Spesiell taktikk -uten brakker og mur

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Spionasje
Ressurser spionert: 8.231 9.187 9.555
Bygninger: Hovedkvarter (Nivå 2)
Første krike (Nivå 1)
Samlingsplass (Nivå 1)
Statue (Nivå 1)
Hogstfelt (Nivå 12)
Leiregrop (Nivå 13)
Jerngruve (Nivå 12)
Gård (Nivå 13)
Varehus (Nivå 12)
Skjulested (Nivå 1)

Fant denne byen/spilleren på kartet. Er dette en bra taktikk ?
Mye ressurser -men bare å hente da det hverken er mur eller tropper der.
Jeg sier takk.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
min....

nei den tar jeg selv..he he...så lenge det varer, til noen andre finner den.

Første turen : Bytte: 1.852 2.033 2.035
 

DeletedUser

Guest
lucky me..

Ja det er litt rart -kan det være en nybegynner -eller en som trodde han fant på den smarte nye taktikekn å bygge bare ressurser i 3 uker ???
For jeg lover det er ikke en spydmann å se, og muren har han ikke tenkt å bygeg i hele tatt virker det...he he.
Det første jeg hentet var med hester for å være rask..resten henter jeg med 300 spydmenn og annet. Håper han ikke logger inn på en stund så kan jeg melke skikkelig i noen dager.
 

DeletedUser

Guest
Ja det er litt rart -kan det være en nybegynner -eller en som trodde han fant på den smarte nye taktikekn å bygge bare ressurser i 3 uker ???
For jeg lover det er ikke en spydmann å se, og muren har han ikke tenkt å bygeg i hele tatt virker det...he he.
Det første jeg hentet var med hester for å være rask..resten henter jeg med 300 spydmenn og annet. Håper han ikke logger inn på en stund så kan jeg melke skikkelig i noen dager.

Hehe. Ser det. Han har ikke en gang hovedkvarteret på riktig nivå for det en gang, eller? Husker selvsagt ikke det utenat, men var det ikke sånn at man måtte ha hovedkvarteret på nivå 3 for å kunne bygge brakker?
 

DeletedUser

Guest
Ja det er litt rart -kan det være en nybegynner -eller en som trodde han fant på den smarte nye taktikekn å bygge bare ressurser i 3 uker ???
For jeg lover det er ikke en spydmann å se, og muren har han ikke tenkt å bygeg i hele tatt virker det...he he.
Det første jeg hentet var med hester for å være rask..resten henter jeg med 300 spydmenn og annet. Håper han ikke logger inn på en stund så kan jeg melke skikkelig i noen dager.

Har du virkelig så få hester?
 

DeletedUser

Guest
ha ha...nei jeg har flere ute på oppdrag -og må vente hjem de..men sendte så fort jeg kunne på denne byen så klart og skal sende mere snart.


Andre besøk : Bytte: 2.256 2.475 2.469
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ha ha...nei jeg har flere ute på oppdrag -og må vente hjem de..men sendte så fort jeg kunne på denne byen så klart og skal sende mere snart.


Andre besøk : Bytte: 2.256 2.475 2.469

Jeg burde nesten skaffe meg kavaleri nå :D

WTF????:eek: Så mye???:eek: Det er mye for å være så tidlig i spillet. Jeg tjente noe sånt på farming en gang jeg også, men nå mistenker jeg sånn omtrent alle naboene mine for å ha begynt å farme den samme byen, siden det nesten ikke er noe mer enn 600 av hver ressurs å tjene på det lenger. Kall meg paranoid:D
 

DeletedUser

Guest
Jeg burde nesten skaffe meg kavaleri nå :D

WTF????:eek: Så mye???:eek: Det er mye for å være så tidlig i spillet. Jeg tjente noe sånt på farming en gang jeg også, men nå mistenker jeg sånn omtrent alle naboene mine for å ha begynt å farme den samme byen, siden det nesten ikke er noe mer enn 600 av hver ressurs å tjene på det lenger. Kall meg paranoid:D

...har du ikke kavaleri?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ja det er litt rart -kan det være en nybegynner -eller en som trodde han fant på den smarte nye taktikekn å bygge bare ressurser i 3 uker ???
For jeg lover det er ikke en spydmann å se, og muren har han ikke tenkt å bygeg i hele tatt virker det...he he.
Det første jeg hentet var med hester for å være rask..resten henter jeg med 300 spydmenn og annet. Håper han ikke logger inn på en stund så kan jeg melke skikkelig i noen dager.

Har du spydmenn????
Fy søren jeg henger etter...

Jeg har søren meg ingen tess farm på mils avstand, så jeg må krige med en i topp 10 for byen hennes...

Sjhalu på deg edvard, som både har spydmenn og fin farm..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp