Profilinnlegg Nyeste aktivitet Innlegg Om

  • Kunne du redigert posten din på propagonda-tråden til Glitter så vi ser hva du sier, og hva hun sier? Takk på forhånd :)
    Spesielt at Luftkvalitet mener nivået på v5 forumet har vært bra i det siste, når faktum er at det aldri har vært mer dødt noen gang. Men dine strålende poster lyser opp en ellers grå og trist forumtilværelse. Stå på, Alexi!
    Er vel du som fremstår som et patetisk idiot her av oss 2 akkuratt nå;)

    Jeg har ikke noe ønske om å bli en intelligent poster... kanskje du har det som mål her i livet, men det har dessverre ikke jeg..;)

    og om ikke du bryr deg om 2 spillere, så er det mange andre som gjør det. Vet om endel som bryr seg faktisk. og om ikke du bryr deg, så må jeg si at jeg ikke bryr meg 1 drit om det.

    hva du mener og sier har ingen betydning for hvordan jeg ønsker å fremstå på forumet, dessverre nok en gang.

    Dette er et spill, verken mer eller mindre.

    Idiot.
    Nå har nivået på V5 forumet vært veldig bra i det siste, helt fritt for patetisk dritslenging som dette. Kan du ikke gjøre oss andre glade og holde deg for god for det. Hvem bryr seg om 2 spillere blandt mange tusen? Ikke jeg.

    Anbefaler deg på det varmeste å lese denne. Legg da vekt på denne delen: Part 2: How to expose others using logic and evidence; how to be an intelligent poster. Mulig at du da i framtiden slipper å framstå som en patetisk idiot..
    Da må det ha vært etter at jeg sluttet;) for ingen adlet meg i verden 4 mens jeg var på som jeg ikk har kontroll på. Mistet vel 1 by til madder mener jeg å huske, en readling på en by jeg tok fra han. Utenom det så mistet jeg ingen byer.

    så hihi..
  • Laster inn…
  • Laster inn…
  • Laster inn…
Topp