive spillere. Du backstabber, lyver og manipulerer i tillegg til å være en middelmådig spiller(som er grunnen til at du er totalt ukjent utenfor .no)
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Avtalt spion er å overdrive på 35. Det startet vel med at du bare kom inn i Discord og ropte ut en masse om fiende siden. Der både jeg, Sindre og Ole fikk håret blåst bakover. Hva som skjedde etterhvert det vet jeg ikke mye om, men vet at du backstabbet 100% på v35 :D
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nei :O

Ikke deg jeg gjorde avtalen med :O

Så spør han jeg gjorde avtalen med du :)

-A
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Var det å forfalske samtaler fra meg og sende de ut til mine stamme medlemmer for så å angripe Kreiz også en del av den "avtalte" planen din?
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Men hvis alt det du gjør er så planlagt, hvordan klarer du å feile gang på gang? Ikke at jeg er stolt over det, men når jeg backstabbet på v30 så hadde det en betydelig endring på verden. Mens du bare forsvinner, med nesten ingenting forandret. Virker som det aldri er verdt det for deg.

v35 oppsummert:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Lett å spille skittent, ikke lett å spille reint. Er ikke vanskelig å ha et bein i hver stamme og vite når noen skal bli angrepet. Er mye mer vanskeligere når du ikke vet noe som helst og så må forsvare seg. Det at bobil blir ned-adla hver gang han backstabber kan tydelig reflekteres på spill nivået hans (eller skills som noen sier). Dette er vel første verden bobil ikke er spion, og kan se hvordan det gikk. Jeg viste ikke at PrinsK skulle in til oss eller hadde snakket med oss, men morsomt å se bobil få smake på sin egen medisin. Men nå virker T-Rec ganske ferdig egentlig, så blir spennende å følge med på TP mot Invictus, dette som blir hoved krigen nå! :)

Er det et fakta, at vi er ferdige? Sjekket nydelig kartet, og ser at vi stadig er der. Og mulig at Bobil tar den såkalte backstabbing tungt. Er et fakta at vi ikke gjør det, synes det var bra at PrinsK gikk til dere.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Men hvis alt det du gjør er så planlagt, hvordan klarer du å feile gang på gang? Ikke at jeg er stolt over det, men når jeg backstabbet på v30 så hadde det en betydelig endring på verden.

Ikke snakk om v30 :( Var første verden jeg lå an til å være i vinnerstammen med min egen konto som jeg hadde spilt solo på hele veien. Så var du med å ødelegge alt :/
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Var den mest inaktive stammen noen gang, jeg satt kV på 2 top kontoer i over 2 måneder, til begge hadde angreps-sperre. Vi hadde flere top kontoer som bare ga opp og satte seg på slett, om du så vinnersjanser i det så er du nok aleine om det. Skulle gjerne vunnet sammen med DK, men det var utafor vår makt.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Neida, vet slaget var tapt til den tid :p Men fremdeles stolt over v30 siden det var første verden jeg klarte meg bra solo :cool: Kan ikke si det samme her ;)
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Nei :O

Ikke deg jeg gjorde avtalen med :O

Så spør han jeg gjorde avtalen med du :)

-A

Nå må du lese det jeg skriver. Det startet aldri med noen avtale. Det startet med at du plapret for mye på discord om noplz og virus. Driter i om noen bekrefter dette eller ei. Etterhvert solgte du sjela di til majorpain og ble avtalt spion.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Folk har virkelig ikke bedre ting å gjøre enn å diskutere med selveste Bobil om han har backstabbet tidligere eller ikke? Alle vet jo at han har det på en eller annen måte, en eller annen verden, men det morsomme, syns jeg da, er jo at ingen klarer å se hvorfor han gjør som han gjør :D Den kan jo folk gruble litt på (ikke at jeg selv er helt sikker da) ;)

Fakta er at pizzadate ed Tore er kos <3
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Jeg pleier ikke å kaste bort tid på å fundere over livene til folk som er meg underlegne.

Noe å utdype? Fair du ikke gidder fundere over livene til andre, men hvorfor påstå de er deg underlegne?
1. Hvordan vet du om du ikke funderer over det?
2. Ganske hardt å påstå noe slikt, på kanten til personangrep? Idk, virker i hvert fall mer rettet mot personen irl enn personen ig.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg pleier ikke å kaste bort tid på å fundere over livene til folk som er meg underlegne.

Trodde du var voksen nok til å holde deg unna personangrep :O Når ble ditt liv mer verdt enn noen andre? I følge lovverket i så å si hele verden, er alle menneskeliv verdt like mye, ingen er mer overlegne enn andre... Rapportert.

-A
 
Sist redigert:

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Jeg pleier ikke å kaste bort tid på å fundere over livene til folk som er meg underlegne.
Haha dette minner meg om en gang på ungdomsskolen. Vi hadde om fattigdom i samfunnsfag, og så skulle vi ha et gruppeprosjekt der vi skulle se på tiltak som kan hjelpe for å forebygge fattigdom her i verden. Det eneste problemet var at læreren min var en hardbarka libertarianer med mørkelilla meninger om hvordan goder skal fordeles i samfunnet. Han stappa huene våre fulle av allslags propaganda om at hvis bare alle får lov til å gjøre sin egen greie trenger ikke staten å tvinge oss til å hjelpe de som er mindre heldig stilt enn oss selv - vi kommer uansett til å gjøre det av egen fri vilje. Som blautmyk trettenåring uten sans for politiske meninger selv supet jeg til meg det hele omtrent som en alkoholisert svampebob i saharaørkenen som har funnet en oase av cider å bade i.

Vel, prosjektet skred fremover, vi fikk laga en heidundranes fin plakat der vi snakka om skattelette, frivillig veldedighet og allslags drid. Fikk 4+ eller noe sånt, noe. Good shit. Jeg tok med meg plakaten hjem og hang den opp utpå døra til soverommet mitt, over en Blink-182 poster med noe emobudskap om edderkopper og nightmare before christmas eller noe sånt. Så satte jeg meg foran PCen og logga på TW, godt fornøyd med dagens innsats. Vel, det viste seg at jeg var under heavy angrep på w10 på .net (tror jeg det var), så jeg fikk plutselig jærla mye å gjøre. Så plutselig, bare noen sekunder før jeg skulle snipe et helvetes damplokomotiv av et tog på vei mot en av byene mine kom fattern ravende inn på rommet med ølflaska i den ene hånda og knyttneven i den andre og bare "hva faen erre du har hengt opp på døra di sønn?" Fattern gikk på NAV på den tida, så han ble ikke så sjukt fornøyd da sønnen hans plutselig hadde funnet ut at velferdsstaten var for dumsnille dåsevesker. Fattern snubla seg vei over gulvet mens jeg stotrende prøvde å fortelle at "det var lektor Haraldsen som hadde sagt at- og jeg fikk 4+ altså- det var ikke meningen å-" men før jeg kom lenger knuste fattern ølflaska si i hodet på meg så glasskårene spratt, før han gjorde helomvending og reiv med seg plakaten min på vei av gårde på jakt etter mer øl. Jeg missa snipen min og måtte readle byen og bygge opp nuket på ny. Skamdrid.

Men han fikk jo banka litt vett inn i meg da, fattern. For han hadde jo rett, det er ikke sånn at noen liv er underlegne andre, vi er alle like mye verdt og fortjener alle å ha det bra. Så det så.

Okei takk for meg.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ikke slik en trettenåring skal behandles overhode, men som du sier, det kom jo noe godt ut av det: Et større bilde på samfunnet og "verdien" av alle mennesker.

Godt skrevet ^^
 
Topp