winter aint comming...

DeletedUser

Guest
haha.. som jeg sa
"og la seg på en grei hoven holding nå når de ledet serveren så suverent."

Hvem som helst kan se at det blir feil at nr 2 og 3 kjemper mot hverandre når nr 1 sitter å ser på og vokser på gråbyer.. Vi la frem et veldig greit levbart tilbud. Begge stammene måtte svelge en kamel og to, men det var ABSOLUTT overkommelig for 98% av personene i begge stammer.. Alternativt at vi bare droppet allianse tittelen, for var det noe vi ikke hadde vært på stund så var det allierte.
Vi ønsket å få ting tilbake der vi var, bli aktive allierte sammen mot et mål. Meen IB som vi følte var trangsynte og lite samarbeidsvillige, ble sjokkert over at VI "lille" bol kunne tørre å si noe slik til selveste strykejern foreningen.
De ble fornærmet og nektet å inngå kompromiss eller forhandlinger.



Og en liten kommentar til WC krigen;p Dealen gikk ut på at vi skulle alliere oss for å ta ut WC/CORE fordi vi syntes de var irriterende og fordi det ville vært gøy =P da hadde vi og renegades hatt en evigvarende frontkrig mot hverandre i nesten et halvt år. Siden Bol nesten ikke hadde spillere i nærheten av core/WC så skulle vi sende langdistanse nukes, og IB og Renegades plukke byer.
Det fungerte ikke helt i praksis samarbeid, lite skjedde, og de gangene vi nuket hele spillere (eks brann) så plukket omtrent ikke ib eller renegades en eneste by. Tiden forsatte, folk ble drit leie av å bare sende nukes så langt vekk.. så vi valgte å erklære krig mot renegades for at stammen skulle få adle litt annet enn grått igjen.. Dette var med i avtalen at hvem som helst kunne trekke seg ut om det ikke fungerte i praksis. Dette er forøvrig et punkt renegades nekter for. Men ja;p derfor har bol liten stats.. Men vi nuket ganske mye.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
du har sans for humor, iallfall :D blir liksom litt som når en 15-åring skryter av å ha banket opp en 7 åring det der - ved hjelp av BARE to kompiser. på 18. "jammen det var en jævlig schwær 7åring azz".

Hvem er du?..
 

DeletedUser

Guest
Hvem er du?..

Skulle tro du visste det. Det er jo en prinsippsak for IB å huske alle som noen gang har vært innom en fiendestamme og skrike at de er flyktninger så mye at de blir blå i trynet.

Hun var i -iM-. Til og med jeg husker det, og jeg har ikke angivelig vært i krig med dem :p
 

DeletedUser

Guest
Skulle tro du visste det. Det er jo en prinsippsak for IB å huske alle som noen gang har vært innom en fiendestamme og skrike at de er flyktninger så mye at de blir blå i trynet.

Hun var i -iM-. Til og med jeg husker det, og jeg har ikke angivelig vært i krig med dem :p

Jeg henger meg ikke opp i alt da >.<
Har nok av andre ting å ta meg av.

Ble liksom litt rart at en i -IM- visste alt om krigen mot WC......
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Noen som ikke kan regne her? :rolleyes:

1 IB 117,602,137 157,987,739 76 2,078,786 16,036 9,852
2 BOL 101,564,777 135,007,507 89 1,516,938 13,934 9,689
3 FKR 84,004,749 108,699,471 83 1,309,632 11,236 9,674
4 TNR 83,699,972 119,842,691 98 1,222,885 12,396 9,668
5 TIR 42,269,317 44,193,447 51 866,538 4,741 9,322
6 IBB 41,018,024 42,864,690 53 808,768 4,559 9,402
7 HVIB 34,056,391 35,081,581 51 687,874 3,676 9,543

Altså BOL består av:
135,007,507

IB fam består av:
157,987,739
42,864,690
35,081,581
235,934,010

Renegades består av:
108,699,471
119,842,691
44,193,447
272,735,609

IB fam + Renegades består av:
235,934,010
272,735,609
508,669,619

Så det er altså
508,669,619 vs 135,007,507

Altså forskjellen mellom sidene er at IB fam + Renegades er knappe 3.77 ganger så stor som BOL.

Til sammenligning var jeg sammen med min stamme WC og Core over 5 ganger så liten som det der var da, og alle visste da at det var en del hugers i Core.
Om bare hadde tatt WC imot dere var vel dere 17 ganger så store om ikke enda større. Og jeg syntes vi greide oss veldig bra jeg. Tross alt gikk jeg bare oppover poengmessigt og bymessigt under den krigen inntil adminsa drepte spillet.

Så slutt å whine Thore.
Dere har tross alt bedt om denne krigen.

Utenom det, så forstår jeg enda ikke en dritt av hva IB holder på med. Dem viser jo nok en gang at dem er en gjeng med hodeløse høns.

Etter denne krigen vil jo det bli lett match for Renegades.

Noch einmal: Go TERHALS :)

over and out

Folk kan håne, men se på disse tallene, om du snur litt på det så betyr det at så lenge vi taper mindre enn 3,7 ganger så mye som dere, så er det vi som tar dere per poeng.

Enkelt..
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Og en liten kommentar til WC krigen;p Dealen gikk ut på at vi skulle alliere oss for å ta ut WC/CORE fordi vi syntes de var irriterende og fordi det ville vært gøy =P da hadde vi og renegades hatt en evigvarende frontkrig mot hverandre i nesten et halvt år. Siden Bol nesten ikke hadde spillere i nærheten av core/WC så skulle vi sende langdistanse nukes, og IB og Renegades plukke byer.

Så du/dere syntes det er gøy og være i et så enormt overtall? hmmm, nærmere sagt, spille tribalhugs. shure you do. :)

Det fungerte ikke helt i praksis samarbeid, lite skjedde, og de gangene vi nuket hele spillere (eks brann) så plukket omtrent ikke ib eller renegades en eneste by.

Ehhh. Ble jeg noen gang skikkelig nuket? Ja, jeg hadde vel 8000-9000 innkommende på det meste, men de angrepene som kom inn var jo av en ellers så laber elendig klasse. Spess ifra IB sin side :), men også ifra BOL sin side. De beste på angrepene var faktisk Renegades. ;)

Tiden forsatte, folk ble drit leie av å bare sende nukes så langt vekk.. så vi valgte å erklære krig mot renegades for at stammen skulle få adle litt annet enn grått igjen.. Dette var med i avtalen at hvem som helst kunne trekke seg ut om det ikke fungerte i praksis. Dette er forøvrig et punkt renegades nekter for. Men ja;p derfor har bol liten stats.. Men vi nuket ganske mye.

Nuket mye og mye. Syntes ikke det var så mye jeg :)

host og hark og begge deler :eek:
 

DeletedUser

Guest
host og hark og begge deler :eek:

Mange angrep og sånt, men var det egentlig du som var hovedmålet eller noe sånt.

Jeg har jo ikke deltatt i noen sånne kriger, men på v2 var det neon dudes fra K-M-S og V-M-S og jeg fikk jo bare 200-300 inkommende.

Og så hørte jeg noe ex-con sa. Han sa at han var pissed off på sanmato. Han hadde tydeligvis 3000 inkommende under krigen eller noe sånt.
Han sa at det som om det var drit mye.

Så du sier at du var målet eller overdriver du bare? :)
Eller er det bare jeg som ikke har sett en ordentlig krig? :)
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
For det der ga enormt med mening. Not really.

GIkk det litt fort for deg brann?

Joda, altså etter dine "Beregninger" så er vi 3,7 ganger så små som dere.

Altså : SÅ lenge vi taper mindre en 3,7 ganger så mye som dere, så er det vi som tar dere, på et vis...Matematisk sett da :D
 

DeletedUser

Guest
GIkk det litt fort for deg brann?

Joda, altså etter dine "Beregninger" så er vi 3,7 ganger så små som dere.

Altså : SÅ lenge vi taper mindre en 3,7 ganger så mye som dere, så er det vi som tar dere, på et vis...Matematisk sett da :D

Blir litt kjedelig for dem som ikke er i fronten og er 30x unna fronten XD Ingen krig for dem :eek:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Mange angrep og sånt, men var det egentlig du som var hovedmålet eller noe sånt.

Jeg har jo ikke deltatt i noen sånne kriger, men på v2 var det neon dudes fra K-M-S og V-M-S og jeg fikk jo bare 200-300 inkommende.

Og så hørte jeg noe ex-con sa. Han sa at han var pissed off på sanmato. Han hadde tydeligvis 3000 inkommende under krigen eller noe sånt.
Han sa at det som om det var drit mye.

Så du sier at du var målet eller overdriver du bare? :)
Eller er det bare jeg som ikke har sett en ordentlig krig? :)

Ehh, tror ikke du har det minste snøring på hva det preikes om her. Så abort :)


GIkk det litt fort for deg brann?

Joda, altså etter dine "Beregninger" så er vi 3,7 ganger så små som dere.

Altså : SÅ lenge vi taper mindre en 3,7 ganger så mye som dere, så er det vi som tar dere, på et vis...Matematisk sett da :D

For det første: Jeg spiller ikke.
For det andre: Not really. Dere må ta mer enn dem for at dere skal ta av dem. :) Jeg forstår hvor du vil henn, men det blir feil. :)
 

DeletedUser

Guest
Hvem er du?..

jeg er den jeg alltid har vært. jeg kjenner forøvrig ikke til nicket ditt heller, men jeg ser ikke hva det har å si i denne saken :rolleyes:

Ble liksom litt rart at en i -IM- visste alt om krigen mot WC......

åh. påstod jeg at jeg visste alt, ved å kommentere at så mange stammer mot én er feigt og pent lite å skryte av? notert. det ER jo et ytterst relevant poeng :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg føler meg berettiget til å komme med følgende gjennomtenkte kommentar til denne krigen:

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaa!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Kort oppsummert..

BOL og Ib var venner.. Ib merget med halve verden, og tok Ibex inn i styret.. Man trenger ikke master i kvantefysikk for å skjønne at IB kom til å legge seg på en klagete, masete, sytete og gnålete linje fra da av.. Noe som også skjedde ;) De fikk en drøss nye medlemmer (alle mindre begavede seff) og la seg på en grei hoven holding nå når de ledet serveren så suverent. Alt gikk IB sin vei , men det var bare et lite tiny viny problem.. Nemmlig at de ville spille Sim City og vi andre ville spille tribal-WARS.. Så de holdt seg alliert med hele verdenen. Og fightet en evighets krig mot stakkars celtic. Vi gadd ikke sitte å se IB sitte på gjerdet å adle seg selv.. så det endte opp med IAP etter at de avslo å bli med i krig.

Kort tid etter tok vi tre gråbyer i et området på hundre gråbyer.. Men det vi ikke viste var at kenn93x begynte å gråte fordi han ville adle der... han hadde nemmlig et cluster der(en by).. Og da kunne vi ikke være så slemme å adlet i hans cluster.. *sniff* .. Det var her bol virkelig tabbet seg ut.. Vi såret ikke bare følelsene til kennybooy.. Vi fikk han også sint. Alt dette hentet fram vonde minner fra verden 2.. Der tape han nemlig imot Elite, og elite er ledet av glitter, og glitter er i ledelsen i bol. Så ken ville ha sin hevn på slemme slemme glitter.. Han begynte å lage sur stemmning fikk med seg et par fra "we h8 drawde klubben" og greide å påvirke ib ledelsen.

IB erklærte krig And the rest is history !!

I skrivende stund har bol tatt 166, Ib familien tatt 78 og vi forsetter å ta flere byer enn IB. Buuuurn =P

h8 drawde klubben er H.V.E folksa? Feks. Paalodin.

Det med kenny..
Tror jeg faktisk på, bare fordi han er v1 største n00b
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Kem? Det har blitt sparket 3 spillere i dag, og ingen av de har blitt sparket på grunnlag av at du tok byer av de. Så det du kommer med der er bullshit.
sevs 09th May 2009 - 15:46:20
sevs 09th May 2009 - 13:39:38
sevs [BOL]09th May 2009 - 11:17:55
sevs [BOL]09th May 2009 - 09:35:5
4

Tilfeldig?;)
 

DeletedUser

Guest
må ikke glemme at jeg har en by eller 5 inne i det bildet også..

statestikk er god propaganda for de uvitende, men alle vet vel at statestikk er til for å vise det vi vil at det skal vise? må nok komme opp med noe bedre enn det der skal BOL holde ut i lengden :p
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
må ikke glemme at jeg har en by eller 5 inne i det bildet også..

statestikk er god propaganda for de uvitende, men alle vet vel at statestikk er til for å vise det vi vil at det skal vise? må nok komme opp med noe bedre enn det der skal BOL holde ut i lengden :p


Jaja, vi får komme opp med litt nuking og adling, karmany-style! :D
 
Topp