Ryktebørsen

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ryktes at den nye metaen er å splitte nukes o_O

4045313e629a24a01b8c9fa60b3e58a2.png
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Føler du er så splittet på dette Fa, for jeg mener å huske at du hadde ett øye for off i forsvar.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg har ikke mistet flere nukes i forsvar enn jeg har tatt i angrep på noen verden siden HP6, så det er nok hukkomelsen din som svikter deg ;)
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Jeg har ikke mistet flere nukes i forsvar enn jeg har tatt i angrep på noen verden siden HP6, så det er nok hukkomelsen din som svikter deg ;)


Det har du sannelig rett i, var så sinnsykt trøtt at det var denne kommentaren jeg siktet til, trodde det var du som skrev det. Var relativt død når jeg var på forum igår. Mybad
upload_2018-12-2_14-27-33.png
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Uansett situasjon(barring noen få nødstilfeller) er det en feil å angripe en stor spiller med stack med de troppene.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ryktes ingen er interessert i hva annenrangs twspillere(les innlegget over) foretar seg ingame.
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Har ikke du skulle slettet deg selv flere ganger på v39? Tror vi har forskjellig forståelse av hva ‘å slette’ betyr
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Han indikerer masseslett, ikke sikkert det gjelder han selv ;)

Tror jeg er 300% sikker på at jeg har sett en melding der ha sa han skulle slette seg selv, legger det ikke ut her før Bobil sier det er greit, noe han antageligvis ikke vil. Kan godt sende til deg på skype Iver :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes det å kalle noen primitiv er det store nye hos Etriuss nå! :)

Kommer jo bare personangrep fra fienden hele tiden, heller rim meg da om dere er så mye bedre enn meg som person (Y)

Ta meg på spillet, ikke i virkeligheten (Y)

Derimot skal dette på faktabørsen: -Konrad, jeg rapporterte den mld.

-A
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at eneste måten dere kan fjerne etriuss er å komme med idiotiske beskyldninger for å få de banna.
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Ryktes at eneste måten dere kan fjerne etriuss er å komme med idiotiske beskyldninger for å få de banna.

Hører hjemme på faktabørsen :)

Trist at du ikke kan gjøre annet enn å rapportere oss bobil, å komme med claims om multi acc er vel like far fetched som når du prøvde å nuke oss.

Men hvorfor spiller dette en rolle, skulle ikke det være en masseslett? og skulle ikke du sette deg på slett for 2 uker siden?
 
Topp