Nylig innhold av Alice Donut

  1. TW-champion finale!

    Tvutt vs Guttakrutt: For all del to gode kontoer, men statistikken alene tilsier at Robert tar dette. I tillegg vil jeg si han har virket mer overbevisende enn GK.
  2. TW-champion kvartfinale!

    Tvutt vs Hvalen: Enkelt og greit Hoffa1 vs Fjosnissen: Satser på Hoffa her Tørpo Tøstein Nerrigade vs Gagnsterhest2003: Hadde endt på Gagnster uansett, men etter at Tørpo vant 1/8-finalen med en stemme pga at dasisti ga sin stemme etter at avstemmingen egentlig var over, ble det enda...
  3. v12 AWARDS!

    Jepp, men han kom med sine relativt nylig ;)
  4. Ryktebørs

    Ryktes at ryktebørsen er usedvanlig stille om dagen :gjeip:
  5. v12 AWARDS!

    Artig å gå tilbake og lese hvem folk har hatt tro på (Spiller utenfor topp 20 med lysest fremtid). Kan trygt si at de færreste har truffet noe i nærheten av blink her :)
  6. TW Champion - Diskusjonstråd

    Yaaayy, fornøyd bare med å gå videre fra innledende runde jeg :) Mangler bare at noen flere forkvaklede sjeler, med sterkt redusert gangsyn, stemmer på meg i 1/8-finalen også nå så er jeg videre til kvarten (whew)
  7. TW-champion 1/8 finaler!

    Tvutt vs Erdem: Ikke en gang spennende Adlingskongen mot gråbyenes bane ;) -lilith- vs Hoffa 1: Jevnt, men holder en knapp på Hoffa Hvalen vs Pilgrim: Hvalen har vel ikke gjort det halvgalt her. Alice Donut vs Tørpo Tøstein Nerrigade Gagnsterhest2003 vs Torquemada: Holder en knapp...
  8. TW-champion kvalifisering!

    Tvutt vs Cave Canem: Mest overlegne seieren på denne lista Guttakrutt vs Skolehaven: Her snakker vel plassering for seg, men de nåværende spillerne på Skolehaven virker veldig oppegående Hvalen vs x20x: Vet ingenting om x20x, og hvalen har da gjort det greit til nå gagnsterhest2003 vs...
  9. Spørsmålrunde

    Et sted mellom 2 uker og 2 år :) Er det slik at alt er lov i krig og kjærlighet?
  10. Ryktebørs

    Her er du vel i feil forum ;) Foreligger vel nok bevis til at dette ikke lenger kan kalles et rykte. For noen er det tydeligvis snakk om å vinne, koste hva det koste vil.
  11. Rate spilleren over

    Takk, tror jeg :) Best å være ukjent, så forventer ingen noe som helst (rofl)
  12. En liten redegjørelse fra -RE-

    Skuffende. På v1 holder de vel fortsatt på med samme krangelen som da jeg spilte der i 2008/09 :LOL:
  13. Rate spilleren over

    Rang: 1. Navn: Tvutt Stamme: CKH Poeng: 1,155,284 Poeng Rank 1. Er ikke mye å si på dette, selv om det vel er Robert som har gjort storparten av jobben her :) 10/10 OD Heller ikke her mye å si. Er på 3. plass på total OD. God ODA (3. plass), noe lavere på ODD (7. plass), men det er...
Topp