Some questions.

DeletedUser

Guest
1. Can we swedes speak swedish in this forum? Or must we speak english or norwegan?

2. What is the server speed?

And last i wanna say that us swedes hopes that you take it easy with us cuz we just play this for fun.
 

DeletedUser

Guest
I think the speed is 1 since we run 4.0, though it might be 1.5, I think I've jumped quickly in points. Or maybe I'm just a pointwhore. :)
 

DeletedUser

Guest
Found the world settings (norweagian):
Fart 1
Enhet hastighet 1
Moral aktiv
Konto Vikar aktiv
Sove modus ikke Aktiv
Beskyttelse for Nybegynnere 5 Dager
Tidsramme for å avbryte angrep 10 Minutter
Tidsramme for å avbryte bytting 5 Minutter
Lojaliteten senkes per adelsmann angrep fra 20 til 35
Versjon 2002 4.0
 

DeletedUser

Guest
Betyder Tidsramme for å avbryte bytting 5 Minutter att man har 5 minuter på sig att avbryta ett byte med resurser?

Does Tidsramme for å avbryte bytting 5 Minutter mean that you have 5 minutes to quit a resours trade?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1. Can we swedes speak swedish in this forum? Or must we speak english or norwegan?

2. What is the server speed?

And last i wanna say that us swedes hopes that you take it easy with us cuz we just play this for fun.

1. Dette må jeg få snakket med de andre Moddene om før jeg uttaler meg, men det skal hovedsakelig bare være norsk på Propaganda forume og engelsk på det engelske delforumet.

2. Server speed er 1.
 

DeletedUser

Guest
1. Dette må jeg få snakket med de andre Moddene om før jeg uttaler meg, men det skal hovedsakelig bare være norsk på Propaganda forume og engelsk på det engelske delforumet.

2. Server speed er 1.
Hadde det vært en idé med et off-topic forum?
 

zorzes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
but swedish and norwegian is almost the same language so i hope we could speak swedish in the forums =)
 

kangaroom

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
1. Dette må jeg få snakket med de andre Moddene om før jeg uttaler meg, men det skal hovedsakelig bare være norsk på Propaganda forume og engelsk på det engelske delforumet.

2. Server speed er 1.

I acctully understood that without a translator ;)
 

DeletedUser

Guest
Ah okay, how did you manage to make a fool out of your self then ;)

http://forum.tribalwars.net/showthread.php?t=46534

Arguing...
arguing_on_the_internet.jpg
 
Topp