Nylig innhold av AceOmaX

  1. Besvart Adels på 500 m/s

    Lurer litt på hva som er den minste tiden det er lovt å ha mellom hver adelsmann? Om jeg sender dem med 40 ms mellomrom er vel det greit?
  2. Faktabørsen

    Vi har bare to allierte, og ingen av dem har lidd noen tap i det siste. Så trur du skal hoppe inn på ryktebørsen en tur.
  3. Faktabørsen

    uff, vi ødelegger statsen :) Men kommer sikkert til å ta seg opp.
  4. Rapport sjekker

    Okei, er nok noe sånt jeg er ute etter. :) Men hvorfor må det være oversatt til norsk?
  5. Rapport sjekker

    Hvis jeg sender ut kanskje 50 angrep med LC for å farme. Finnes det et script som kan gå gjennom rapportene og f.eks legge de rapportene som fortsatt har mer ressurser igjen i en ny tab? Slik at hvis jeg 50 uleste rapporter, kan jeg trykke en knapp, og få opp alle rapporter med byer som ikke...
  6. Ryktebørs

    Av-bekreftes, skal nok mer til en 2-3 angrep fra dere for å skape krise hos oss :/ Fikk foresten motorstopp i dag, så satt å venta på tauing da jeg egentlig skulle spilt TW :(
  7. Ryktebørs

    Siden du spør, har paladinvåpen så de er omtrent like god som axemenn. Tjente en del tusen ressurser på det siden jeg mistet færre tropper :D
  8. Ryktebørs

    Det var det som var planen min hele tiden, gi deg litt komfort av å være trygg, og BAM du dør... Foresten så koster ikke muren og gården min på andrebyen min noe i forhold til den gården og muren jeg knuste hos deg :)
  9. Ryktebørs

    Ryktet sier at Royal Flush mistet alle troppene sine i dag kl 7. Foresten dette er mer enn et rykte, glemte du å sette på klokka i dag RF?
Topp