Ny hypermakt

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Bare bli så sint at du sprekker du lille venn, men det er nok du som må lese en gang til. For du bare gjentar et spørsmål som har blitt besvart. Ryddeprossessen handler simpelthen om naturlig forfall.

Nettopp. Det svake vaskes bort. Syns du ikke at dette ikke er det minste feil moralsk sett? Selvfølgelig er det vanlig å kaste ut de inaktive, forrædere ogg slike ting, men det er ikkew poenget.

Poenget er at når en stamme masserekrutterer så blir det så feil om de gjør det og luker bort det de ikke er fornøyd med. Det er derfor mange stammer krever at medlemmene skal søke seg inn. Det er for å hindre å få med nettopp slike folk.
 

DeletedUser

Guest
Bare bli så sint at du sprekker du, lille venn, for det er nok du som må lese en gang til. Du bare gjentar et spørsmål som allerede er blitt besvart. Ryddeprossessen handler simpelthen om naturlig forfall.

Lille venn???? Jeg er 193 cm. høy og veier rundt 125 kg (nei, jeg er ikke feit). Er jeg liten????? Tror nok ikke det nei.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Lille venn???? Jeg er 193 cm. høy og veier rundt 125 kg (nei, jeg er ikke feit). Er jeg liten????? Tror nok ikke det nei.

Bare synes du blir så fort sint. Du tar vel ikke slike syntetiske hjelpemidler som en snarvei til raskere muskelvekst? For da blir man også veldig fort sint, og mangler baller slik du trolig gjør ;)
 

DeletedUser

Guest
Når man sier ting på den måten som Bannor sa det så er det lett å misforstå. Når jeg ser over det jeg skreiv der på den siste så skjønner jeg ikke engang hva poeng mitt selv var en gang:)

feil, det der kan bare missforståes om du vil missforstå det.
 

DeletedUser

Guest
Poenget er at når en stamme masserekrutterer så blir det så feil om de gjør det og luker bort det de ikke er fornøyd med. Det er derfor mange stammer krever at medlemmene skal søke seg inn. Det er for å hindre å få med nettopp slike folk.

[R] tar ikke inn folk uten at de har sendt inn en søknad:)
 

DeletedUser

Guest
O.R tar heller ikke inn medlemmer som ikke har sendt søknader.

Personlig mener jeg at det kan bli kallt masserekruttering når man rekrutterer mer enn la oss si 5-10 personer i måneden, så i den forstand har vi gjort dette.

Men vi krever altså søknader. Bare for å la det være sagt, og mange blir stoppet ved døren.

Men så er det engang slik at mange faktisk vil bli medlem av en god stamme/allianse også, så jeg ser ikke på det som noe rart at vi får mange applikasjoner.
 

Zagzagel

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
O.R tar heller ikke inn medlemmer som ikke har sendt søknader.

Personlig mener jeg at det kan bli kallt masserekruttering når man rekrutterer mer enn la oss si 5-10 personer i måneden, så i den forstand har vi gjort dette.

Men vi krever altså søknader. Bare for å la det være sagt, og mange blir stoppet ved døren.

Men så er det engang slik at mange faktisk vil bli medlem av en god stamme/allianse også, så jeg ser ikke på det som noe rart at vi får mange applikasjoner.

Som jeg har sagt tideligere så vil selvsagt de fleste søke seg inn i en stor stamme pga deres størrelse og ikke godhet.
Og de fleste som gjør det er som regel n00b's for at de ikke har peiling på hva kvalitet er, de vil bare være en del av de største :)
Og det kan på ingen måte bevises at den største stammen er best, bare at den har flest medlemmer så tidelig i spillet.
Hadde du sagt dette om 3-4 månder skulle jeg ha vært enig med deg.
Men på nåværende tidspunkt kan i grunn ingenting bevise hvem som er best eller ikke, bare hvem har flest poeng/medlemmer :rolleyes:
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
d37 j3g f1nn3r 5nål357 m3d d3nn3 v3rd3n3n 71l nå 3r a7 mang3 s7amm3r s0m v1rk3r gan5k3 b|2a gå|2 m3d på å lag3 sånn3 sk1kk3l1g sj1pe all1ans3r m3d hv3randr3. S3 bar3 på "sup3rmakt3n 71l |2ank 1 s7amm3n B05. B|2a m3e p03ng, 1mp0n3r3nd3 0D-A, m3n 1d1o715k d1pl0ma7il1573. hv0rf0r? d3n s0m k4n 0v3rb3vis3 m3g 0m a7 d3t 3r sm4r7, sk4l få 3n mån3d gr471s pr3m1um 4v m3g!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
d37 j3g f1nn3r 5nål357 m3d d3nn3 v3rd3n3n 71l nå 3r a7 mang3 s7amm3r s0m v1rk3r gan5k3 b|2a gå|2 m3d på å lag3 sånn3 sk1kk3l1g sj1pe all1ans3r m3d hv3randr3. S3 bar3 på "sup3rmakt3n 71l |2ank 1 s7amm3n B05. B|2a m3e p03ng, 1mp0n3r3nd3 0D-A, m3n 1d1o715k d1pl0ma7il1573. hv0rf0r? d3n s0m k4n 0v3rb3vis3 m3g 0m a7 d3t 3r sm4r7, sk4l få 3n mån3d gr471s pr3m1um 4v m3g!

Jepp, men sånn er det bare. Og ting tar tid!
 

DeletedUser

Guest
typisk det er fult liv på forumet når jeg har vert vekke.. Jeg orker ikke lese alt, men svarer på første innlegget.. Og svaret lyder som følger:

LAAAAAME!!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
typisk det er fult liv på forumet når jeg har vert vekke.. Jeg orker ikke lese alt, men svarer på første innlegget.. Og svaret lyder som følger:

LAAAAAME!!

Konstruktiv tilbakemelding som sikkert sier en hel del om ditt intellektuelle potensiale! :D
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp