Nylig innhold av Akali

  1. Spørsmålsrunde

    Jeg har 0 medaljer. Hvor lenge er det til Robert gir opp "pausen" og starter på v24?
  2. Besvart V21

    Nå må du ikke snakke for alle, det er en god del som har lyst til å bli ferdig med denne verdenen og starte noe nytt eller ta en pause.
  3. Besvart V21

    Er det ikke bra at de vil fokusere på en ny verden nå som denne allerede er ferdig? Skjønner ikke helt problemet :l
  4. V21 - Faktabørsen

    Skjønner ikke helt hvordan dette stuntet skulle være nødvendig for å teste lojalitet når verdenen var vunnet og fiendene hadde gått inaktive (i hvert fall noen av dem), men nå er jo jeg en nib da og skjønner ikke stort generelt :/ Fakta er at gruppepress kan gjøre store ting (som regel negative) :)
  5. V21 - Ryktebørsen

    Paradise v21 Ryktes at noe utrolig vil skje i løpet av de neste dagene. o: o: o:
  6. Spørsmålsrunde

    Elimunatur stjal dem :c Kommer noen andre til å stjele spørsmål?
  7. Spørsmålsrunde

    Fordi Black Magic vil adle oss alle ved hjelp av hans black magic :c Hvordan kan ordet "Ut" tolkes?
  8. V21 - Faktabørsen

    Fakta er at jeg legger meg. Også ligger jeg i safesonen, så hvis noen sender angrep på meg treffer det 5 timer etter jeg har våkna igjen <3
  9. Spørsmålsrunde

    Er verden vunnet på 65% dominanse, eller må Aristo holde 65%+ dominanse i 90 dager for å vinne?
  10. Topp 10 spillere

    Alle kunne jo også bare spilt med og latt Karro beholde gleden sin :c
  11. V21 - Faktabørsen

    Er du ikke alltid pålogget? Fakta er at det er godt å vite c:
  12. V21 - Faktabørsen

    Fakta er at v21 forum er dødt igjen :D
  13. V21 - Faktabørsen

    Fakta er at PP til navnbytting blir prioritert over murboosting (angel)
  14. Tirpitz og det som skjedde

    Snakker jeg virkelig som om alt jeg tar i blir gull? :(
  15. Tirpitz og det som skjedde

    Er det mulig å stenge trådet? ^-^ Hadde vært koselig om vi kunne rettet all denne energien mot et bedre formål, f.eks: Lage en toppliste av noe slag? :)
Topp