Topp 10 Spillere

Mufasa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Kan noen pls lage en topp 32 liste, så jeg får kommet med? På forhånd takk.
 

Mufasa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Har forsøkt meg på min egen topp 32 liste. Ble litt kort og tomt på noen spillere, merker at jeg ikke kan nok om spillerene eller spillet for å kunne skrive noe vettugt for alle.

Rank 1: etriuss14

Poeng: 254.305
Stamme: Invictus
Spillere: Mathias og Konrad

Her sitter Etriuss på en utrolig komfortabel førsteplass med ca. 100k forsprang på nestemann. De har fått totalt 16 byer fra T-Recr og TP og bare mistet en by helt i starten. De knuser alle andre på krigsstatistikken så langt. Man kan vel trygt si at dette er den beste kontoen på v39 så langt i hvertfall, og det kan nok fort bli nok en førsteplass for dem her.

Mathias er en slem type som stoppet meg fra å ta en by i dag, så det var litt teit av han, men sånn ellers har han god kontroll.

Rank 2: PrinsK
Poeng: 155.664
Stamme: Invictus
Spillere: Ingen anelse

Backstabberen selv. Neida, jeg ser ikke noe galt med det han gjorde. Han satt noen krav for hva T-Recr måtte gjøre for at han skulle bli med, T-Recr ville ikke gjøre det, så da ble det ikke noe av. Han ga også AriCa nok tid før han begynte å angripe, så jeg vil definitivt ikke si at han har spilt skittent.

Samtidig synes jeg ikke at han har spilt så veldig imponerende. Han har hatt fin vekst, men har lite OD og adler for det meste bare små spillere. Når han er ferdig med å herje der nede i sør er nok krigen allerede ferdig, så vi får nok ikke se så mye spennende fra han.

Rank 3: Huncho
Poeng: 150.086
Stamme: Invictus
Spillere: Brage og Sindre

Her sitter da for det meste Brage med litt hjelp fra Sindre av og til hvis jeg har forstått det rett. Han startet veldig bra og var rank 1 en stund. Så møtte han dessverre veggen til Smygende en-to-tre ganger og hadde nylig et mislykket forsøk på å få tatt litt fra Gertpe. Til tross for alt dette ligger han på en solid tredjeplass og kan nok fort komme seg opp til andreplassen i hvertfall. Som nummer 1 på både ODA og ODD har han virkelig måtte kjempet for å komme seg dit han er. En del off ble drept i forsvar hos han her om dagen og en by gikk tapt også, men når han ikke er på jobb er han en spiller som vet hva han driver med. (Veldig søt er han også <3)

Rank 4: -Coller
Poeng: 148.790
Stamme: Invictus
Spillere: Herman og Jørn?

.no sine beste i starten og så pleier det vel å dabbe litt av? De gjør det vel akkurat som man forventer at Coller gjør det, solid, men gjør ikke så mye ut av seg egentlig. De fikk nettopp tatt tre byer fra TP, så litt fart er det i de i hvertfall.

Rank 5: Lord Anonymous
Poeng: 148.468
Stamme: Top Gun
Spillere: Alex, Tobias, og Simen

Tre flinke spillere her. Stiller alltid opp for kv og hjelper TP/T-Recr med mye annet. Uten dem tror jeg nok at det hadde raknet ganske fort for vår side, så jeg er veldig takknemlige for at de er her. De får tatt en del byer fra ZW, men fortsatt ingenting mot -I-. Ingen byer mistet og lite ODD, så det virker ikke som at de har vært under så veldig mye press. Blir spennende å se hvordan de håndterer press, men jeg tror ikke det egentlig vil by på så store problemer for dem.

Rank 6: Vaffelmann
Poeng: 139.630
Stamme: Invictus
Spillere: Rune og kanskje en til?

Mye ODA og ODD her, men ingen mistede byer her og lite tatt fra TP/T-Recr. Tror han har måtte kriget en del mot de andre i området. Jeg kan også nevne at jeg er mentoren hans på w105 og jeg tror han velger å ignorere oppdragene mine, som ikke er særlig kult.

Rank 7: Epsilon
Poeng: 137.858
Stamme: Invictus
Spillere: Joakim <3

Personen her heter Joakim og det er vel det eneste jeg vet om denne kontoen. Mistet en by til TP, men har tatt 6 byer fra TP/T-Recr selv, så han gjør det, som alle andre i -I- bra i krigen. God mengde ODA og ODD har de også, så er nok en solid konto. Det er ikke noe mangel på TP byer rundt han, så han har gode muligheter til vekst.

Rank 8: The Adversary
Poeng: 135.978
Stamme: Invictus
Spillere: Vetle

Aggressiv type som jeg vet angriper og adler fra oss ofte. Masse ODA og litt ODD også. Enda en spiller med rom for vekst. Jeg vil tro at han kommer til å ende ganske høyt oppe. Jeg har ikke noe særlig med erfaring med spilleren, men flink er han sikkert.

Rank 9: MayaChamp2k18
Poeng: 124.693
Stamme: Invictus
Spillere: Ingen anelse

Veldig lite ODD, men har fortsatt mistet to byer (En fikk han riktignok adlet tilbake senere på dagen). Kjører hardt mot hellbillies nå om dagen og gjør det veldig bra med det. Han ligger kanskje litt for mye bak sin egen stamme, så ikke like enkelt for ham å gro som for de andre i stammen. Basert på det lille jeg vet om han (det vil si ingenting, for jeg vet ingenting om han), vil jeg tørre å påstå at han kanskje er en av de svakere i Invictus.

Rank 10: Mr.Bobil
Poeng: 112.632
Stamme: The Recruits
Spillere: Tore og Iver

Tore er teit. Iver er kul, men har en veldig feminin stemme. Kjempeflinke til å ta kv for folk og gjorde en god jobb som stammeleder når de var det. Lite kult at de bare ga opp hele fronten sin, men de er tilbake på vei opp nå. Overraskende lite OD. Veldig viktige for stammen og jeg synes de får mer kritikk enn de fortjener.

Rank 11-32: Irrelevant
Poeng: Irrelevant
Stamme: Irrelevant
Spillere: Irrelevant

Rank 32: Smygende Pappeske
Poeng: 42.439
Stamme: The Recruits
Spillere: Simon (meg) og Kjetil

Det er mange måter man kan beskrive denne kontoen på. Huncho’s kryptonite, den eneste fronten for T-Recr som går bra, dysfunksjonell, men bare «best» er nok den mest nøyaktige måten å beskrive oss på. Huncho sender alt han har mot oss rett som det er, men i adlinger står det fortsatt 1-0 i vår favør (Pls ikke sjekk twstats for å se hva som skjedde med byen vi tok). Garantert rank 1 når verden er over.
 
Sist redigert:

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Veldig fin liste Simon <3<3 Satser på at vinnerstammen heter "Smygende pappesker" når verden er over ;)
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Noen som tørr seg ut på ny liste? flere kjente navn på forum som ikke har laget liste enda :p
 
Topp