Top 5

DeletedUser

Guest
Hmm

haha;) Nope er ikke imot min egen tribe;) Ettersom vi har ingen pointwhores.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
ja selfølgelig
for jeg satt jo ikke en som er i merc før rett før han joinet merc sant?
og han hadde ikke mange tropper å skryte av
lol
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hmm

Som sa isted nei er ikke imot min egen stamme for som sagt vi er ikke pointwhores.

Og je jeg hvet dt er ganske lett og trykke på oppløss stamme. Trengte du meg for og fortelle deg dt. Nå som du sikker hvet hvor den er så bare og trykke på den;)

av alle plasser du tilhøre, passer du her:

noob.jpg
 

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg hadde heller blitt med i en stamme som var nr.10 hvis den var skikkelig bra team bak spillerene. Det vil si gode til å organisere angrep osv, det er jo det dette spillet går ut på

Lidt store ord når din egen stamme's rekrutteringspolitik består af inviter-knappen? :rolleyes:

Havde aerlig talt forventet mere fra den stamme du er med i McDreamy, og ville have taget det op i en PM i stedet for hvis jeg ikke var faldet over denne her kommentar..
 

DeletedUser

Guest
Som sa isted nei er ikke imot min egen stamme for som sagt vi er ikke pointwhores.

Og je jeg hvet dt er ganske lett og trykke på oppløss stamme. Trengte du meg for og fortelle deg dt. Nå som du sikker hvet hvor den er så bare og trykke på den;)

av alle plasser du tilhøre, passer du her:

noob.jpg


Men tydeligvis så har jeg kommet på riktig topic, for dette er jo om Merc :p
 

Hustler

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
1. SNK
Så langt ser det ut til at de gjør det greit, trur nok de blir innen top3 en stund til.
2 . |MF|
Har ikke sjekket de skikkelig ut enda, de har 89 medlemmer og det er ikke nødvendigvis positivt.
3 . Core
Jeg trur Core er den stammen som kanskje vil ta over 1. plassen og holde godt på den.
4 . Merc
De vil møte skuffende nederlag om LD familien og R7, trur ikke de varer alt for lenge.
5 . ~S-V~
Noen som vet noe morsomt om dem? Har ikke gjort hjemmeleksen min så jeg vet ikke noe særlig.
 

DeletedUser

Guest
1. SNK
Lokale og vil imponere
2 . |MF|
Lokal stamme med polska medlemmer :eek:
3 . Core
Sterke, men ikke best.
4 . Merc
- Vil falle i de nærmeste månedene
5 . ~S-V~
Lokale, men så vidt jeg vet er de uorganisert
 

DeletedUser

Guest
Hmm

Noen som har litt store forhåpninger om stammen sin.

Merc kommer til og bli Top 5 ut året;)
 

DeletedUser

Guest
1. SNK
Har mange bra spillere og godt organisert. eneste svakhet er at de ligger veldig tett og har derfor kanskje litt lite "targets".
2 . |MF|
Godt samspill mellom de polske spillerene, men greier ikke å innvolvere de som ikke er polske i triben sin. forumet dems er på polsk og derfor veldig vanskelig for de som ikke kan språke og ta del.
Største svakheten er at de har en del svake spillere.
3 . Core
:p
4 . Merc
Bra organisert forum, gode ledere. Svakheten er at rekrutteringen ikke blir kvalitets sjekket og derfor kan inneholde en del som fort kan by på problemmer for stammen.
5 . ~S-V~
Forumet er meget uoversiktlig, alle trenger support og er stortsett farmer hele gjengen. Spår ikke noen god fremtid for denne stammen. Den klart dårligste av top 5 stammene.
 

DeletedUser

Guest
1. SNK
Har mange bra spillere og godt organisert. eneste svakhet er at de ligger veldig tett og har derfor kanskje litt lite "targets".
2 . |MF|
Godt samspill mellom de polske spillerene, men greier ikke å innvolvere de som ikke er polske i triben sin. forumet dems er på polsk og derfor veldig vanskelig for de som ikke kan språke og ta del.
Største svakheten er at de har en del svake spillere.
3 . Core
:p
4 . Merc
Bra organisert forum, gode ledere. Svakheten er at rekrutteringen ikke blir kvalitets sjekket og derfor kan inneholde en del som fort kan by på problemmer for stammen.
5 . ~S-V~
Forumet er meget uoversiktlig, alle trenger support og er stortsett farmer hele gjengen. Spår ikke noen god fremtid for denne stammen. Den klart dårligste av top 5 stammene.

Hmm, ja er ganske enig der ass Poke ;)
Har vært innom 3 av 5 :p
 
Topp