Profilinnlegg Nyeste aktivitet Innlegg Om

  • Ble visst en julegave allikevel... Så det er altså du og Ex-Con som spiller på Kaptein Blod-kontoen?
    Si hvem du er ingame v2 :p Det blir en fin julegave D
    Får jeg julegave fra deg i år eller? :)
    Jada, der er ikke så nøye da. Men litt moro å "kjenne" dem man kjemper mot. Og vi i AriCa har ingen spioner, så vi vet egentlig ingenting uten at dere nevner det første vettu:p
    PS: Jeg har jo laget en tråd i forumet for å lokke blant andre deg til å røpe din ingame identitet;-)
    Jepp! Jeg er fremdeles "intervjuer", eller journalist som jeg liker å tenke meg til at jeg er:p

    glitter holder for tiden på med et spennende intervju, så vi får se hvem jeg tar for meg etter det. Meningen er fremdeles at det skal postes et nytt intervju hver uke.
    Vise hvem du er, eller er det noe du vil skjule? Hvorfor vil du skjule det da? Redd?

    Hehe, neida.. Jeg bare tuller.

    Jeg tipper du kontrollerer og styrer Virrum;-)
    Neida, har ikke så mye å si for meg. Men for din egen skyld burde du jo være åpen om det.
    Nei, det var ikke så nøye altså.

    Har ikke noe å si for meg hvem du er i den forstand. Men det er jo interessant å vite hvem du styrer nå. Man kan jo følge med statistikken din etc.
    Er du bare inne å holder deg oppdatert på forumet eller spiller du TW fremdeles?
    Greit. Du tok feil da. Men du er ikke historie enda. Så det er mulig du kommer til å få sjansen til å hevne deg.
    Mm, Elite er i krig med en hel stamme; AriCa.

    Det er ikke din skyld, men jeg synes det var litt moro at du først ler av ham, så når han (sammen med andre) tar deg, så skylder du på utenom-TW-ishlige ting.

    Var jeg deg ville jeg innrømt at jeg kanskje var litt vel tøff. Men det er vel ikke din stil det?

    Men å komme med et utall patetiske unnskyldninger blir for dumt. Man kan ikke være online 24/7 (stakkars dem som faktisk er det), så mange av oss har faktisk mistet byer når man har sovet etc. Det er en del av gamet og ikke en unnskyldning.
    Ja, ser. Tenkte bare det var bedre å ta det her istedetfor å spamme ned forumet.

    Jeg må bare få si at ting snur fort når du tidligere skrøt av at Ruffiro ikke klarte å ta noe særlig fra deg, men nå som du er kraftig svekket så skylder du på ditt virkelige liv som om ingen andre har et;-)
    Jeg så ikke at du hadde svart meg siden du ikke skrev det på profilen min..

    Skal du slutte da eller?
  • Laster inn…
  • Laster inn…
  • Laster inn…
Topp