Nylig innhold av Übersetzung

  1. Legenden, Takker for meg!

    Lykke til videre, Elias!
  2. Telle til 10.000

    4968
  3. Spørsmålsrunde

    Det er ikke mulig. Vi er for godt organisert for det. Hvem vinner denne aksjonen? Tarahumaraen eller -T-H-?
  4. Telle til 10.000

    4567 Kommer signaturen min opp nå? Ja, det gjorde den(party)
  5. Ryktebørs

    Ryktes at fronten til -T-H-/RoEm skrumper inn like raskt som karbonadene på steikepannen!
  6. Rate spilleren over

    Hakkespetten Rangering: 6 Beseirede motstandere som angriper: 2.916.817 (21.) Beseirede motsatndere som forsvarer: 1.586.587 (24.) Beseirede motsatndere totalt: 4.503.404 (24.) Stamme: MyTH Poeng: 9/10 Med tanke på latestart har du utrolig mye poeng. Plassering: 10/10 Du har mange av byene i...
  7. "Dagens"-medaljer på V14, oversikt

    Vet at Villa ikke har så mye tid til TW for tiden, men hadde jo vært strålende med litt oppdateringer (happy)
  8. Faktabørs

    Morsomt at du spørr om det, regner med du allerede vet det siden du syntes det var morsomt, men til alle andre kan jeg ta den: Übersetzung oversatt er oversettelse.
  9. Faktabørs

    Go for it, dude!
  10. Ryktebørs

    Ryktes at vi på Tara har kommet frem til en avtale med gråbyene. Vi merger innen kort tid.
  11. Spørsmålsrunde

    Dett var vel siste spørsmålet. Jeg personlig mener det å adle gråbyer er en fordel. Tetting og et mer kompakt cluster er absolutt en fordel, blant annet i krig er dette en stor fordel med raskere troppeforflytninger osv. Gratis poeng med rask tilførsel av flere tropper, off/deff utifra hva...
  12. Nedstemt/ikke mulig Merge av kontoer

    Dette hørtes veldig rart ut, men sikkert fordi du bruker ordet "merge" i denne sammenhengen. Skjønner hva du mener, men du burde prøve å omformulere forslaget.
  13. Intervju med Tarahumaraen

    Takker for fine spørsmål, og en bra samtale, Stian! Håper svarene tilfredstilte sånn noenlunde.
  14. Spørsmålsrunde

    Du kunne gjerne prestert å legge til et nytt spørsmål også.
  15. Faktabørs

    Håpløst tema å diskutere egentlig. Når du sender et tog på spillerbyer, og spesielt fiendebyer, er det en selvfølge å sende et raskest mulig tog selvom du forventer å få byen.
Topp